Maahanmuutto

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%

Nimeä ei maikkari tietenkään kerro mutta Daily Mail kertoo miehen olleen 2014 pakolaisena Ruotsiin tullut Irakin oma karvaranne. Ullatuuus!

Her ex-boyfriend Tishko Ahmed Shabaz was arrested at the time and has now been charged with her murder, which he denies.

#rikkautta #päätöntämenoa

Viimeksi muokattu:

Nimeä ei maikkari tietenkään kerro mutta Daily Mail kertoo miehen olleen 2014 pakolaisena Ruotsiin tullut Irakin oma karvaranne. Ullatuuus!

Her ex-boyfriend Tishko Ahmed Shabaz was arrested at the time and has now been charged with her murder, which he denies.

Siinä on likka tehny valintansa, ei varmasti enää ketään yllätä se mihin se johti.

Reilussa kolmanneksessa, 37,6 prosentissa, viime vuonna tehdystä raiskauksesta oli epäiltynä ulkomaalainen, ilmenee Tilastokeskuksen tuoreesta rikos- ja pakkokeinotilastosta.

Tilastokeskuksen tilastointitavan mukaan raiskaukset lisääntyivät viime vuonna merkittävästi. Edellisvuonna raiskausten määrä oli 790 kappaletta. Siitä ulkomaalaisten osuus oli 27,0 prosenttia.

Lapsiin kohdistuneiden seksuaalirikosten (lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, törkeä lapsen raiskaus) kuva on samanlainen kuin raiskauksissa. Epäiltyjä tapauksia oli viime vuonna 1 138 kappaletta, ja ulkomaalaisten osuus oli 26,9 prosenttia. Kasvua edellisvuodesta kertyi peräti 413 kappaletta. Vuonna 2018 ulkomaalaisten osuus epäillyistä oli 19,0 prosenttia.

Irakilaisten osuus yli 10 prosenttia
Kansallisuuksittain tarkasteltuna suurin kansallisuus raiskausepäilyissä oli irakilaiset, 114 kappaletta. Irakilaisten osuus kaikista raiskausepäilyistä oli viime vuonna 10,8 prosenttia.

Seuraavina tulivat Afganistan (60 kpl), Iran (25 kpl) Somalia (24 kpl), Viro (20 kpl)ja Marokko (15 kpl).

Tilastokeskuksen mukaan henkilö on ulkomaalaistaustainen, jos hänen molemmat vanhempansa ovat syntyneet ulkomailla.
Suomalaistaustaiseksi lasketaan henkilö, jonka toinen tai molemmat vanhemmat ovat syntyneet Suomessa. Kaksoiskansalaiset, joilla toinen kansalaisuus on Suomi, tilastoidaan suomalaisiksi.
Useamman vuoden tarkastelussa voidaan todeta, että raiskausrikoksista epäiltyjen ulkomaan kansalaisten määrä ulkomaalaisväestöön suhteutettuna on pysynyt joko ennallaan tai lisääntynyt jonkin verran, riippuen vertailuajankohdasta, Danielsson kertoo Iltalehdelle.
Danielsson mukaan ulkomaan kansalaisten rikostaso raiskausrikoksissa on kuitenkin selkeästi korkeampi kuin Suomen kansalaisilla tai suomalaistaustaisella väestöllä.
– Rikostaso oli korkein Afrikassa ja Lähi-idässä syntyneillä miehillä, Danielsson sanoo vuoden 2014 laajaan tutkimukseen viitaten. Korkein rikollisuustaso oli Afrikassa ja Lähi-idässä syntyneillä miehillä, 17-kertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden.
Taso oli edelleen kymmenkertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden eikä yhdenkään väestöryhmän rikollisuustaso ollut tilastollisesti merkitsevästi syntyperäisten suomalaisten rikollisuustasoa matalampi.

...Lisää ollaan hamuamassa näitä kultamunia ..... ja jotkut vieläpä äänestävät vihervassaridemari rottia jatkamaan tätä hulluutta....

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

ruotsi.JPG

Sopivasti on ollut 2014 toi apina vielä 17v, mikä siellä Irakissa mättää, kun ne 16-17vuotiaat sieltä vaan lähtee pois?;)

Meillä on se käsitys että vahvat uhrautuu ja heikot pakenee.
Nuo taas opetetaan aivan päinvastoin: vahvin pakenee, koska on niin tärkeä että sukua pitää jatkaa.

Siksi moraaliton muhamed on suurempi(määrällisempi) rotu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%

Demarit, kuten aina ennenkin.

