Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Tulipa tuossa menneen viikon aikana lueskeltua kaikki Halla-Ahon Jussin tekstit tuolta Scripta-sivuilta ja täytyy sanoa, että oli todella monesti sellainen olo kuin olisi omia ajatuksiaan lukenut. Painavaa asiaa maahanmuutosta ja "monikulttuurisuudesta". Ja täysin naulan kantaan.

Itsehän en asu Helsingin vaan Uudenmaan vaalipiirissä, niin en voi Jussia äänestää, mutta erittäin todennäköiseltä näyttää, että nyt ääneni saa Perussuomalaisten Teemu Lahtinen, jonka sivuille ja ajatuksiin löytyi linkki Halla-Ahon vaalisivuilta. Koska Halla-Ahon ajatuksineen löysin tämän palstan kautta saa Teemu siis omasta äänestäni hyvinkin pitkälti kiittää Pakkotoistoa.

luetun ymmärrys :rock:

voi luoja

historia 10
filosofia 10

hist/fil eximia

=dumbass
Kyllä minä ymmärsin kuinka pyrit käärimään kommentoimani lauseet johonkin asiasisältöön. Pakkohan se aasinsilta on löytää.

Harmi ettei kaikki kirjoituksesi yksityiskohdat ole kritisoitavissa. Nehän kuitenkin jäivät kaikkien mieleen.

,

Miksi suomalaiset harvemmin ovat niin saatanan agressiivisia. Tämä jengi-homma on aivan älytöntä, kun mennään porukalla kimppuun ilman syytä, tai ihan sama vaikka olisi, ei saisi.aamuvitutus...

Omien kokemusteni perusteella Helsingistä sanoisin, että juuri me suomalaiset olemme erityisesti humalassa hyvinkin aggressiivisia. Sekä yksin että jengin kanssa.

Omien kokemusteni perusteella Helsingistä sanoisin, että juuri me suomalaiset olemme erityisesti humalassa hyvinkin aggressiivisia. Sekä yksin että jengin kanssa.

Mä tarkoitin selvinpäin ;) , ja kyllä mä olen ainakin törmännyt enemmän selvinpäin oleviin agressiivisiin ulkomaalaisiin jengeihin, kuin humalaisiin suomalaisiin agressiivisiin jengeihin...meni vähän sekavaksi :D

No, anyway, tappelut pitäis käydä kaikkien osalta "man egen man" tyyliin + fair play, eli ei potkita sitä maassa olevaa kaveria, ja koitetaan välttää terä+ampumaaseiden käyttö! Tappelut pitäis kyllä kokonaan välttää, mutta jos välttämättä haluaa ottaa sen riskin, että halkaisee kallonsa katukivetyksen reunaan nyrkiniskun seurauksena, niin antaa mennä.

Minä en ole joutunut tavallisen suomalaisen kanssa mihinkään kähinään noin kymmeneen vuoteen vaikka Stadin yöelämässä tuleekin oltua liiankin usein.
Mustalaisista vaikuttaisi olevan kaikista eniten harmia ja muut tummemmat tulevat hyvin perässä ja ennen kuin kukaan huomauttaa niin minä en ole ikinä mennyt haastamaan riitaa kenenkään kanssa.

Minä en ole joutunut tavallisen suomalaisen kanssa mihinkään kähinään noin kymmeneen vuoteen vaikka Stadin yöelämässä tuleekin oltua liiankin usein.

Varmaan sitten vaan haastan itse riitaa...

Itselläni ei muuten ole kertaakaan ollut ongelmia maahanmuuttajien kanssa. Eikä edes mustalaisten kanssa.

Tämän kun kaikki muistaisivat, niin Suomessa vähenisivät nuo tapot huomattavasti. Erityisesti nuo teräaseet ovat meillä suomalaisilla perinteisesti heiluneet herkästi huppelissa.

Höpö, höpö, teräaseiden kanssa heiluminen on harvinaista. Tähän ikään mennessä olen nähnyt tuhansittain juopuneita, mutta en koskaan heillä teräaseita. Nuo teräaseiden kanssa heilujat ovat vain marginaalisia tapauksia, jotka pyörivät omissa joukoissaan. Tavalliselle suomalaiselle tuo ei ole kovin yleinen näky.

