Deleted member 128474
Muslimit on kaikki tervetulleita Suomeen. Valtaosa onneksi on siitä samaa mieltä kanssani.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tyhmin kommentti vähään aikaan. Kaikki muslimit ei todellakaan ole tervetulleita Suomeen, kuten ei kaikki kristityt, buddhalaiset, hindulaiset, juutalaiset tai ateistitkaan. Tämä ei ole kaikille mikään uskontokysymys, joten on aivan helvetin tyhmää suosia tai syrjiä yhtä ryhmää yli muiden. Jos olet toisten rahoilla loisiva elintasopummi, niin terve menoa vittuun täältä, oli uskontosi, kotimaasi tai ihonvärisi sitten mikä tahansa.Muslimit on kaikki tervetulleita Suomeen. Valtaosa onneksi on siitä samaa mieltä kanssani.
Muslimit on kaikki tervetulleita Suomeen. Valtaosa onneksi on siitä samaa mieltä kanssani.
Nämä kommentit toimii itiksessä varmaan tosi hienosti,Sä oot vitun vajaa. Nussi lisää äitiis perseeseen.
Nämä kommentit toimii itiksessä varmaan tosi hienosti,
Sä oot vitun vajaa. Nussi lisää äitiis perseeseen.
Onko sulla kaikki hyvin?Sä oot vitun vajaa. Nussi lisää äitiis perseeseen.
Onhan täällä aika suuri enemmistö maahanmuuttokriittisiä, ja keskustelu sen mukaista, et ei tarvii mun mielestä hätääntyä ollenkaan jos tulee mielipiteitä toiseen suuntaan. Harmi vaan ettei tullu rakentavampaa juttua vastaan. Alexandros varmaan jostain ärsyyntyny ja mun mielestä sen henkilökohtaisia asioita spekuloitiin tietämättä niistä mitään oikeesti, niin ymmärrän jos hermostuu ja provoaa vittuillakseen.
Olen aika eri linjoilla politiikan suhteen kuin Alexandros, mut ei poissulje sitä etteikö vois olla vaikka kuinka huipputyyppi tai hyvä kaveri jne. mitkä kuitenkin tärkeempii asioita kuin poliittiset mielipiteet.
Kait se on että jos on peryhtynyt aiheeseen, niin joko on puolesta tai vastaan, itellä ainakin näin. Itse en vaan voi käsittää suvakointia, vastapuoli varmasti ajatelee samoin. Tosin itsehän olen oikeassa.Miksi maahanmuutosta on niin vaikeaa keskustella ilman leimaamista?
Yhdysvaltalainen historioitsija: "15-20 vuoden kuluttua populistit hallitsevat Eurooppaa, eikä Viktor Orbán ole sitten enää yksin "Mä todellakin toivon että Persut jäävät oppositioon ja antaa Rinteen ryssiä hommat oikein huolella, niin että seuraavien eduskuntavaalien jälkeen Persut ovat ylivoimaisesti suurin puolue.
Pidin Staboulista fiksuna nuorena kaverina. Tuossa taas kiteytyy perus vassari, ihan sama mulle ketä äänestät mutta et ite edes perustele miks Li Andersson ois parempi.
Otetaanko ne kaikki, se tekisi 1,8 miljardia muslimia Suomeen? Okei, varmaan sit otetaan. No nyt meidän asukastiheys on 17,4 asukasta neliökilometria kohti. Noidn 1,8 miljardin muslimin jälkeen asukkaita olisi neliökilometrillä 5300. Se on 304 kertainen määrä ihmisiä neliökilometrille (KOKO SUOMESSA).Muslimit on kaikki tervetulleita Suomeen. Valtaosa onneksi on siitä samaa mieltä kanssani.
- Nautoja oli reilu 882 000 kappaletta toukokuun 2018 alussa, mikä on prosentin vähemmän kuin edellisvuoden vastaavana ajankohtana. Nautoja oli noin 10 500 tilalla. Tilojen määrä väheni kuudella prosentilla vuoden aikana.
- Lypsylehmiä oli noin 271 400 kappaletta, mikä on prosentin vähemmän kuin edellisvuonna. Lehmämäärä väheni kaikkien muiden ELY-keskusten alueilla paitsi Pohjanmaalla, jossa määrä oli edellisvuoden tasolla. Keskimäärin tiloilla oli 39 lypsylehmää.