670eedbd18ea465ba4e17a71510d15aa.jpg

Näitä muutes on riittänyt demareilla.

SDP:llä on täysin käsittämätön hinku näihin karvakäsiin. Ilmeisesti tarkoituksena on hankkia Hölmöläämme vaalikarjaa joka mylvisi sitten ääniä demarirottien laariin.

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Jengi kivitti 12-vuotiasta Tuvalieea ongelma-alueella: ”Aikoivat nussia minua ja minun äitiäni”
12-vuotiasta tyttöä vastaan, joka kävi vapaa-ajatalolla yhdessä kaverinsa kanssa, hyökkäsi yksi tällainen ”suuri lapsijengi”. He syyttivät tyttöä siitä, että tämä olisi käyttänyt rasistista sanaa sosiaalisessa mediassa ja häntä tultaisiin nyt rankaisemaan kivittämällä ja raiskausuhkauksella – sekä häntä, että hänen äitiään tultaisiin ”nussimaan”.
Se oli maanantai-iltana, jolloin 12-vuotias Tuvaliee oli matkalla vapaa-ajantalo Palettiin Gävlen Sätran maahanmuuttotäyteisllä ongelma-alueella. Tyttö joutui kahteen tilanteeseen jengin kanssa, joka muodostui noin kymmenestä henkilöstä.
Tyttö törmäsi ensin yhteen jengin kanssa, kun hän oli matkalla vapaa-ajantalolle yhdessä kaverinsa kanssa. Jengin mukaa, oli tyttö käyttänyt rasistista ilmaisua TikTok videoalustalla. Mikä oli väite, minkä Tuvalee kiisti.
-Sitä minä en ole tehnyt. Ja sitten ne olivat vihaisia, sanoo Tuvalee Expressenille.
”Aikoivat nussia minua ja minun äitiäni”
Kun tyttöt aikoi lähteä kotiin vapaa-ajantalolta, seurasi jengi tyttöjä. Hetken ajan seurattuaan, alkoi jengi heittelemään kiviä ja latelemaan raiskausuhkauksia.
-Kun me olimme menossa kotiin, seurasivat he perässä. Ne heitteli kiviä ja karjuivat huoraa. Ne huusivat, että ne tulevat nussimaan minua ja minun äitiäni, kertoo Tuvaliee.
Tyttö aneli, että jengi lopettaisi, mutta tälle tekijät eivät laittaneet mitään painoa. Sen sijaan yksi pojista kävi fyysiseen hyökkäykseen ja potkaisi Tuvalieetä selkään.
Tuvalieen äiti: ”Hän kiljui: ”Sinun täytyy auttaa minua”
Emma Wall on Tuvalieen äiti ja hän todistaa sen, kuinka tyttö soitti hänelle hyökkäyksen aikana ja oli pyytänyt apua.
-Hän soitti minulle ja huusi ”sinun on pakko auttaa minua”. Minä jätin kaiken sillä hetkellä ja juoksin, sanoo Emma.
Gävlen poliisi on kirjannut ilmoituksen ja kamerakuvien kautta onnistui tunnistamaan henkilöitä, jotka kertovat olevansa kahdentoista ikäisiä. Tapaus tullaan näin ollen luovuttamaan sosiaaliviranomaisille.
Heittivät kivillä raskaana olevaa naista
Syksyllä 2018 vieraili kansalaisjournalisti Joakim Lamotte maahanmuuttotäyteisllä Sätran ongelma-alueella. Hän haastatteli naista, joka todisti siitä, että jengi kivitti häntä ja hänen koiraansa.
Nämä hyökkäykset tehtiin, kun hän oli raskaana ja useat heitetyistä kivistä osuvat häntä vatsaan, kun koira haki turvaa naisen läheisyydestä. Videolla kohdassa 11:59.
Sarja auopaloja, mutta poliisipäällikkö ei ole huolissaan
Vuoden alussa, huomioi Samhällsnytt, kuinka Sätraan kohdistui autopalojen sarja. Mutta systemaattisista autojenpoltosta huolimatta, ei vastuussa oleva poliisipäällikkö nähnyt mitään syytä kansalaisilla huolestumiseen. Tämä siksi, koska nämä autopalot olivat ”eristettyjä tapauksia”.
https://samnytt.se/gang-stenade-12-ariga-tuvaliee-i-problemomrade-skulle-knulla-mig-och-min-mamma/

Noita rullalautoja käytetään hajottaa paikkoja ja se joku kaupanomistaja taidettiin tappaa lyömällä tollasella, kohta noi on kielletty julkisilla paikoilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom