Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

ryhmäkoheesio kato

jos on juutalaiskristilliset kaksnapaisuuden pohjalta toimivat aivot niin ei väkisin

das ist mir egal

Hmm. Jos natseista puhutaan, sinulla tuntuu olevan jotain juutalaisuutta vastaan, ja toisaalta vaikutat jakavan natsien islamisti-sympatiat (http://notendur.centrum.is/~snorrigb/mufti4.htm). Pata kattilaa soimaa?

Mutta tosiaan, harva keksii osallistua rasismi-aiheiseen keskusteluun niinkin originellilla kontribuutiolla kuin avoimella natsisyytöksellä viestissä numero 4881. Ehkäpä seuraava askel voisi olla kisakuvat ja raportit -osiolle lätkäisty hormonien käytöstä vihjaava tiedonanto? Ihan vain varmuuden vuoksi, jos on jäänyt mainitsematta.

kaikki hakkaamaan, hevonen ei ole vielä tarpeeksi kuollut, vaalitkin on jo kohta
olipa kerran tokkopaisto. huvittuneena hän seurasi vierestä kun crusader silmät sokkona sohi kepillä ilmaa, vailla maalia mailla halmeilla. sen pituinen se.

Jaahas, näköjään tuon sanan rättipäiden käyttö on saanut eräiden tunteet hieman kuumenemaan. Itseäni tuosta "Lisää persettä rättipäille"- biisistä noussut pieni kohu on hieman ihmetyttänyt. Joidenkin mielestä sana rättipää on pahempi asia, kuin näiden "välimeren" maista tulleiden tekemät rikokset.

Ei sitä nyt suoraan ole sanottu, mutta vähän siihen suuntaan kyllä viitataan, kun ruvetaan kaatamaan kaikkia lehdissä mainittuja rikoksia "neekereiden ja rättipäiden" niskoille ihan vain sentakia, että täytyyhän se olla niiden vika.

On kaapeli tärkeää että tuot oman kriittisen mielipiteesi esiin mutta sinun olisi syytä tehdä hieman taustatyötä tässä asiassa. On totta että tänne pastetaan lehtijuttuja rikoksista joissa ei sanota tekijää ja sitten täällä heitetään oma epäily asiaan. Kuitenkin kun on koko ketjun lukenut voi sanoa, että näissä hervemmin on porukka osunut harhaan ja jos on niin se on kyllä myönnetty heti.

Tietyn tyyppiset rikokset tietyllä tavalla uutisoituna oppii pikkuhiljaa yhdistämään etnopositiiviseen uutisointiin ja siitä helpommin älähtää. Vertaa vaikka Ruotsin mellakoista uutisoituihin juttuihin ja kysymyksiin joita Suomessa ja Ruotsissa kysyttiin siitä mikä niitä pellavapäitä vaivaa kun noin pitää riehua.

Jos jatkat täällä keskustelua (tätä minä toivon) niin tulet törmäämään "vittuun kaikki neekerit" tapauksiin ja niihin pitää suhtautua niiden vaatimalla tavalla ---> :jahas:

Toivon myös että pysyt itse sen yläpuolella ja annat tänne perusteltuja argumentteja tai vaikkka ihan vaan mutua omasta elämästä. Suuri osa kuitenkin täällä olevista ei missään nimessä kuulu rasistiseen ryhmään vaan maahanmuuttoa ja monikulttuurisuutta kritisoivaan porukkaan. Siinä on huikea ero. Moni toivottaa tänne tervetulleeksi kaiken väriset ja mistä maasta tahansa kunhan kyseessä on inhimillinen ja mielellään työtä tekevä yksilö.

Jos nyt halutaan tiivistää jonnekin suuntaan niin väittäisin että Suomi pärjäisi aika hyvin ilman ainuttakaan Somalia. En kuitenkaan haluaisi, että jokainen somppu täältä poistuisi. Haluaisin, että ne ketkä tarvitsevat Suomea, saisivat Suomelta apua ja niin paljon, että pystyvät toimimaan normaalille ihmisele ominaisella tavalla. Olen jo riittävästi aiemmin kertonut tähän liittyvistä mietteistäni.

Toinen ryhmä on se joka sitten ei millään tavalla kunnioita Suomea eikä suomessa asuvia. Heidät saa lähettää takaisin rakentamaan kotimaataan tai vastaavasti torjua jo kun ovat tulossa. En muutenkaan näe syytä miksi maasta otetaan vain sitä työkykyistä porukkaa ja sitten kun tilanteet paranevat niin pidämme niistä kynsinhampain kiinni etteivät poistu katukavastamme kun tuovat niin nätisti väriä. Eikö mukamas heidän arvonsa riitä muuhun kuin väriä tuomaan? Sekö heidät määrittelee ja senkö vuoksi heidän pitää jatkaa sukuaan että meillä riittää väriä?

Suomalaisiakin on joskus kehuttu kuinka joku on ollut värikäs persoona. Nyt sitten sen näkee heti kuinka joku tuo väriä. Eikö me parempaan pystytä.

Jos jatkat täällä keskustelua (tätä minä toivon) niin tulet törmäämään "vittuun kaikki neekerit" tapauksiin ja niihin pitää suhtautua niiden vaatimalla tavalla ---> :jahas:
Tarkoittaako "vittuun kaikki neekerit" -tapaukset sellaisia, joiden mielestä tilanne on seuraava:
1) Muut kuin lahjakkaimmat, sekularisoituneimmat ja rakentavimpia ajatuksia omaavat neekerit / rättipäät / muslimit eivät integroidu syystä tahi toisesta ja
2) Mielestäni ei ole reilua pölliä niitä harvoja oikeasti johonkin rakentavaan pyrkiviä, mahdollisesti uudistusmielisiä ja länsimaalaista ajattelua tukevia yksilöitä tänne ja riistää kotimaaltaan käytännössä kaikki potentiaali asioiden parantamiseen, jolloin voidaan väittää, että
3) Neekereiden, rättipäiden ja muslimien olisi parasta pysytellä omissa maissaan ja ratkaista ongelmansa siellä. Maahanmuutto ei ole ongelmien ratkaisu, kuten ei myöskään nysvääminen, paapominen ja selällään makaaminen toivoen, että se menisi nopeasti ohi. Sikäli kun uudistusmielisiä ja myös muut ihmiset huomioon ottavaa kanssakäyntiä alkaa ilmetä suuremmassakin mittakaavassa, voidaan harkita sikäläisten maahanottoa - mutta silloinkaan ei mitään sisäsyntyistä syytä löydy sille, että he eläisivät maassamme oman maansa säännöin.
4) Täten voidaan todeta, että kulttuurisesti homogeeninen valtio voittaa vaihtoehtonsa.

"Vittuun kaikki neekerit."

:jahas:

Itsellä puolestaan pisti silmään ylläoleva postaus. Ensinnäkin, koko threadin olen selannu läpi ja en kyllä muista, että missään vaiheessa kukaan olisi väittänyt että kaikki on neekerien vikaa. Toiseksi, kukaan ei ole myöskään väittänyt, että kaikki ongelmat poistuisivat ulkomaalaisia karkoittamalla. Tässä threadissa käsittääkseni käsitellään pääosin Suomessa olevien ulkomaalaisten tekemiä rikoksia ja eiköhän se ole ihan päivänselvä asia, että ne ongelmat ratkeasivat tiukemmalla maahanmuuttopolitiikalla ja rikoksia tehneitä ulkomaalaisia karkoittamalla.
Eli koska niitä ongelmia on meidän suomalaistenkin tekeminä ihan tarpeeksi niin miksi niitä pitää haalia lisää järjettömällä mamupolitiikalla. Toi lause on sanottu varmaan tuhat kertaa tässä threadissa..:)
Välillä tuntuu, että ihan pelkkä realismi tulkitaan jo rasismiksi tässä aiheessa..
Viittasin tuohon taksiryöstö-uutiseen missä ei mainittu sanallakaan tekijöiden rotua. Silti täällä threadissa alettiin vihjata neekereistä ja muista ei-suomalaisista. Minusta siinä meni pahasti yli.

Aiemmin oli puhetta ihan suomalaisesta pedofiilistä. Sekin keskustelu ajautui siihen että mitä jos olisi ollut mamu niin kukkahattutädit olisi sanonut hyshys...

Haluatteko todella pitää tuollaista mielentilaa yllä vuodesta toiseen, täällä threadissa mässäillen?

Viittasin tuohon taksiryöstö-uutiseen missä ei mainittu sanallakaan tekijöiden rotua. Silti täällä threadissa alettiin vihjata neekereistä ja muista ei-suomalaisista. Minusta siinä meni pahasti yli.

Aiemmin oli puhetta ihan suomalaisesta pedofiilistä. Sekin keskustelu ajautui siihen että mitä jos olisi ollut mamu niin kukkahattutädit olisi sanonut hyshys...

Haluatteko todella pitää tuollaista mielentilaa yllä vuodesta toiseen, täällä threadissa mässäillen?
Ei. Me halutaan, että rikosten selvittämisessä auttavat olennaiset asiat kerrotaan. Koska meillä on maassamme myös kohtalaisen paljon rikoksia kyhääviä vähemmistöjä, on ihonväri merkittävä tekijä rikollisen tunnistamisessa. Mielestäni "5 poikaa ja 3 tyttöä" on aavistuksen huono tuntomerkki.

