Maahanmuutto

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Muslimit on kaikki tervetulleita Suomeen. Valtaosa onneksi on siitä samaa mieltä kanssani.
Tyhmin kommentti vähään aikaan. Kaikki muslimit ei todellakaan ole tervetulleita Suomeen, kuten ei kaikki kristityt, buddhalaiset, hindulaiset, juutalaiset tai ateistitkaan. Tämä ei ole kaikille mikään uskontokysymys, joten on aivan helvetin tyhmää suosia tai syrjiä yhtä ryhmää yli muiden. Jos olet toisten rahoilla loisiva elintasopummi, niin terve menoa vittuun täältä, oli uskontosi, kotimaasi tai ihonvärisi sitten mikä tahansa.

Muslimit on kaikki tervetulleita Suomeen. Valtaosa onneksi on siitä samaa mieltä kanssani.

Tällaisten kommenttien esittäjien jorinat tulevat uskottavimmiksi tasan sillä hetkellä, kun sitoutuvat itse henkilökohtaisesti elättämään kaikki tervetulleeksi toivottomansa ihmiset, mikäli eivät siihen itse pysty. Yleensä on vetänyt sordiinoa hiljaiseksi.

Olisiko lähdettä tälle että valtaosa on samaa mieltä? Persujen äänestäjät ovat varmasti kaikki tuota vastaan, sen lisäksi suuri osa KDn äänestäjistä, kokoomuksen ja keskustankin äänestäjistä vähintään puolet ovat sitä mieltä, kovasti uskottelisin itselleni että äänestämättä jättäneistäkin suuri osa on sitä mieltä, mutta mihin sä perustat tuon väitteesi?

Varsinkin kun väität että kaikki muslimit, jos erotellaan vielä terroristit ja pedofiilit sieltä ryhmikseen muslimeista, niin noinkohan ovat niin mielellään tukemassa niiden tuloa? Sit kun saat omia lapsia voit lähteä niitä naittamaan partakekkuloille lähi-itään, ei tule ikävä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onhan täällä aika suuri enemmistö maahanmuuttokriittisiä, ja keskustelu sen mukaista, et ei tarvii mun mielestä hätääntyä ollenkaan jos tulee mielipiteitä toiseen suuntaan. Harmi vaan ettei tullu rakentavampaa juttua vastaan. Alexandros varmaan jostain ärsyyntyny ja mun mielestä sen henkilökohtaisia asioita spekuloitiin tietämättä niistä mitään oikeesti, niin ymmärrän jos hermostuu ja provoaa vittuillakseen.
Olen aika eri linjoilla politiikan suhteen kuin Alexandros, mut ei poissulje sitä etteikö vois olla vaikka kuinka huipputyyppi tai hyvä kaveri jne. mitkä kuitenkin tärkeempii asioita kuin poliittiset mielipiteet.

Brexit brexit is the way for me,,hey wait a minute.What do you mean the Jamaicans are not from europe?

Onhan täällä aika suuri enemmistö maahanmuuttokriittisiä, ja keskustelu sen mukaista, et ei tarvii mun mielestä hätääntyä ollenkaan jos tulee mielipiteitä toiseen suuntaan. Harmi vaan ettei tullu rakentavampaa juttua vastaan. Alexandros varmaan jostain ärsyyntyny ja mun mielestä sen henkilökohtaisia asioita spekuloitiin tietämättä niistä mitään oikeesti, niin ymmärrän jos hermostuu ja provoaa vittuillakseen.
Olen aika eri linjoilla politiikan suhteen kuin Alexandros, mut ei poissulje sitä etteikö vois olla vaikka kuinka huipputyyppi tai hyvä kaveri jne. mitkä kuitenkin tärkeempii asioita kuin poliittiset mielipiteet.

Välillä oon jopa toivonut että tähän ketjuun osallistuisi enemmän "suvakkeja", että saataisiin tänne vähän vääntöä ja ehkä jopa rakentavaa keskustelua. Mutta tuo Flexandroksen postaus oli niin surkea provo että ei sellaista ruosteista koukkua enää tässä vaiheessa niele.