Itse asiassa minäkään en ole ikinä nähnyt teräasetta jolla uhataan toista tai joka edes otetaan esiin mahdollisessa konfliktitilanteessa.
Kerran minut on uhattu ampua ja sekin oli mustalainen joka laittoi kätensä taskuun josta näki, että se on tyhjä.
Tosin kaverilleni kävi niin, että somali näytti hänelle mulkkuaan, kun kaveri ei päästänyt häntä jonon ohi.

Höpö, höpö, teräaseiden kanssa heiluminen on harvinaista. Tähän ikään mennessä olen nähnyt tuhansittain juopuneita, mutta en koskaan heillä teräaseita. Nuo teräaseiden kanssa heilujat ovat vain marginaalisia tapauksia, jotka pyörivät omissa joukoissaan. Tavalliselle suomalaiselle tuo ei ole kovin yleinen näky.

Minulla on se käsitys, että meillä Suomessa tapot tehdään aika usein humalassa teräaseilla. Ja olen ollut myös siinä käsityksessä, että meillä tappoja tehdään suhteessa väkilukuun verraten paljon. Saatan olla täysin väärässä.

En tarkoittanut, että teräaseiden heiluttelu on yleistä ihan tavallisten pulliaisten keskuudessa. Pahoittelen syvästi huonosti tehtyä sanavalintaa:
Erityisesti nuo teräaseet ovat meillä suomalaisilla perinteisesti heiluneet herkästi huppelissa

Vastusta rasismia - anna pillua vuoden Antifasistille!!1! Paljaalla!

Kamerunilainen vasemmistoaktivisti, pakolainen, runoilija ja journalisti Simon Moleke on kiittänyt Puolaa saamastaan turvapaikasta tartuttamalla tahallaan HIV:n lukuisiin puolalaisiin naisiin.

Simon Molekea on pidetty arvostettuna runoilijana ja hän on saanut mm. "Vuoden antifasisti" palkinnon. Asia on ollut vasemmistoaktiivien piirissä tiedossa jo pitkään, mutta poliisi puuttuu asiaan vasta nyt.

Että moleke poskeen vaan, jos haluatte vastustaa rasismia ja fasismia.

http://www.polskieradio.pl/polonia/article.asp?tId=46854&j=2

http://afpheonix.typepad.com/simon_mol/2004/07/warsaw_voice_jo.html#more

menkäääs riihimäelle kauantai yönä niin saatte varmasti tapella isoa porukkaa vastaan. Harvase viikonloppu joku porukka ihan hemmitin "kovia" jätkiä hakkaa porukalla jonku ihan paskaks. Mä en vaan pysty käsittään miten sillä vielä leveillään ettää 5 jätkää hakkas yhden tyypin, pistää agren päälle tommonen.

Toivottavasti Mulukun uhrit ovat olleet vasemmistoaktivisteja ja, jos näin on niin minulta ei ainakaan tule yhtään myötätuntoa vaan totean, että "niin makaa kuin petaa"....kivuliasta kuolemaa.

Muistaakseni Suomessa on jäänyt kiinni neljä miestä tahallisesta HIV:n tartuttamisesta. Yksi oli homo ja kolme oli neekereitä joista ainakin kaksi levitti HIV:tä raiskaamalla.

Monikulttuurisuus on niin hieno asia. Sääli, että se näyttää johtavan ennen aikaiseen kuolemaan.

Tuli taas toistettua sama kuvio. Aina kun otan viinaa ulkona saan provosoitua jonkin kärhämän. Eilen oltiin kamun kanssa kebabilla baari-illan jälkeen. Kaveri löysi mustan karvan annoksestaan, johon oli pakko kuitata että sian lihaahan se on, taitaa olla muhammedin perskarva. Kohdekin oli vieressä, arabi muislimi. Käsiksihän se lähti ammuttuana, mutta kaveria kohti. Nappasin lennossa kiinni ja pistin pihalle. Voi vittu kun aina täytyy ärsyttää tahallaan jotain ongelmia. Oppiikohan sitä koskaan. :wall: Turpiin pitäis saada huolella kai.

