Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kannattiko tommoseen viestiin edes vastinetta kirjottaa... oli jo sen verran suolesta valmiiksi... :)

Itse asiassa kirjoitin tuon ihan vain kaikille hauskuutukseksi. Toivottavasti se myös ymmärretään. En minä ihan tosissani niistä televisioiden kontrasteista ja muista ollut, eh...

Itse asiassa kirjoitin tuon ihan vain kaikille hauskuutukseksi. Toivottavasti se myös ymmärretään. En minä ihan tosissani niistä televisioiden kontrasteista ja muista ollut, eh...

Totta kai, pointti vaan oli se että mielestäni on turha edes huumorilla viritellä keskustelua noin ala-arvoisten viestin pohjalta. Toisaalta jostainhan se on keskustelua revittävä... :)

Totta kai, pointti vaan oli se että mielestäni on turha edes huumorilla viritellä keskustelua noin ala-arvoisten viestin pohjalta. Toisaalta jostainhan se on keskustelua revittävä... :)

Olet oikeasta. Se viesti johon vastasin saattoi sitä paitsi olla porvoosta, eli turha kommentoida.

On vain niin hiljaista, että teki kauhiasti mieli antaa vastine.

Tähän sellainen kainoilmeinen hymiö.

Ja vaikka uutisissa kuvattaisiin jotain ala-asteen koululuokkaa, niin varmasti kamera näyttää jotakuta neekerilasta, että katsokaas, me ollaankin monikulttuurisia! Ah kun on ihanaa!

Minua ärsyttää sama asia selittämättömästi. Joka kerta kun uutisissa on kouluista. Oli aiheena homevaurio, tuntijakomuutos, opettajien palkkaus tai oppilaiden keskittymiskyky tunneilla voimme olla varmoja, että puolet kuvattavista on neekereitä. Ei heitä ole varastoon viety piiloon, vaan kameran eteen telmimään nimenomaan tuotu.

Hyvää -> luonnollista -> väistämätöntä

lienee sanaton viestintä tässäkin.

Minua ärsyttää sama asia selittämättömästi. Joka kerta kun uutisissa on kouluista. Oli aiheena homevaurio, tuntijakomuutos, opettajien palkkaus tai oppilaiden keskittymiskyky tunneilla voimme olla varmoja, että puolet kuvattavista on neekereitä. Ei heitä ole varastoon viety piiloon, vaan kameran eteen telmimään nimenomaan tuotu.

Hyvää -> luonnollista -> väistämätöntä

lienee sanaton viestintä tässäkin.

Olen itsekin huomannut tämän saman ilmiön. Kyllä siinä voi ruveta neekeriäkin vituttamaan, kun Helsingin Sanomien toimittaja saapuu paikalle. Se on kuin leijona joka huomaa seepralaumassa poikkeavan yksilön. Tähän tämmöinen nauravan ukon pää :lol2:

Itse en oo tätä ilmiötä huomannut, mutta varmaan en sitten ole kiinnittänyt huomiota...

Ideana on juuri se, että et tietoisesti huomaa tätä ilmiötä. Kun alitajuntaasi pikkuhiljaa tällä tavalla altistetaan, tulee sinusta tuota pikaa puita halaileva ituhippineekerinrakastaja. Ja kohta vaaditkin tänne suu vaahdossa lisää maahanmuuttajia Afrikasta.

Mä taidan käydä linkittämässä kohta tämän keskustelun jonnekin Nuorten vihreiden foorumille... Jos saataisiin hieman edes soraääniä ja jotain vastustusta. Siltikin aina keskustelu on nautinnollisempaa face to face mutta pakottavassa tarpeessa näinkin ;)

Ovatko perussuomalaiset vasemmistolaisia, oikeistolaisia vai mitä?

Perussuomalaisilla on vasemmistolainen talouspolitiikka, (varallisuusvero, pörssivero).
Heillä on oikeistolaiseksi luonnehdittu maahanmuuttopolitiikka ja pakolaispolitiikka, josta perinteisesti oikeistolaisena puolueena pidetty Kokoomus on eri mieltä, varsinkin maahanmuuttopolitiikasta.
Perussuomalaisten Pakolaispolitiikka ja maahanmuuttopolitiikka on lähinnä varmaan Keskusta puolueen kantaa.
Asenteet homoja kohtaan on lähinnä kristillisdemokraatteja tai keskustalaisia.

