Maahanmuutto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lisää työperäistä maahanmuuttoa.

Eerikäisen mukaan tytär oli kävellyt koulusta kotiin, ja Woltin ruokalähetti oli pysäyttänyt hänet, kysynyt reittiohjeita ja tarttunut häntä olkapäästä. Lähetti oli yrittänyt saada Eerikäisen ja Aitolehden tytärtä mukaansa.

Eerikäinen on tehnyt asiasta rikosilmoituksen ja tapaus on viranomaisten selvityksessä.

– Me olemme puhuneet siitä. En kuitenkaan tehnyt siitä niin isoa numeroa. Se, että meidän hienostokadulla tuollaista tapahtuu, on huolestuttavaa, Aitolehti sanoo vakavana.

Lisää työperäistä maahanmuuttoa.

Eerikäisen mukaan tytär oli kävellyt koulusta kotiin, ja Woltin ruokalähetti oli pysäyttänyt hänet, kysynyt reittiohjeita ja tarttunut häntä olkapäästä. Lähetti oli yrittänyt saada Eerikäisen ja Aitolehden tytärtä mukaansa.

Eerikäinen on tehnyt asiasta rikosilmoituksen ja tapaus on viranomaisten selvityksessä.

– Me olemme puhuneet siitä. En kuitenkaan tehnyt siitä niin isoa numeroa. Se, että meidän hienostokadulla tuollaista tapahtuu, on huolestuttavaa, Aitolehti sanoo vakavana.
Kontulassa tämä olisi ollut ihan ok, mutta että meillekin tulevat häiriköimään.

Screenshot_20230407_130255.jpg

Jenkeissä noi saa sentään kunnon tuomiot törkeistä teoistaan. Meillä siliteltäis päätä ja pääsisivät kolmen vuoden päästä jatkamaan rikollista elämäntapaa.

Voi pikkurassukkaa. Jutun mukaan hän haluaa opiskella ja tehdä töitä. En ole tyypin edesottamuksia kovin tarkasti seurannut, mutta oliko hänellä jo ennen vankeusrangaistusta sama halu? On se vaan kamalaa, kun yhteiskunnassa ei ole voinut itseään näin toteuttaa 😪

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suomalaiset yrittävät usein porukalla olla väkivaltaisia minua kohtaan.
Ai vähän niin kuin itse teit siviilissä? Tyypillinen sontasäkkimatu. Joukkovoimalla keulitaan kadulla ja sitten kun ollaankin siellä vastaanottavassa päässä, niin johan kyynel tirahtaa.
Ja miksi tällaista juttua on edes tehty? Koska matu, niin nyyh nyyh? Varmasti on kantiksia jotka saavat kyytiä joka päivä, mutta ei niistä tehdä juttua.

Ai vähän niin kuin itse teit siviilissä? Tyypillinen sontasäkkimatu. Joukkovoimalla keulitaan kadulla ja sitten kun ollaankin siellä vastaanottavassa päässä, niin johan kyynel tirahtaa.
Ja miksi tällaista juttua on edes tehty? Koska matu, niin nyyh nyyh? Varmasti on kantiksia jotka saavat kyytiä joka päivä, mutta ei niistä tehdä juttua.
Koska ihmiset tietää kuka Milan Jaff on ja lukee jutun. Jos Virtasen Markku olisi kertonut kuinka on ikävää vankilassa kun perunatkin pitää itse kuoria ja kaikki ei osaa suomea niin juttua ei olisi kovin moni lukenut.

Jep ja on varma juttu, että tuo taas kiusaisi vankilassa heikompiaan jos vaan saisi tilaisuuden. Ei mitään armoa tuollaisille tyypeille.

Oulun uus normaali

Ja tuossakin saatu paljousalennusta. Kun tekee tarpeeksi rikoksia Suomessa, niin ei varmaan tarvitse lusia mistään ja tulet rangaistuksille immuuniksi.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/70161183-5936-4e88-bb35-077e261c1839

"
Tekoaikaan 24-vuotias Abdulrahman Bash tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta 6 vuoden ja 6 kuukauden vankeusrangaistukseen. Tuomioon sisältyy seuraavana päivänä tapahtunut törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö.

Miehen aikaisempia ehdollisia vankeusrangaistuksia määrättiin täytäntöönpantavaksi, mikä korotti vankeusrangaistusta. Rangaistusta alentavana otettiin huomioon aikaisempi ehdoton vankeustuomio."

Back
Ylös Bottom