Mä ainaki suosittelen kaikkia muuttaan maalle. Jätetään kaikki muslimit ja kukkahattutätit kaupunkeihin. Siellä ne hukkuvat omaan paskaan alle 10 vuodessa.
Pitäis kyllä sitten aidata ne kaupungit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä ainaki suosittelen kaikkia muuttaan maalle. Jätetään kaikki muslimit ja kukkahattutätit kaupunkeihin. Siellä ne hukkuvat omaan paskaan alle 10 vuodessa.
Lehti: Brexit on maksanut jo 1 750 euroa per britti - Ulkomaat - Ilta-Sanomat
"
Kun Isossa-Britanniassa on 66 miljoonaa kansalaista, ovat brexitin tähänhetkiset kustannukset jo noin 1 500 puntaa per britti, eli 1 750 euroa, summaaIndependent.
Luku perustuu laajaan tutkimukseen, joka osoittaa, että brexitiin liittyvät epävarmuudet ovat johtaneet saarivaltion taloudelliseen luisuun. Tämä taas on maksanut brittitalouksille tuhansia puntia."
Mitä on maksanut mamutus? Suomessa 3,2 miljardia vuosi.
Olisko ullatuuuuus
Juuri nyt: Bussi räjähtänyt Tukholmassa – koko bussi liekkimerenä - MTVuutiset.fi
Silminnäkijä kertoo lehdelle, että linja-autossa oli "ei liikenteessä" -kyltti.
Toki voi olla kaasubussin tekninen vika tai sitten poksahti käskystä...
Nyt kaupungissa asuvana olen todellakin alkanut miettiä kirjoittamaasi asiaa. Kun Turku on kohta noilla vitun arabipaskoilla pilattu, pitäkää perkele tunkkinne. Muutan maalle mökille, ei ne sinne mun elinaikanani ehdi maaseutuelinkeinoviranomaiselle pilaamaan.Mä ainaki suosittelen kaikkia muuttaan maalle. Jätetään kaikki muslimit ja kukkahattutätit kaupunkeihin. Siellä ne hukkuvat omaan paskaan alle 10 vuodessa.
Muistan hyvin 1970- ja 1980 -luvut. Oli kauheeta aikaa. Ei ollut apuamme maahanmuuttajia ja bussit eivät liikkuneet ja kansa näki nälkää, kuolikin nälkään, koska ei ollut kebabpaikkoja ja maahanmuuttajien pizzerioita."Ilman mamuja pk-seudun bussiliikenne ei liikkus mihinkään!", hoettiin vielä muutama vuosi sitten vakioargumenttina afrikkalisten raiskaajien maassaolon puolustukseksi.
!
Juuri tämä asia johtikin Halla-Ahon ja Soinin välillä jatkuvaan ja katkeraankin välirikkoon.Kyllähän te muistatte miten Soini höpötteli samaa juttua, mutta kaikki muuttui vaalien jälkeen ja Soinin suurin murhe oli yli 5000k/kk tienaavat. Eli lisää tuloveroa että saadaan mamut kustannettua.
Muistan hyvin 1970- ja 1980 -luvut. Oli kauheeta aikaa. Ei ollut apuamme maahanmuuttajia ja bussit eivät liikkuneet ja kansa näki nälkää, kuolikin nälkään, koska ei ollut kebabpaikkoja ja maahanmuuttajien pizzerioita.
Oli se hyytävän kauheaa aikaa...
Siniset nyt muutenkin ovat ollutta ja mennyttä.