Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kontulassa tämä olisi ollut ihan ok, mutta että meillekin tulevat häiriköimään.Lisää työperäistä maahanmuuttoa.
Wolt-lähetin epäillään häirinneen Martina Aitolehden tytärtä – Näin Martina reagoi: ”On huolestuttavaa, että meidän hienostokadulla tuollaista tapahtuu”
Martina Aitolehti haluaa pitää jatkossa yksityiselämänsä visusti poissa julkisuudesta.www.iltalehti.fi
Eerikäisen mukaan tytär oli kävellyt koulusta kotiin, ja Woltin ruokalähetti oli pysäyttänyt hänet, kysynyt reittiohjeita ja tarttunut häntä olkapäästä. Lähetti oli yrittänyt saada Eerikäisen ja Aitolehden tytärtä mukaansa.
Eerikäinen on tehnyt asiasta rikosilmoituksen ja tapaus on viranomaisten selvityksessä.
– Me olemme puhuneet siitä. En kuitenkaan tehnyt siitä niin isoa numeroa. Se, että meidän hienostokadulla tuollaista tapahtuu, on huolestuttavaa, Aitolehti sanoo vakavana.
No eihän Martsa ole ikinä ollut se penaalin terävin kynä, niin ehkä se luuli, että heidän hienosto osoitteeseensa tulee hienostolähettejä.Kontulassa tämä olisi ollut ihan ok, mutta että meillekin tulevat häiriköimään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...kohtelustaan-osastolla-on-vaikea-olla/8669636Milan Jaff on vankilassa yhä samalla osastolla pahoinpitelijänsä kanssa – katujengipomo valittaa kohtelustaan: "Osastolla on vaikea olla"
Ai vähän niin kuin itse teit siviilissä? Tyypillinen sontasäkkimatu. Joukkovoimalla keulitaan kadulla ja sitten kun ollaankin siellä vastaanottavassa päässä, niin johan kyynel tirahtaa.Suomalaiset yrittävät usein porukalla olla väkivaltaisia minua kohtaan.
Koska ihmiset tietää kuka Milan Jaff on ja lukee jutun. Jos Virtasen Markku olisi kertonut kuinka on ikävää vankilassa kun perunatkin pitää itse kuoria ja kaikki ei osaa suomea niin juttua ei olisi kovin moni lukenut.Ai vähän niin kuin itse teit siviilissä? Tyypillinen sontasäkkimatu. Joukkovoimalla keulitaan kadulla ja sitten kun ollaankin siellä vastaanottavassa päässä, niin johan kyynel tirahtaa.
Ja miksi tällaista juttua on edes tehty? Koska matu, niin nyyh nyyh? Varmasti on kantiksia jotka saavat kyytiä joka päivä, mutta ei niistä tehdä juttua.
Ai vähän niin kuin itse teit siviilissä? Tyypillinen sontasäkkimatu. Joukkovoimalla keulitaan kadulla ja sitten kun ollaankin siellä vastaanottavassa päässä, niin johan kyynel tirahtaa.
Ja miksi tällaista juttua on edes tehty? Koska matu, niin nyyh nyyh? Varmasti on kantiksia jotka saavat kyytiä joka päivä, mutta ei niistä tehdä juttua.
Ja tästäkin suvakit syyttää natiiveja.Oulun uus normaali
Kolme miestä raiskasi tytön joukolla Oulussa – uhri alle 16-vuotias tyttö
Rikoksiin syyllistynyt mieskolmikko vaati syytteidensä hylkäämistä hovioikeudessa. Se ei tuottanut tulosta.www.is.fi
"Suomalaisetkin raiskaa" on yleinen puolustus hokema suvakeilla.Ja tästäkin suvakit syyttää natiiveja.
Oulun uus normaali
Rikoksiin syyllistynyt mieskolmikko vaati syytteidensä hylkäämistä hovioikeudessa. Se ei tuottanut tulosta.www.is.fi
Oulun uus normaali