Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattiko tommoseen viestiin edes vastinetta kirjottaa... oli jo sen verran suolesta valmiiksi...![]()
Itse asiassa kirjoitin tuon ihan vain kaikille hauskuutukseksi. Toivottavasti se myös ymmärretään. En minä ihan tosissani niistä televisioiden kontrasteista ja muista ollut, eh...
Itse asiassa kirjoitin tuon ihan vain kaikille hauskuutukseksi. Toivottavasti se myös ymmärretään. En minä ihan tosissani niistä televisioiden kontrasteista ja muista ollut, eh...

Totta kai, pointti vaan oli se että mielestäni on turha edes huumorilla viritellä keskustelua noin ala-arvoisten viestin pohjalta. Toisaalta jostainhan se on keskustelua revittävä...![]()
Ja vaikka uutisissa kuvattaisiin jotain ala-asteen koululuokkaa, niin varmasti kamera näyttää jotakuta neekerilasta, että katsokaas, me ollaankin monikulttuurisia! Ah kun on ihanaa!
Minua ärsyttää sama asia selittämättömästi. Joka kerta kun uutisissa on kouluista. Oli aiheena homevaurio, tuntijakomuutos, opettajien palkkaus tai oppilaiden keskittymiskyky tunneilla voimme olla varmoja, että puolet kuvattavista on neekereitä. Ei heitä ole varastoon viety piiloon, vaan kameran eteen telmimään nimenomaan tuotu.
Hyvää -> luonnollista -> väistämätöntä
lienee sanaton viestintä tässäkin.
Itse en oo tätä ilmiötä huomannut, mutta varmaan en sitten ole kiinnittänyt huomiota...
No itseäni ei kyllä ole haitannut tv uutisten värilliset lapset,eikä haitannut tänäänkään kun olin jälkikasvun kans pulkkailemassa ja samasa mäesä oli myös värillisiä lapsia.Meinaan vaan ,että nauru oli samanlaista ku oman lapsen ihonväri vain erilainen.
Juu juuri näin. Hyvin sä sen asian käännät. Koska siitähän tässä olikin kyse että kaikki vihaavat mustia lapsia. Kiintiö ei kuulunut keskusteluun...
Hmm, kyllä minusta tämä Rinkebyn malli on se, johon meidän kannattaa tähdätä, siellä sentään asuu aloitekykyisiä "nuoria":
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200703075829518_uu.shtml
Hmm, kyllä minusta tämä Rinkebyn malli on se, johon meidän kannattaa tähdätä, siellä sentään asuu aloitekykyisiä "nuoria":
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200703075829518_uu.shtml
), niin samanaikaisesti täällä vanhakukkeli nousi kuolleista kuin maasta polkaistuna.