Maahanmuutto

Hyvin useasti kuulee ihmettelyä, että kuinka kukaan voi kannattaa nykyisen kaltaista maahanmuuttoa, täytyy ymmärtää se tosiasia, etä erittäin iso osa ihmisistä on täysin moraalittomia, jotka myisivät vaikka oman äitinsä vailla mitään omantunnontuskia. Tämmöiset pyörittävät tällä hetkellä lähes kaikkea, millä voidaan vaikuttaa suomen tulevaisuuteen, joten jälki on sen mukaista. Lähi-idän ja afrikan loiset maksavat suomalaisille miljardeja vuodessa, mutta aina löytyy myös loisia täältä kantiksien joukosta, jotka haluavat tienata tällä, niin kuin nyt esimerkiksi tämä matuille järjestetty "pyöräilykurssi" Eli matuille opetetaan pyöräilyn alkeet, kurssi kestää 2x1.5 tuntia, ja maksaa 900euroa/henkilö, ja veronmaksajat maksavat tämänkin lystin!

 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maahanmuuttoa koskeva keskustelu ja toiminta on niin raiteiltaan suistunutta, että vaadittaisiin tosi voimakas reality check kyllä.

Siskoni mies on äärimmäisen liberaali ihminen ja tämän ketjun mittapuulla sitä alinta suvakkien pohjasakkaa. Mutta hänenkin kanssa tuossa käytiin juuri hyvä keskustelu, miten nyt ei vaan voi ottaa enempää maahanmuuttajia ja pysäytettävä tilanne, ettei ajauduta tuohon naapurin tilanteeseen. Ja tämä siis ihmiseltä, joka ei kyllä millään mittapuulla voisi kuin järkensä totaalisesti menettänyt ihminen kutsua rasistiseksi.

Valitettavasti sekin porukka löytyy...

Hyvä esimerkki vaan, miten itse olen liberaali ja pääosin hyvin eri linjalla mitä täällä puhutaan. Tai ainakin tapa jolla puhutaan on ajoin oksettavaa. Mutta tämä mainitsemani henkilö on vielä askel liberaalimpaan suuntaan, mutta silti ongelmat ovat hänenkin mielestään päivänselviä.
 
Maahanmuuttoa koskeva keskustelu ja toiminta on niin raiteiltaan suistunutta, että vaadittaisiin tosi voimakas reality check kyllä.

Siskoni mies on äärimmäisen liberaali ihminen ja tämän ketjun mittapuulla sitä alinta suvakkien pohjasakkaa. Mutta hänenkin kanssa tuossa käytiin juuri hyvä keskustelu, miten nyt ei vaan voi ottaa enempää maahanmuuttajia ja pysäytettävä tilanne, ettei ajauduta tuohon naapurin tilanteeseen. Ja tämä siis ihmiseltä, joka ei kyllä millään mittapuulla voisi kuin järkensä totaalisesti menettänyt ihminen kutsua rasistiseksi.

Valitettavasti sekin porukka löytyy...

Hyvä esimerkki vaan, miten itse olen liberaali ja pääosin hyvin eri linjalla mitä täällä puhutaan. Tai ainakin tapa jolla puhutaan on ajoin oksettavaa. Mutta tämä mainitsemani henkilö on vielä askel liberaalimpaan suuntaan, mutta silti ongelmat ovat hänenkin mielestään päivänselviä.

Puhut aika ympäripyöreästi, mikä se reality check eli väärä informaatio on?
 
Hyvä esimerkki vaan, miten itse olen liberaali ja pääosin hyvin eri linjalla mitä täällä puhutaan. Tai ainakin tapa jolla puhutaan on ajoin oksettavaa.
Välillä tulee kirjotettua tunteella kun järki loppuu kesken, niin saattaa vaikuttaa liian radikaalilta jotkut kommentit. Tässä hyvä esimerkki mikä saa kys reaktion aikaan.

 
Autot palaa taas, kun edustetaan rauhan uskontoa.


IMG_20200829_102408.png
 
Koraanin poltto onkin hyvä testi muslimeille siitä, ovatko valmiita asumaan sivistyneissä, demokraattisissa maissa.