On kyllä naurettavaa miten polarisoitunut tämä maahanmuutto kysymys on. Joko olet natsi tai suvakki, mitään välimuotoa ei näytä olevan. Miksi maahanmuutosta on niin vaikeaa keskustella ilman leimaamista? Ja miksi ns. suvakit tuntuvat olevan paljon ehdottomampia ajatuksissaan kuin maahanmuuttokriittiset? Mun mielestä sana suvakki kuvaa erittäin huonosti kyseistä ihmisryhmää, koska he ovat mielestäni niitä vähiten suvaitsevia, jotka eivät todellakaan edes yritä ymmärtää vastapuolen argumenttejä.

Ja oikein vituttaa se tapa jolla mm. Antti Rinne nyt yrittää ratsastaa suvaitsevuudella puhumalla että SDP:n ja Perussuomalaisten ihmisarvot eivät kohtaa. Rinne tajuaa tasan tarkkaan mitä linjaa Halla-Aho ajaa ja mitä hän puheillaan yrittää sanoa, mutta Rinne haluaa väkisin ymmärtää asiat väärin ja saada nämä tyhmät "suvakit" puolelleen, ja puolueensa kannatuksen kasvuun.

Mä todellakin toivon että Persut jäävät oppositioon ja antaa Rinteen ryssiä hommat oikein huolella, niin että seuraavien eduskuntavaalien jälkeen Persut ovat ylivoimaisesti suurin puolue.

Miksi maahanmuutosta on niin vaikeaa keskustella ilman leimaamista?
Kait se on että jos on peryhtynyt aiheeseen, niin joko on puolesta tai vastaan, itellä ainakin näin. Itse en vaan voi käsittää suvakointia, vastapuoli varmasti ajatelee samoin. Tosin itsehän olen oikeassa.
Mä todellakin toivon että Persut jäävät oppositioon ja antaa Rinteen ryssiä hommat oikein huolella, niin että seuraavien eduskuntavaalien jälkeen Persut ovat ylivoimaisesti suurin puolue.
Yhdysvaltalainen historioitsija: "15-20 vuoden kuluttua populistit hallitsevat Eurooppaa, eikä Viktor Orbán ole sitten enää yksin "

Jotenkin on sellainen tunne että tämä vastakkainasettelu tulee johtamaan sotaan muslimien ja kristittyjen/ateistien välille. Valitettavasti olen silloin jo niin vanha että ei huolita enää mukaan, kun ruvetaan puhdistamaan maapalloa ja teurastamaan muslumaaneeja liukuhihnalla. Siinä tilanteessa ilmaston lämpeneminen on murheista pienin...

Pidin Staboulista fiksuna nuorena kaverina. Tuossa taas kiteytyy perus vassari, ihan sama mulle ketä äänestät mutta et ite edes perustele miks Li Andersson ois parempi.

Jep ja ihan sama retoriikkakin myös näköjään, todella aggressiivista lyttäystä perustelematta mitenkään esimerkkien kautta. Vähemmän lahjakaskin ymmärtää melko nopeasti pari vaalitenttiä katsottuaan, että Halla-Aho on selkeästi sieltä fiksuimmasta päästä. Kummaa öyhötystä.

Fleksandros, suomalaiset ottavat nyt Suomen takaisin suomalaisille. Asian kanssa voi olla sinut tai olla olematta. Mäkään en mene sun synnyinseuduillesi mamuksi ja ala mädättämään siellä röyhkein sanankääntein.

MEILLÄ ON OLTAVA OIKEUS PÄÄTTÄÄ KETÄ TÄNNE TULEE. PISTE. Tämä naurettava pelleily mikä tässä on ollut nyt pitkään meneillään loppukoot mahdollisimman äkkiä. Jos siinä niputtuu ihmisryhmä jos toinenkin, niin so be it.