Tuli taas toistettua sama kuvio. Aina kun otan viinaa ulkona saan provosoitua jonkin kärhämän. Eilen oltiin kamun kanssa kebabilla baari-illan jälkeen. Kaveri löysi mustan karvan annoksestaan, johon oli pakko kuitata että sian lihaahan se on, taitaa olla muhammedin perskarva. Kohdekin oli vieressä, arabi muislimi. Käsiksihän se lähti ammuttuana, mutta kaveria kohti. Nappasin lennossa kiinni ja pistin pihalle. Voi vittu kun aina täytyy ärsyttää tahallaan jotain ongelmia. Oppiikohan sitä koskaan. :wall: Turpiin pitäis saada huolella kai.

Ei toi silti oikeuta käymään päälle jos heittää paskaa juttua.

... ja kyllä mä olen ainakin törmännyt enemmän selvinpäin oleviin agressiivisiin ulkomaalaisiin jengeihin, kuin humalaisiin suomalaisiin agressiivisiin jengeihin.
Justhan noista kesän tappeluista (siis tääl Turuus) oli juttua, että tilanne on sikäli uusi, kun on näille maahanmuuttajillekin alkanut mahooli maistua. Eli kai meno on silloin vielä hurjempaa.

Mulla ainakin on nuo kesän kahakat vielä tuoreessa muistissa, kun usein olin vielä paikan päällä (damagea tosin itse antamatta). Luulin ennen että moisia joukkomättöjä näkee vain jossain nettivideoissa, mutta kyllä nämä rähinät oli jotain ennennäkemätöntä. Homma meni kyllä tasan niin kuin lehdet painoivatkin, eli jos hiustyyli on kalju ---> saat erittäin suurella todennäköisyydellä ulkomaalaiselta nyrkistä (tai ties mistä, somaleillahan oli pippurisuihkettakin). Iästä huolimatta.

Justhan noista kesän tappeluista (siis tääl Turuus) oli juttua, että tilanne on sikäli uusi, kun on näille maahanmuuttajillekin alkanut mahooli maistua. Eli kai meno on silloin vielä hurjempaa.

:offtopic:

Olisi muuten klassista, jos maahanmuuttajille kävisi, kuten suomalaisille on käymässä, että elintasosairaudet kuten 2-tyypin diabetes, sydän/verisuonisairaudet lisääntyisivät radikaalisti.

Somaliasta tulleiden kohdalla tämä voi hyvinkin pitää paikkansa, kun yleensäkin hiilihydraatteihin tottumattomat kansat on alttiita näille "elintasosairauksille".

Intiaanit, eskimot, aborginaalit, näiden kansojen kohtalo on melko surullista luettavaa. Eikä suomalaisten historia perunoiden ja vehnäisen parissa ei ole kovinkaan pitkä.
Vehnäkin tuli vasta toisen maailman sodan jälkeen viljelykseen suurimmaksi osaksi ja perunan viljely yleistyi 1800-luvun lopulla kunnolla.

Suomalaisten eduksi voisi lukea, että alkoholin käyttömääristä huolimatta työt on tehty :thumbs:

Mitenkäs se Turun tilanne, onko se yhtään rauhoittumaan päin, kun tuosta on kuullut juttua jo niin monta vuotta putkeen?
Helsingissä ymmärtääkseni ainenkin nämä pari pääosin ulkomaalaisista koostunutta steissin ryöstöliigaa on kai pääosin saatu jo kuriin ja tilastot näyttävät jo jonkinverran paremmilta. Voisivat hakea toimintamalleja sieltä.

Mitenkäs se Turun tilanne, onko se yhtään rauhoittumaan päin, kun tuosta on kuullut juttua jo niin monta vuotta putkeen?

No nyt on taas rauhallisempaa...kesään asti. Näin se täällä yleensä aina menee. Mokkakorvat kaivautuu ulos koloistaan vasta kevään korvilla. Talvella jonkun verran noi Kosovon sankarit riehuu, kun ne ei niin paljon tota pakkasta pelkää.

Back
Ylös Bottom