Testin voisi suorittaa aika ajoin muslimimaissa: poltetaan koraani ja polttajat evakuoidaan välittömästi helikopterilla/panssariautolla. Jos seurauksena on allahuakbar-mölinämellakointia, ampumista räjäyttämistä, liiskaamista ym. primitiivitoimintaa, niin ei mitää asiaa länsimaihin sieltä päin.
 
#rikkautta


KAKSI nuorta miestä on pidätetty epäiltyinä kahden teini-ikäisen pojan kaappaamisesta, raiskaamisesta, ryöstämisestä ja pahoinpitelemisestä Ruotsissa. Aftonbladetintietojen mukaan Solnan hautausmaalla viime viikonloppuna tapahtuneena kidutusyönä uhrit myös haudattiin elävältä.


View: https://mobile.twitter.com/iltasanomat/status/1299123323482320898

selittyykö sen kreikkalaisen mieltymys kakkareikään tai jopa äitinsä persreikään sillä että hänellä on niin paljon muslimi ystäviä 🤷🏻‍♂️, mutta ei hätään sillä aina on tarjottu hyvää ruokaa.
 
Olisi mielenkiintosta tietää totuus, että moniko musta on kuollut poliisin käsissä, koska uskoi että poliisi on natsisika ja taisteli siksi henkensä edestä pelkän pikkurikkeen takia?

No aivan aluksi. Sillä ei ole merkitystä mitä musta tai kuka hyvänsä "uskoi", vaan sillä, miten reagoidaan sen jälkeen kun poliisi on huutanut "freeze!". Mutta on myös totta, että poliisien joukossakin on "natsisikoja", mitä tällä nyt sitten tarkoitetaankin. Lähtökohta on kuitenkin se, että "asiakas" saa itse valita, mennäänkö helpoimman vai vaikeimman kautta. Eikä poliisi voi kaikissa tapauksissa tietää, mitä asiakkaan päässä kulloinkin pyörii. Tai mikä hänen psyykkinen kuntonsa on. Asiat voivat muuttua hyvinkin nopeasti hengenvaarallisiksi. Mutta se mitä nyt asiasta yleisesti tiedetään ja olen itsekin nähnyt, huumeet, alkoholi ja lääkkeet muuttavat aika usein käytöstä aggressiivisempaan suuntaan tai "hulluuteen"saakka. Piripsykoosissa voidaan "uskoa" mitä vain ja voidaan olla hyvinkin vainoharhaisia. On myös lievästi kehitysvammaisia ja mielenterveyspotilaita, joiden ymmärtämisen taso on normaalia alhaisempi. Erikseen ovat vielä rikollisjengienjäsenet, jotka voivat taistella viimeiseen saakka kaman, periaatteen tai tulevan tuomion johdosta. Näissä viime aikojen tuoreissa pidätysvideoissa lähtötilanne on ollut yleensä helpoimman kautta, mutta asiakas on itse valinnut vaikeimman tien. Ja silloin voi joku kuolla. En nyt suoraan usko tuohon "natsisika" hypoteesiin, vaan taustalla on lähes aina jotakin muuta syytä. Lähi-idässä tai Afrikassa tilanne voisi olla toinen, jolloin natsisian paikalla olisi "muslimisika" tai "neekerisika". Siellä päin on sitten vähän rankempaa menoa.
 
Ensimmäinen. Tohon toiseen, meinaatko että PS on rasistinen puolue/ryhmä?

En ihan kauheesti oo tutustunu tohon asiaan, mut sanoisin, että persuissa on varmaan enemmän rasisteja kuin muissa puolueissa. Jotta puolue olis rasistinen, siellä pitäis varmaan olla ihan selkeitä tekoja ja suunnitelmallisia malleja, jotka edistäis syrjintää. En sanois siis puoletta rasistiseksi. Onko noi kytkökset uusnatseihin paskapuhetta? Sellaset touhut jättäisin pois.
 
Onko noi kytkökset uusnatseihin paskapuhetta? Sellaset touhut jättäisin pois.
Riippuu minkä laskee kytkökseksi? Joku yhteiskuva jonkun vastarintaliikkeen jäsenen kanssa ei mielestäni riitä perusteeksi. En tosin tiedä mihin näillä kytköksillä viitataan, mutta noin muuten, samaa mieltä ettei noi jutut oikein sovi yhdistettäväksi Persuihin.
 
Back
Ylös Bottom