Viimeksi muokattu:
Otetaanko ne kaikki, se tekisi 1,8 miljardia muslimia Suomeen? Okei, varmaan sit otetaan. No nyt meidän asukastiheys on 17,4 asukasta neliökilometria kohti. Noidn 1,8 miljardin muslimin jälkeen asukkaita olisi neliökilometrillä 5300. Se on 304 kertainen määrä ihmisiä neliökilometrille (KOKO SUOMESSA).

Helsingin asukasluku on 643 tuhatta asukasta, kun ne kaikki sun muslimit jaetaan kaupunkeihin, olisi Helsingissä 195 miljoonaa asukasta. Se on about saman verran mitä koko Yhdysvalloissa. Jotta sä ymmärtäisit tuon mahdottomuuden, niin suhteutetaan se. Hissiin mahtuu normaalisti 8 ihmistä. Muslimien invaasion jälkeen kun ne kaikki 1,8 miljardia ovat tänne tervetulleita, yhteen hissiin pitäisi änkeä 2430 ihmistä.

Helgingin asukastiheys olisi invaasion jälkeen 900 tuhatta asukasta neliökilometria kohden kun maailman tiheimmin asuttu paikka on Macao, jossa vähän alle 20 tuhatta ihmistä neliökilometria kohti. Tämä tarkoittaa sitä, että täällä ei voisi edes kävellä, ei vain olisi tilaa. Ihmiset olisivat about päällekäin, mutta tervetulleita ovat KAIKKI muslimit.

En nyt ole varma laskinko oikein kun kuulostaa niin uskomattomilta noi määrät tämmöiseen valtioon.

Viimeksi muokattu:
Tuollaisesta väkimäärästä tulis ihan järkyttäviä logistisia ongelmia. Jos uudessasuomessa syötäisiin vaikka 100g lehmänlihaa per päivä per lärvi niin pitäisi joka päivä teurastaa melkein miljoona lehmää. Mihin hemmettiin ne oikein mahtuisi, kun miettii että tuosta tulee melkein 400 miljoonaa lehmää per vuosi. Googletin, että yhdestä lehmästä tulee suurinpiirtein 225kg lihaa. Isot numerot tuottaa ihan käsittämättömiä mielikuvia.

Suomessa tällä hetkellä olevat lehmät riittäisi about päiväksi, kun aletaan teroittamaan haarukoita
  • Nautoja oli reilu 882 000 kappaletta toukokuun 2018 alussa, mikä on prosentin vähemmän kuin edellisvuoden vastaavana ajankohtana. Nautoja oli noin 10 500 tilalla. Tilojen määrä väheni kuudella prosentilla vuoden aikana.
  • Lypsylehmiä oli noin 271 400 kappaletta, mikä on prosentin vähemmän kuin edellisvuonna. Lehmämäärä väheni kaikkien muiden ELY-keskusten alueilla paitsi Pohjanmaalla, jossa määrä oli edellisvuoden tasolla. Keskimäärin tiloilla oli 39 lypsylehmää.

Luonnonvarakeskuksen tilastot

Lieköhän lehmien ja ihmisten tuottama lämpö ja suolistokaasut muuttaisi suomen trooppiseksi paratiisiksi. Pienimuotoinen mikroilmasto.

Useat 14-vuotiaaseen kohdistuneet törkeät seksuaalirikokset toivat 27-vuotiaalle miehelle viisi vuotta vankeutta.

Helsingin käräjäoikeus tuomitsi miehen kolmesta törkeästä raiskauksesta ja neljästä törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, jotka tapahtuivat useilla tapaamiskerroilla viime talvena.

Tuomittu Beiker Tamar Saleh oli viestitellyt tiiviisti uhrille ja houkutellut tätä kannabiksella asunnolleen.
Mies raiskasi 14-vuotiaan useita kertoja Helsingissä – tuomittiin viideksi vuodeksi vankeuteen - MTVuutiset.fi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom