Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Korreloihan se. Ammattilainen ei ilman kumia duunaa. Amatöörien puuhastelua muuten. Mutta näyttääpä tilastojen valossa amatöörikin kelpaavan.

Jaahas... No toi taulukko kyllä kertoo karua lukemaa, homma ei oikein oo hanskas thaimaas. :|

Eipä muuten välttämättä korreloi, on ammattilaisia ja ammattilaisia ;-)

Miehet keränneet tartuntoja seksistä 177 ja naiset 54 vuosilta 1980-2006. Miehillä noista tartunnoista 80 on nimenomaan Thaimaasta peräisin.

Tässä siis se tilasto, jota tuossa artikkelissakin on näemmä käytetty:
http://www.ktl.fi/attachments/suomi/julkaisut/kansanterveyslehti/pdf2007/203hivtaulukko.pdf
Okei. Sulla siis nimenomaan matkailuun liittyviä seksissä saatuja HIV-tartuntoja käsittelevä taulukko.

Tässä olis HIV-infektio tartuntatavoittain. Tämänkään taulukon erittelytarkkuus ei oikein mulle riitä. Mutta:
http://www.ktl.fi/attachments/suomi/osastot/infe/hivsuo.pdf

Jos HIV keksittiin Suomessa vuonna 1980 (ja minä lupaan, että läpi koko 80-luvun vedeltiin paljaalla huolettomasti reipasta opiskelijaelämää, jeah!!), niin olisi mielenkiintoista (todella mielenkiintoista) nähdä vuositasolla eriteltyjä taulukoita tartuntatavoittain ja -maittain. Ja tietenkin sukupuolten ja kansalaisuuksien mukaan mahdollisimman tarkkaan eriteltynä. Ja sit vielä foto olis kiva yllätys ja se, että onko tartunnan hankkinut suomalainen a) nainen b) mies lomaromanssireissultaan vai onko tartunnan hankkinut suomalainen a) nainen b) mies Suomessa asuvalta ulkomaalaisviritteiseltä henkilöltä jne.

Jos löydät tällaisia tilastoja, tarjoan sinulle kahvit tai maksan 2 euroa.

Jos julkaiset tuollaisia tilastoja, niin Mikko Puumalainen ja Angela Merkel antavat sinulle 3-5 vuotta ehdotonta vankeutta.

Kekä meistä on sinun mielestäsi mukavampi jätkä?

Kaverini kertoi seuraavaa. Hän oli Kampin Motivuksen alakerrassa treenaamassa hauista smithissä, kun paikalle tuli ne neljä somalia jotka ovat alkaneet käydä siellä. Somalit menivät kaverin luokse ja totesivat jotain tyyliin "sinä menä pois me tulla treenaa" Kaveri tietenkin kieltäytyi niin eikös yksi somali sitten alkanut haastaa kaveria tappeluun tyyliin "me lähte ulos".
Kaveri pienenä (älä nyt loukkaannu, jos luet tätä) miehenä luovutti mutta mainitsi asiasta tiskillä. Henkilökunta kai huomautti asiasta somaleille, kun kaveri totesi, että hän on saanut heiltä aika ilkeitä katseita tämän jälkeen.
Itsekin olen ollut treenaamassa samaan aikaan noiden somppujen kanssa mutta kaksi kertaa kaveriani isompana olen saanut olla aika rauhassa. Tosin nuo somalit ovat kaikki niin vitun rääpäleitä, että en huolestu yhtään vaikka he tulisivat vittuilemaan kaikki yhtä aikaan.

Onko nää niitä Motivus Centerissä käyviä rikastajia?
Mulle ne kans on ollu aina aika ystävällisiä, mitä nyt painoja jättävät joka paikkaan, kun ei ole etiketti oikeen vielä hallussa.
Mut minäkin painan 125 kiloa, jossa mukana eittämättä suurta kunnioitusta herättävä bwanan suuri vatsa.

Onko nää niitä Motivus Centerissä käyviä rikastajia?

Juuri heitä, minullakaan ei ole ollut mitään ongelmia mutta (kuten jossain threadissa jo mainitsin) mutta toiselta kaveriltani ne veivät painot melkein käsistä mikä on kummaa, kun kaveri on kuitenkin 185/95.
No olen ainakin voinut hyvällä omallatunnolla haukkua kaveria rääpäleeksi, kun somalitkaan eivät pelkää häntä...

HIV:stä puheen ollen. Jos joku muistaa, niin kirjoitin aiemmin näistä suomalaistytöistä jotka ovat menossa afrikkalaismiesten kanssa naimisiin. Ei järki paljon pakota, sillä kuulin juuri että seksiäkin on harrastettu ilman kumimiestä ja kavereille lauottu tähän tyyliin: "mitä sitten jos on HIV? Olisi se kuitenkin sillä aviomiehellä, niin miksi ei myös minulla".

Ei järki paljon pakota, sillä kuulin juuri että seksiäkin on harrastettu ilman kumimiestä ja kavereille lauottu tähän tyyliin: "mitä sitten jos on HIV? Olisi se kuitenkin sillä aviomiehellä, niin miksi ei myös minulla".

Minä taas olen kuullut samansuuntaista läppää suomalaisten YK-miesten suusta, jotka ovat innolla hyväksikäyttäneet palvelusmaansa naisia.

Valitettavasti HIV:n tuo Suomeen useimmiten suomalainen ulkomailta palaava mies, ja tartuntatapaukset ovat kuulemma selvässä kasvussa. Että jos se huoriin hinkuava perheenisä suostuisi seuraavalla ulkomaanmatkalla käyttämään varmuudeksi vaikka kahta kumia päällekkäin, niin oltaisiin vähän varmemmalla pohjalla.

Minä taas olen kuullut samansuuntaista läppää suomalaisten YK-miesten suusta, jotka ovat innolla hyväksikäyttäneet palvelusmaansa naisia.

Valitettavasti HIV:n tuo Suomeen useimmiten suomalainen ulkomailta palaava mies, ja tartuntatapaukset ovat kuulemma selvässä kasvussa. Että jos se huoriin hinkuava perheenisä suostuisi seuraavalla ulkomaanmatkalla käyttämään varmuudeksi vaikka kahta kumia päällekkäin, niin oltaisiin vähän varmemmalla pohjalla.

Niin, tai jos se perheenisä olisi niin fiksu, että jättäisi ne huorissa juoksemiset ihan kokonaan. En kyllä pysty käsittämään prostituutiota, naisten hyväksikäyttöä ja moraalisten arvojen puutetta yleensäkään. On kyllä jonkinlaista henkistä pienimunaisuutta pettää ja vielä kaiken lisäksi maksaa siitä. Ettei mene ihan off topiciksi, niin tuo HIV on melko helppo hankkia ihan vaikka tuosta itärajankin takaa. Ei tarvitse siis matkustaa sitä eksoottisempaan maahan.

Varmaan tämä on oikea ketju kysyä tätä:
Miksi kaikki Suomeen muutaneet ihmiset olettavat että kaikissa palveluammateissa puhutaan heidän kieltään? Eli jos joku vaikka maasta x ihminen tulee asiakkaaksi maanantaina ja ostaa tuotteen x ja puhuu samalla: äläkämä mälkämä mälkämä mölkämä melkämä jne.jne jne. Ja mä kerron suomeksi,savoksi,ruotsiksi ja viellä englannilla että en ymmärrä niin silti vaan jatkuu selitys. No aikansa selitettyää asiakas lähtee pois ja selvästi harmissaan kun en ymmärtänyt, mutta parin päivän päästä taas sama homma ja tätä jatkuu viikosta toiseen joka kerran kun vaan asiakas käy liikkeessä. Miten nämä maahan muuttajat voivat luulla että opin tai edes opiskelisin parissa päivässä tai edes viikoissa heidän kielensä?

Itse en ainakaan oleta että kun menen jonnekin ulkomaille että siellä pärjään savolla ja joka paikassa mihin menen niin puhutaan samoja kieliä kuin minä.

Varmaan tämä on oikea ketju kysyä tätä:
Miksi kaikki Suomeen muutaneet ihmiset olettavat että kaikissa palveluammateissa puhutaan heidän kieltään? Eli jos joku vaikka maasta x ihminen tulee asiakkaaksi maanantaina ja ostaa tuotteen x ja puhuu samalla: äläkämä mälkämä mälkämä mölkämä melkämä jne.jne jne. Ja mä kerron suomeksi,savoksi,ruotsiksi ja viellä englannilla että en ymmärrä niin silti vaan jatkuu selitys. No aikansa selitettyää asiakas lähtee pois ja selvästi harmissaan kun en ymmärtänyt, mutta parin päivän päästä taas sama homma ja tätä jatkuu viikosta toiseen joka kerran kun vaan asiakas käy liikkeessä. Miten nämä maahan muuttajat voivat luulla että opin tai edes opiskelisin parissa päivässä tai edes viikoissa heidän kielensä?

Itse en ainakaan oleta että kun menen jonnekin ulkomaille että siellä pärjään savolla ja joka paikassa mihin menen niin puhutaan samoja kieliä kuin minä.

kutsun tuota turkki - ilmiöksi. turkkilaiset huomanneet saksassa että kun tarpeeks itsepintaisesti vaatii, ei eläessään tarvitse puhua lausettakaan saksaa niissä harvoissa tilanteissa(heidän elämässään) milloin pitää asioida äidinkielenään saksaa puhuvan henkilön kanssa.. suurin osa elämästä menee tietenkin leppoisasti kommuuneissa joissa lapset ei kuule nuorena sanaakaan saksaa ja sit ihmetellään kouluikästen lasten kohdalla kun koulu sorsii ja lapset ei osaa kieltä....

Ohoh, olen kyllä aliarvioinut näiden Euroopan ulkopuolisten maahanmuuttajien kyvyt. Siivoamisen ja muiden yksinkertaisempien tehtävien lisäksi ainakin yhdeltä Suomessa asuvalta yksilöltä onnistuu suunnittelua, johtamista ja vaativampaakin toteuttamista vaativat työt.

Missä ovat Nokian ja Stora-Enson rekrytoijat?

Hyss.... eiväthän muut kuin länsimaalaiset pysty tuollaiseen työhön, eiväthän? Näin meitä ainakin on opetettu....

Laitetaan nyt tännekin.
Eli ensimmäinen suomalalaisten suorittama joukkoraiskaus jää sittenkin odottamaan tekijäänsä:

"Tampereella Aleksis Kiven katu 30:n sisäpihalla ei tapahtunutkaan raiskausta 30. maaliskuuta, kuten poliisille aluksi kerrottiin. Keski-ikäinen nainen ilmoitti poliisille, että hän joutui seksuaalirikoksen uhriksi, ja kaksi miestä olisi taluttanut hänet sisäpihalle, missä kävelykepein liikkunut mies olisi raiskannut hänet.

Poliisin tutkinnassa ilmeni, että sisäpihalla ei tapahtunut mitään rikosta, vaan lähellä sijaitsevassa yksityisasunnossa. Myöskään kahta taluttajaa ei ole ollut olemassakaan."

http://www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanmaa/17543.shtml

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200704110175749_uu.shtml

11.4.2007

"Noin 20-vuotias nainen raiskattiin pitkäperjantaiaamuna Tampereen Hervannassa. Poliisi pyytää apua tapauksen selvittämisessä.

Rikos tapahtui pitkäperjantaiaamuna noin puoli viiden ja viiden välillä. Nainen tuli tuolloin linja-autolla keskustasta Hervannan kaupunginosaan.

Kun hän käveli yksinään Lindforsinkatua pitkin, tuntematon mieshenkilö otti hänet kiinni Lindforsinkatu 4:n kohdalla. Mies työnsi naisen kiinteistön sisäpihalle johtavaan ajoväylään ja raiskasi hänet siellä.

Poliisin saamien tietojen mukaan mies oli ulkomaalaista syntyperää, mahdollisesti eteläeurooppalainen. Hänellä oli tumma lyhyt tukka ja lyhyt, koko suun ympäri ulottuva muotoiltu parta. Mies oli noin 30-vuotias, 180-190 senttiä pitkä ja rotevan oloinen."

Onko tämä nyt sama tapaus kun tuo edellinen?

Mikähän vittu noita "eteläeurooppalaisia" on yhtäkkiä ruvennut vaivaamaan? :wall: Eteläeurooppalainen viittaa ainakin meikäläisen korvissa italialaiseen tai kreikkalaiseen tjsp.

Kun kaikki, sekä poliisi että media, ovat täysin varmoja että kyseessä oli entinen jugoslaavi tai joku ählämi, niin miksi sitä ei voi sanoa suoraan?

Seuraava termi ählämeistä korrektisti keskusteltaessa on varmaankin "eteläeurooppalaista syntyperää edustava etninen henkilö"...:david:

Mikähän vittu noita "eteläeurooppalaisia" on yhtäkkiä ruvennut vaivaamaan? :wall:

Kai se Suomalainen nainen viehättää. Media suojelee ja tuomioistuin langettaa 2 vuoden tuomion 5 tähden vankilassa. Paskemminkin vois olla.

Jatketaan samaa toimivaksi todettua linjaa, ei ne rankemmat tuomiot tai maahanmuuttotulvan rajottaminen mitään muuta. :david: Yksittäistapauksista ei pidä tehdä johtopäätöksiä.

Laitetaan nyt tännekin.
Eli ensimmäinen suomalalaisten suorittama joukkoraiskaus jää sittenkin odottamaan tekijäänsä:

Sen enempää kantaa ottamatta, niin se ei tarkoita ettei suomalaisten suorittamaa joukkoraiskausta olisi tapahtunut, vaikka sellaisesta ei muistaisi koskaan lehdestä lukeneensakaan.

Vai joku näyttää faktatietoa aiheesta...

Back
Ylös Bottom