Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Aika karu heitto AKV:ltä:

"...Tuosta ylenpalttisesta Wikipedian käytöstä olisi hyvä muutenkin päästä sinunkin eroon, nettitietosanakirjat kun tuskin kelpaavat edes gradussa. Taikka enhän minä tiedä millainen tieteellinen taso siellä Helsingin yliopiston Slavistiikan ja baltologian laitoksella vallitsee..."

Ei puutu kun heittäis vielä että ja sitä paitsi humanistiset alat eivät ole tieteitä :D :D :D

BUSTED !

Loistavaa settiä AKV....sehän tiedettiin jo täällä heitettyjen juttujen perusteella, että kyseessä on todellinen suolihuuhtelupussi, mut toi on jo pelkästään säälittävää.

Miten musta tuntuu että ystävämme AKV lopettaa postaamisen tänne...:rolleyes:
Sitähän emme toki toivo, sen verran hienoa argumentointia sieltä suunnasta on pudonnut...:D

Olis kyllä mahtava loppuhuipennus tälle loistavalle ketjulle, kun AKV tulis ja kiteyttäis tän homman jollain nerokkaalla tavalla. Olis kyllä todella siistiä kuulla joku ontuva selitys tälle keissille...

Ei vittu....nyt vasta tajusin et AKV vaikuttaa Lahdessa, ihan niinkuin AGV:kin...=) Minun lapsi ei ainakaan mene Kiveriön kouluun jos siellä on tollasia opettajia...prkl.

Vuoden idiootti ilmoittautuu.

Elikäs:

Minua saa vapaasti haukkua. Ja pitääkin. Olen mokannut, siinä se.

Toivoisin kuitenkin että asiaan osaton taho (työnantaja, toimipiste) pidetään tästä erillään. Olen koheltanut yksityishenkilönä , kannan tunaroinnista vastuun yksityishenkilönä . Toivoisin että häiriköinti sivullisia kohtaan jää poies. Mike vastannee asiasta tämän palstan puolella haluamallaan tavalla. Lopetin juuri puhelinkeskustelun Halla-ahon kanssa koskien tuota työnantajan tietojen levittelyä, lupasi palata asiaan.

Tälle palstalle kirjoittelua jatkan jos mielenkiintoa riittää , koskapa tämä jos mikä opettaa minulle nöyryyttä. Tulee ilmeisestikin hyvään tarpeeseen. Tosin tauko netin suhteen ei taitaisi tehdä pahaa.

Kiitos.

Back
Ylös Bottom