Tarkoittaako "vittuun kaikki neekerit" -tapaukset sellaisia, joiden mielestä tilanne on seuraava:......x<......

Tarkoitin juurikin "vittuun kaikki neekerit" linjaa. Eli täysin perustelematonta ainoastaan ihonväriin viittaavaa kriittisyyttä.

Maahanmuutto on mielestäni aivan luonnollinen asia mutta ei tämänkaltainen joka tarkoittaa satojentuhansien pakolaisuutta. Jos minä lähden ruotsiin tai ranskaan töihin koska halua niin ei siinä ole mitään kummallista. Mutta jos tänne tulee satatuhatta valmiiksi syrjäytynyttä ja henkisesti rikki olevaa ihmistä niin meillä ei todellakaan ole valmiuksia auttaa niin suurta määrää avun tarvitsijoita.

He eivät myöskään helposti pysty ratkaisemaan ongelmiaan kotimaassaan (ymmärrettävää osittain) joten tässä mielestäni kaikkien pitäisi yrittää auttaa. Auttaminen ei ole rahan summittaista lähettämistä vaan koko maailman panostusta siihen että pohjimmaiset syyt saadaan lopetettua. Se raha mitä länsimaalaiset syytävät pelkästään afrikkaan on niin naurettavan suuri että sillä jo toivoisi saavan radikaaleja muutoksia aikaan. Kohta tilanne on se ettei ketään täällä kiinnosta tilanteet afrikassa kun alkaa itsellä olemaan tarpeeksi hankalaa täällä.

Tietysti nyt nousee taas ymmärtäjien puolelta meteli ettei tuo ole tulevaisuutta. Kuinka monessa valtiossa on jo vaadittu tietyille alueille sharia lakia ja kuinka kauan kestää että se yhteisö, joka sitä vaatii, on tarpeeksi suuri saadakseen sen. Oppositio (sanan merkityksessä) on aina tarpeellinen, oli se sitten kumpi puoli tahansa. Emme kuitenkaan halua päästää valtaan henkilöä joka sallisi mielivaltaiset kuljetukset vaikka länsirajalle (värikkäät ruotsiin) emmekä henkilöä joka avaisi oman isänmaamme rajat kaikille vapaaksi. Tasapainotelkaamme siis siinä keskellä ja pyritään löytämään meille edullisin vaihtoehto (ei rahallisesti).

Mitään konkreettista perustelua ei ole sillekään, että jatkuvalla tolkuttomalla rahojen syytämisellä Afrikkaan olisi mitään positiivista vaikutusta.

Emme kuitenkaan halua päästää valtaan henkilöä joka sallisi mielivaltaiset kuljetukset vaikka länsirajalle (värikkäät ruotsiin) emmekä henkilöä joka avaisi oman isänmaamme rajat kaikille vapaaksi. Tasapainotelkaamme siis siinä keskellä ja pyritään löytämään meille edullisin vaihtoehto (ei rahallisesti).

Vielä enemmän kuin sopeutumiskyvyttömät mamut, minua huolestuttaa suomalaiset hyödylliset idiootit, jotka toimivat invaasion viidentenä kolonnana.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Viides_kolonna

Heillä tietenkin tarkoitan muun muassa:

http://www.vihrealiitto.fi/

Mitään konkreettista perustelua ei ole sillekään, että jatkuvalla tolkuttomalla rahojen syytämisellä Afrikkaan olisi mitään positiivista vaikutusta.

Jos tämä oli minulle osoitettu niin rahojen syytämistä pitäisi nimenomaan välttää. Sinne pitäisi viedä ennemminkin tietoa asioista ja keinoja joilla itse voivat vaikuttaa asioihin. Esimerkkeinä voisi sanoa vedenpudistus"pilli" jolle hintaa tulee ehkä euro mutta sille voidaan pelastaa paljon enemmän ihmisiä kuin pakolaisia ottamalla. Toinen esim voi olla kaivonrakennustietous tai se miten kirkkaalla muovipussilla ja mustalla kattilalla saadaan keitettyä ruokaa.

Koulutusta ja valistusta mutta siten, ettei aleta ensimmäisenä kyhäämään kappelia sinne jonka sitten saa KK:lla ampua lavetilta tai räjäyttää TNT:llä.
Yhteiskunta ei suostu kääntämään selkäänsä afrikalle (kuuluu ihmisluontoon) joten se pitäisi hoitaa sillä tavalla joka palvelisi molempia, avunsaajaa ja antajaa. Pitäisi pystyä konrolloimaan asekauppaa sinnepäin ja saada vieläkin jatkuva riisto loppumaan. En tiedä tuleeko mikään näistä koskaan onnistumaan mutta on se hyvä että yritystä sentään on edes vähän.

