Maahanmuutto

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllähän noi Afrikkalaiset on keskimäärin luokiteltuna lievästi kehitysvammaisia. Yritä näitä sitten työllistää tai opettaa uutta kulttuuria ja sääntöjä ym. sama ku puhuisi seinälle. Ja jotta ei rastistiksi haukuttaisi, niin voidaan huomata, että vinosilmät on taas valkoisia keskimäärin älykkäämpiä.

iq_by_country.png

Stanford-Binet-Intelligence-Scale.jpg

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201807252201094958_ul.shtml

Ruotsalainen opiskelija ja aktivisti Elin Ersson järjesti maanantaina poikkeuksellisen protestin Göteborgin lentokentältä Istanbuliin lähdössä olleessa koneessa. Ersson tiesi, että koneessa on Afganistaniin palautettava turvapaikanhakija, joten hän kieltäytyi istumasta paikalleen.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201807282201102760_ul.shtml Hehheh, huvin meni sankarittarella. Varmaan nuo aktivistit nostaa vielä tuostakin mielenosoituksen, toimisi suomeksi hyvin "Vapauttakaa Elin" :whistle:

Tuo akka Afganistaniin ja istumakielto paikallisilta patriarkaatin edustajilta (ku istuminen ei kerta maita), elintä sisään ja ulos. Videolle koko roska. Iltalehteen juttu. Siinä olis ruotsinakkaki ihmeissään et herramagod.....

Tuo akkahan käytännössä kaappasi tuon koneen ja esitti ukaaseja. Ei mitään ymmärrystä. Linnaan.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807302201104243_u0.shtml

Uimarannalta lähtenyt nainen raiskattiin törkeästi Espoossa - poliisi pyytää vihjeitä.....
Uhriksi joutunut nainen oli matkalla Vilniemen uimarannalta kohti Riistatietä, kun englantia puhunut tekijä lähestyi häntä takaapäin. Uhri huusi apua ja sai lopulta rimpuiltua itsensä irti tekijän otteesta.
Nainen pakeni paikalta juosten.....

....Eriskummallisen vähän näitä rikastamisia ....ottaen huomioon että suhteellisen korkea keskilämpötila saa yleensä "paskakärpästen" määrän melkoiseen nousuun.

So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut

Meikän mimmi tuli perjantaina vähän huolissaan takaisin baarista. Joku märmätti oli alkanut seuraamaan sitä steissiltä ja tuli metrin päässä kokoajan kysellen kaikkea. Ei päässyt soittamaan mulle kun akku oli loppu. Kampin kohdalla poliisit pysäytti ja kysyivät onko kaikki hyvin kun tää kaveri seuraa sua? Jäivät sitten jututtamaan tätä vitun runkkaria. Ai saatanan saatana kun olis akkua ollut, niin olisin pyytänyt että anna tulla perässä vaan ja mä tuun vastaan.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807302201104243_u0.shtml

Uimarannalta lähtenyt nainen raiskattiin törkeästi Espoossa - poliisi pyytää vihjeitä.....
Uhriksi joutunut nainen oli matkalla Vilniemen uimarannalta kohti Riistatietä, kun englantia puhunut tekijä lähestyi häntä takaapäin. Uhri huusi apua ja sai lopulta rimpuiltua itsensä irti tekijän otteesta.
Nainen pakeni paikalta juosten.....

....Eriskummallisen vähän näitä rikastamisia ....ottaen huomioon että suhteellisen korkea keskilämpötila saa yleensä "paskakärpästen" määrän melkoiseen nousuun.

So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut
Ei niitä enää uutisoida kun on niin tavallista.

Meikän mimmi tuli perjantaina vähän huolissaan takaisin baarista. Joku märmätti oli alkanut seuraamaan sitä steissiltä ja tuli metrin päässä kokoajan kysellen kaikkea. Ei päässyt soittamaan mulle kun akku oli loppu. Kampin kohdalla poliisit pysäytti ja kysyivät onko kaikki hyvin kun tää kaveri seuraa sua? Jäivät sitten jututtamaan tätä vitun runkkaria. Ai saatanan saatana kun olis akkua ollut, niin olisin pyytänyt että anna tulla perässä vaan ja mä tuun vastaan.

:ROFLMAO: sairaan mieleni syövereistä kumpuaa kuva jossa märmätti on hämmästyneempi kuin peuranvasa ajovaloissa kun se tajuaa hetkensä koittaneen :LOL:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei niitä enää uutisoida kun on niin tavallista.

Toi on niin surullisen paskan tosi että oksettaa.....
Jututin vko loppuna ostarilla kahta tuttua pikkulikkaa jotka istuivat penkillä jätskillä.....
Oli pakko mennä kysymää että ..."kaikki ok"... hetkeä aiemmin, ohi ajaessani, oli joku karvakäsiapina mennyt istuskelemaan tyttöjen viereen...
Likat kertoivat että: "ainahan ne on kysymässä pillua" :eek: tytöillä ikää 13-15.
Tämä siis ihan jokapäivästä... oli kesä tai talvi. Ja kuulemma joiltain sitä irtoaa kaljan tai ihan rahan voimalla....
Poliiseilla ei ole resursseja valvoa ... sosiaalipuolella ei myöskään jalkautua..... vanhemmat on duunissa.... kauppojen aikuiset myyjät ei ehdi ...
Ja ..... naisasianaiset yms suvakkifemakot pitävät tätä kulttuurien kohtaamista ihan normaalina .....

Vähä jatkoa juttuun. https://*******.net/2018/07/30/rohk...misen-maasta-miehella-rankka-vakivaltatausta/
Eli pohjimmiltaan nämä hyödylliset idiootit eivät tiedä yhtään mitä edes tekevät, saavat vaan itselleen hyväksyntää kaltaisiltaan näillä fiksuilla tempauksilla. Kumpihan se sitten on lopulta tärkeämpää, itsensä julkituominen vai tuo "auttaminen"? Säälittävää porukkaa.

Eli pohjimmiltaan nämä hyödylliset idiootit eivät tiedä yhtään mitä edes tekevät, saavat vaan itselleen hyväksyntää kaltaisiltaan näillä fiksuilla tempauksilla. Kumpihan se sitten on lopulta tärkeämpää, itsensä julkituominen vai tuo "auttaminen"? Säälittävää porukkaa.
Toi on sitä samaa porukkaa mikä muuttaa facebookin profiilikuvaa kun tulee terrori-isku, kuvittelevat että sillä ollaan sitten auttamisen ytimessä. Je Suis facebook.

Toi on niin surullisen paskan tosi että oksettaa.....
Jututin vko loppuna ostarilla kahta tuttua pikkulikkaa jotka istuivat penkillä jätskillä.....
Oli pakko mennä kysymää että ..."kaikki ok"... hetkeä aiemmin, ohi ajaessani, oli joku karvakäsiapina mennyt istuskelemaan tyttöjen viereen...
Likat kertoivat että: "ainahan ne on kysymässä pillua" :eek: tytöillä ikää 13-15.
Tämä siis ihan jokapäivästä... oli kesä tai talvi. Ja kuulemma joiltain sitä irtoaa kaljan tai ihan rahan voimalla....
Poliiseilla ei ole resursseja valvoa ... sosiaalipuolella ei myöskään jalkautua..... vanhemmat on duunissa.... kauppojen aikuiset myyjät ei ehdi ...
Ja ..... naisasianaiset yms suvakkifemakot pitävät tätä kulttuurien kohtaamista ihan normaalina .....

Kai nyt ymmärrät, mitä tarkoittaa se sanonta, että "Älä koskaan kuuntele mitä nainen sanoo, vaan katso mitä nainen tekee". Suvakkiämmien keskuudessa tarkoittaa sekä miehiä että naisia.

Ei pitäisi lukea näitä juttuja suomalaisena miehenä, mutta minkäs sille voi, että on luonteeltaan utelias ympäröivästä maailmasta ja yhteiskunnasta.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaist...iin-oikeus-normaali-elama-nain-ulkomaalaisen/

"Oma valtioni on kohdellut minua niin huonosti, ettei tee mieli pukea enää Suomen paitaa päälle."

Hassua, minulla on sama tunne, kun katson suomalaisten naisten tempauksia.

Ei pitäisi lukea näitä juttuja suomalaisena miehenä, mutta minkäs sille voi, että on luonteeltaan utelias ympäröivästä maailmasta ja yhteiskunnasta.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaist...iin-oikeus-normaali-elama-nain-ulkomaalaisen/

"Oma valtioni on kohdellut minua niin huonosti, ettei tee mieli pukea enää Suomen paitaa päälle."

Hassua, minulla on sama tunne, kun katson suomalaisten naisten tempauksia.

Olisi mielenkiintoista, näin tilastomielessä, että vaikkapa vuodeksi lopetettaisiin turvapaikan saaminen avioliiton kautta, ja tämän jälkeen verrattaisiin turvapaikanhakijoiden ja suomalaisten avioliittojen määriä eri lakipykälä vuosilta.

Menetelmällä paljastuisi melko tarkasti kusetusavioliittojen prosentuaalinen osuus.

Jokaisessa liitossa tossa seuran jutussa mamma on 4-15 vuotta vanhempi, vähän pyöreähkö, ihan perus suvakki/femakko prototyypin näköinen, oliko kolmas tarina missä mamma kertoo että kosin heti 4 päivää tutustumisen jälkeen kun tunsin heti että nyt on oikea. Vittu kukaan kosi 4 päivän jälkeen, ikinä. Ei paljoa enempää voisi olla lumeavioliitto, mulle avioliitto on se ja sama, minä en koe sitä mitenkään pyhänä, mutta noi femakot yrittää käyttää sitä vain keppihevosena mikä tekee siitä jotenkin iljettävää.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807312201106772_u0.shtml

Ruotsalaisnaisen tempaus toistettu suomessa suomalaisen toimesta. Miksei toi ämmä saanut edes sakkoja lennon viivästyttämisestä?

Edit. Etsikääpä huviksenne käsiinne Suomen Kuvalehden julkaisema taulukko matubisneksen hinnasta vuosina 2015-2018. 35 000 tulijaa (joista 8 000 tietääkseni jäi) maksoi/maksaa valtiolle 1,9 miljardia. Melkosia rahasampoja nuo Spr, Luona ja Barona.

Edit2. En lisää kuvaa itse, koska löysin sen kielletyltä sivustolta.

Viimeksi muokattu:
Eihän ne kytät noita sakota. Jos olisin itse kieltäytynyt istumasta paikalleni ja vetänyt sieg heilit, niin olisin varmasti saanut taserista ja syyttäjä vaatisi oikeudessa tuhansien eurojen korvauksia virkamiehen "väkivaltaisesta" vastustamisesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom