Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

No, toivottavasti Meininkimiehenkin silmät aukeavat (edes sen verran että lukee hiukan ennen tuollaisia mielipiteitä) ennen kuin alkaa Suomessa ekat kunnon mellakat ja väkivaltaisuudet. Niitä ei sitten aloittaneetkaan ne natsikerholaiset vaan ihan toisenlaiset rasistit. Ja kaikki laulamaan yhdessä -Valkoista mä metsästän... Tahdon saada suuren..."

Jos mennään Ranskan ja Ruotsin malliin, niin syy on median ja päättäjien mielestä aina valkoisissa alkuperäisasukkaissa. Ihan sama mitä tapahtuu. Hyvänä pienemmän mittakaavan esimerkkinä voidaan pitää sitä Kajaanin pitseriakahinaa.

Kyllähän niiden Ranskan mellakoiden jälkeen ensimmäisenä valiteltiin, kuinka ranskalaisten suvaitsemattomuus ajaa mamuparat tällaiseen toimintaan. Siis sen jälkeen, kun mellakoitsijoiden etnistä taustaa ei enää mitenkän pystytty salaamaan.

Vaatii Suomessakin nyt jo vähän taitoa lukea rivien välistä, voin vain kuvitella mitä se on tulevaisuudessa rikastuksen lisääntyessä. Surullista on, että suureen osaan esim. hesarin lukijoita mokuilijoiden propaganda ja tiedonpimitys uppoaa täysin.

Valitettavan totta. Ja tuo kaikki tehdään niin taitavasti, että muutamat sarjaraiskaajat annetaan tuomittavaksi eli pari tyyppiä ottaa "one for the team" niin voidaan aina osoittaa miten ne harvat yksilöt on saaneet rankan (jopa melkein 4 vuotta linnaa) tuomion niin mitättömästä teosta.

Itseäni tuollainen touhu oksettaa mutta se johtuu siitä ettei minua ole vielä aivopesty tuohon ihanuuteen vaan vaadin jokaiselta vastuuta yhtälailla. Myös vastuuta yhteiskunnasta eikä vain itsestään.

Mulla tuo perstuntuma tulee omista kokemuksista kyseisten kanssa sekä siitä mitä oon kuullut ihmisiltä joiden en usko valehtelevan.

Onko siis sinullekin todella tullut sellainen perstuntuma, että Zahra Abdulla kalastelee vaaliohjelmallaan juuri niiden maahanmuuttajien ääniä, jotka tykkäävät ottaa yhteiskunnasta etuuksien muodossa irti kaiken mahdollisen antamatta sille itse mitään?

Onko siis sinullekin todella tullut sellainen perstuntuma, että Zahra Abdulla kalastelee vaaliohjelmallaan juuri niiden maahanmuuttajien ääniä, jotka tykkäävät ottaa yhteiskunnasta etuuksien muodossa irti kaiken mahdollisen antamatta sille itse mitään?

Minulla on sellainen perstuntuma, että Vihreät yleensä kalastelevat vaaliohjelmallaan niiden suomalaisten ääniä, jotka tykkäävät ottaa yhteiskunnasta etuuksien muodossa irti kaiken mahdollisen antamatta sille itse mitään. Tämän he tekevät selväksi ihan omassa vaaliohjelmassaankin. Ja ketkä sen kaiken maksavat? Eivät ainakaan vihreitä äänestäneet.

Kukkelilla on nyt taas menossa tuollainen pilkunnussinnan hetki. Ei mitään mielipiteitä itseltä mutta takerrutaan kaikkeen toisen kirjoittamaan joka ei ole ehkä toteen näytettyä kansainvälisessä tiedeyhteisössä. Joinakin päivinä onnistutkin tuossa tahallaan ärsyttämisessä ja toisinaan on vain olankohautus.

On niin mukavaa kun tuot jotain korrektia tähän keskusteluun, lähes päivittäin.

Minulla on sellainen perstuntuma, että Vihreät yleensä kalastelevat vaaliohjelmallaan niiden suomalaisten ääniä, jotka tykkäävät ottaa yhteiskunnasta etuuksien muodossa irti kaiken mahdollisen antamatta sille itse mitään.

Ei niitä kukaan muu äänestäkään. Varsinainen "vihreys" eli ympäristöasiat ovat jo aikoja olleet tuon puolueen agendassa ihan toisarvoisia seikkoja. Pääpaino tuntuu olevan suomalaisuuden alasajossa, yhteiskunnan pohjasakan hyysäämisessä, sekä kaiken järkiperäisen toiminnan kririsoimisessa. Sen kummemmin tietenkään perustelematta.