Vielä enemmän kuin sopeutumiskyvyttömät mamut, minua huolestuttaa suomalaiset hyödylliset idiootit, jotka toimivat invaasion viidentenä kolonnana.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Viides_kolonna

Heillä tietenkin tarkoitan muun muassa:

http://www.vihrealiitto.fi/

Tuota en pidä edes oppositiona vaan järjettömyytenä. Heillä kun tuntuu että on pakko olla vaan jotain mitä vastaan taistella ja pyrkiä olemaan mahdollisimman korkealla muiden yläpuolella. Ei ne kaipaa järkiperusteluita omille ajatuksilleen. Tästä olemme täysin samaa mieltä.

EDIT- Ja olenpa tainnut tuosta aikaisemmin mainita että nuo juuri ovat pahempia kuin ne mamut. Joka tavalla.

joo ite oon sitä mieltä että vaikka koko ulkomaanapu sarasvuon jarin tilille korvaukseks siitä että se käy joka afrikan kylässä puhumassa vähän faktoja.

Jos tämä oli minulle osoitettu niin rahojen syytämistä pitäisi nimenomaan välttää.
En minä tiedä suuntasinko minä sitä sinulle, samaa mieltähän me asiosta ollaan. :)
Yhteiskunta ei suostu kääntämään selkäänsä afrikalle (kuuluu ihmisluontoon) joten se pitäisi hoitaa sillä tavalla joka palvelisi molempia, avunsaajaa ja antajaa.
Minusta ne japanialaiset onnistuvat tässäkin suhteessa olemaan harvinaisen terveellä tavalla "epäinhimillisiä".

Minun ihmisluontoni kääntää mieluusti selkänsä Afrikalle. Ei kirpaise yhtään. :)

Jaan myös mielipiteen viidennestä kolonnasta. Ilman heikäläisiä ongelmaa ei olisi.

En minä tiedä suuntasinko minä sitä sinulle, samaa mieltähän me asiosta ollaan. :)
Näin olen huomannut lukevani
Minun ihmisluontoni kääntää mieluusti selkänsä Afrikalle. Ei kirpaise yhtään. :)

Mutta minä puhuinkin yhteiskunnasta. Se kun on sellainen mukava konstruktio joka tarvii niin sinut kuin Puumalaumankin vaan ei kuitenkaan Zahroja paperilla.

Ja noilla Japsikkeilla onkin sellainen kumma ominaisuus, että ne pirulaiset kun pitää tuota omaa kulttuuriaan jotenkin tärkeänä ja on ihan oikeen ylpeitä siitä. Mitä sviddua se sellainen touhu on ettei yhtään häpeillä omaa menneisyyttään kansakuntana?

Ja noilla Japsikkeilla onkin sellainen kumma ominaisuus, että ne pirulaiset kun pitää tuota omaa kulttuuriaan jotenkin tärkeänä ja on ihan oikeen ylpeitä siitä. Mitä sviddua se sellainen touhu on ettei yhtään häpeillä omaa menneisyyttään kansakuntana?

Se on sitä tervettä järkeä ja hyvää itsetuntoa ja kansallisylpeyttä, mitä esim. Suomen vihreät vastustavat.

Sitäpaitsi siellä ei ole valkoisia työssäkäyviä heteromiehiä.

Suvaitsevaisuuskasvatusta? Voi kiesus, mistä lähtien armeijasta on tullut ei vain balettiopisto, vaan myös kukkahattujen propagandaleiri? Taistelijan perustietoihin kuuluu nähtävästi myös suvaitsevaisuus. Kukahan tämän kuningasidean takana on?

Helvetten kun ei ole vielä ilmestynyt tuonne A studion nettisivulle. Eilen ohjelmassa käsiteltiin sensuurikirjaa ja sen itse sensuroimaa sarjakuvaa joka käsitteli Profeetta Mohammedia. Sarjakuva poistettiin samaan kirjaan kirjoittaneen muslimin pyynnöstä!!!11!! Aika mielenkiintoista. Lähes sama tilanne kuin poliisi jättäisi huumekauppiaan pidättämättä raiskaajan pyynnöstä.

Jos sensuuria käsittelevä kirja ei saa kirjoittaa sensuurista vapaasti niin kuinka pitkälle tämän kyseisen asian sensurointi johtaa? Onhan se ikävää, että tuon julkaisemisen jälkeen voidaan soitella pommi-iskuja ja sen jälkeen toteuttaakin ne tai vastaava toimittaja voidaan puukottaa kotiovelle. A-studio sentään julkaisi nämä jo TV:ssä eilen ja ne tulee heidän sivuilleenkin.

Back
Ylös Bottom