Onko pakolaispolitiikka tarpeeksi painava syy määräämään ihmisten äänestyskäyttäytymistä? Entä se, että on sulavasanainen ja hyvä esiintyjä? Jos PS pääsee hallitukseen käykö niinkuin aikoinaan SMP:lle.

Viimeksi muokattu:
No oukki doukki, minä tunnustan. Mun mielestä Suomeen pitäis ottaa 50 000 000 neekeriä. Ja turha valittaa ettei ole tilaa. Sijoitetaan jokaiselle kesämökille 100 neekeriä, niin eiköhän saada vähän väriä meidänkin lomanviettoomme. Ja talvellahan tilapäisleirejä voidaan perustaa järven jäälle.

No itseäni ei kyllä ole haitannut tv uutisten värilliset lapset,eikä haitannut tänäänkään kun olin jälkikasvun kans pulkkailemassa ja samasa mäesä oli myös värillisiä lapsia.Meinaan vaan ,että nauru oli samanlaista ku oman lapsen ihonväri vain erilainen.

No itseäni ei kyllä ole haitannut tv uutisten värilliset lapset,eikä haitannut tänäänkään kun olin jälkikasvun kans pulkkailemassa ja samasa mäesä oli myös värillisiä lapsia.Meinaan vaan ,että nauru oli samanlaista ku oman lapsen ihonväri vain erilainen.

Sä oletkin jo menetetty tapaus.

Kerrostalolähiön kokoinen ongelma on varsinaisesti se, että se koulun tai luokan ainoa musta lapsi joidenkin käsityksen mukaan oikein väkisin revitään siihen tv-lähetykseen. On se kyllä kauhiaa! Mustat saavat tällä tavalla väkilukuunsa suhteutettuna enemmän televisioaikaa. Tämä se on rasismia jos mikä. Ilmiselvä salajuoni!

Juu juuri näin. Hyvin sä sen asian käännät. Koska siitähän tässä olikin kyse että kaikki vihaavat mustia lapsia. Kiintiö ei kuulunut keskusteluun...

Ai niin. Oikeastihan se kerrostalolähiön kokoinen ongelma oli se, että näyttämällä telkkarissa mustaa lasta julistetaan monikulttuurisuutta.

Tuon mustan lapsen vihaamisjutun keksit kyllä itse. Minä en sellaiseen viitannut.

Hmm, kyllä minusta tämä Rinkebyn malli on se, johon meidän kannattaa tähdätä, siellä sentään asuu aloitekykyisiä "nuoria":

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200703075829518_uu.shtml

Oliskohan tässä kyseessä paikallinen eli valtaväestö? Ja en mä vanhakukkeli sanonut että olisit näin maininnut. Tiedät kuitenkin hyvin mistä on kyse.

Olkoon se vaikka positiivista syrjintää sitten (en sitä pidä muuten mitenkään huonona asiana) mutta kyllähän näissäkin vaikutetaan ihmisten mieliin. Eli annetaan positiivisia mielikuvia paljon helpommin kuin mitä annetaan julki negatiivisia asioita. Taidan lähteä kotiin kun alkaa väsyttämään ja alhainen verensokeri saattaa vaikuttaa siihen mitä kirjoitan ;)

Hmm, kyllä minusta tämä Rinkebyn malli on se, johon meidän kannattaa tähdätä, siellä sentään asuu aloitekykyisiä "nuoria":

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200703075829518_uu.shtml

"Unohtuikohan" tuostakin uutisesta ihan vahingossa jotain? :wall:

Niin, esim. Rinkebyssä oikeita ruotsalaisia on väestöstä huimat 19%

Edit: Aika hassua, että kun nimimerkki Ryti hiljeni Halla-aho ketjussa (lähti työmatkalle:rolleyes: ), niin samanaikaisesti täällä vanhakukkeli nousi kuolleista kuin maasta polkaistuna.

Back
Ylös Bottom