Äänestäisin vaikka kommareita mieluummin kuin vihreitä. :urjo:

Kukkelilla on nyt taas menossa tuollainen pilkunnussinnan hetki.

Eli mitä tahansa saa kirjoittaa, mutta kysellä ei saa? Muuten on pilkunnussija?

Ei mitään mielipiteitä itseltä mutta takerrutaan kaikkeen toisen kirjoittamaan joka ei ole ehkä toteen näytettyä kansainvälisessä tiedeyhteisössä.

Voihan sitä vaikkapa ilman tiedeyhteisöäkin perustella. Vaikka perstuntumalta... Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

En tiedä kuka tuo abdul on eikä kiinnostakaan.Miten tuo nyt liittyy mihinkään?
Niin ja joo mä oon rasisti juntti kun en tiedä kuka tuo naapuri on,sen voit jättää sanomatta kun se on jo kaikille selvää.

Voihan sitä vaikkapa ilman tiedeyhteisöäkin perustella. Vaikka perstuntumalta... Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

Käsittääkseni kaikki monikulturismin puolustajat perustelevat kantaansa perstuntumalta. Ainkakaan minä en ole kuullut mistään tutkimuksesta (saati esimerkeistä) minkä perusteella monikulttuurisuus on ns. hyvä asia.

Väittäisin että monikulttuurisuuden toimimattomuudesta löytyy huomattavasti enemmän konkreettista todistusaineistoa, mutta en väitä. Sehän olisi rasismia.

Ei hymiöitä.

stevebell300107a.jpg

Tories set sights on separatist British Muslims

The Conservatives will today accuse Islamic groups including the high-profile, mainstream Muslim Council of Britain of promoting separation and ignoring the wishes of the people they represent.

A report by the party's policy group on national and international security will tear into the MCB as part of a generalised attack on the concept of multiculturalism, which it says has divided people rather than simply respecting their differences.

Minulla on sellainen perstuntuma, että Vihreät yleensä kalastelevat vaaliohjelmallaan niiden suomalaisten ääniä, jotka tykkäävät ottaa yhteiskunnasta etuuksien muodossa irti kaiken mahdollisen antamatta sille itse mitään. Tämän he tekevät selväksi ihan omassa vaaliohjelmassaankin. Ja ketkä sen kaiken maksavat? Eivät ainakaan vihreitä äänestäneet.
Vihreät ovat nyt liikkeellä sopivan kameleonttimaisella otteella. Meinasi yksi päivä livahtaa aamukahvi väärään kurkkuun kun luin, että Vihreät vaativat mm. lisää määrärahoja poliisille.

Entiset ketjulla-puuhun-metsäaktivistit.

Vihreät ovat nyt liikkeellä sopivan kameleonttimaisella otteella. Meinasi yksi päivä livahtaa aamukahvi väärään kurkkuun kun luin, että Vihreät vaativat mm. lisää määrärahoja poliisille.

Entiset ketjulla-puuhun-metsäaktivistit.

Pikasella googletuksella en kyllä löytänyt kuin päinvastaisia kannanottoja nazipoliiseista. Katson paremmalla ajalla tarkemmin josko löytyisi jotakin.

Voi hyvän tähden tuota Laakson Tapiota...

"Euroopan unionin talous tukeutuu noin 6 miljoonan paperittoman siirtolaisen tekemään työhön."

Voisiko joku selittää tämän minulle? En ole markkinatalouden asiantuntija, mutta vaikea yhtyä Tapsan lausuntoon. Jos "Reksa" (27 v. ulosotossa 170 000 euroa huonoista bisneksistä) painaa kuutamokeikkaa raksalla, ei tämä tietääkseni juurikaan paranna kansantaloutta. Slogan: "Harmaa talous, musta tulevaisuus". Jos Abdullah Mohammed Ali Bin Hassan Soaud (32 v. tuli Italiaan Sibirin kaasujääkaapilla v. 2002, rikollista taustaa) puolestaan vääntää kebabbia serkun kaiman appiukon veljen ravintolassa (erittäin yleinen työmuoto), niin tämä on "Euroopan unionin talouden tukemista", ellei jopa koko puljua pystyssä pitävä talouden peruskivi. Ja ne ponimaju... Skazyte, pozaluista.

Back
Ylös Bottom