Maahanmuutto

Niin varmasti sanoikin. Mut meinaatko ettei se sairaus siis vaikuta mitenkään jaksamiseen ja päätöksentekoon ja kykyyn ajatella asioita? Vaikea tietysti mennä toisen pään sisään, mutta ajattelisin kyllä niin ettei mittarit ihan satasella pauhaa tuossa tilanteessa.

Mä vaan toistin sen mitä se itse sanoi. Ottamatta yhtään kantaa mihikään sairauksiin.

Eikö toi nyt sunki mielestä ole aikamoista pelleilyä koko toi touhu? Ja viimeistään toi mitä se sanoi Suomi ensin vs Rajat kiinni leirien keskinäisistä kiistoista kertoo sen ettei tolla koko meiningillä ole mitään kunnon pohjaa. Myöskään koko Iljan touhuissakaan ei ole mitään päätä eikä häntää. Ainoat ihmiset joiden touhuissa on jotain päätä ja häntää on ne muutamat fiksunoloiset kansanedustajat, jotka ottaa kriittisesti kantaa humanitääriseen maahanmuuttoon ja perustelee pointtinsa asiallisesti ja rakentavasti. Valitettavasti vaan nämä kaiken maailman Soldiers of Odin, MV, Suomi ensin ja muu roskasakki vaan tekee hallaa koko agendalle. Sen takia tää koko keskustelu aiheuttaa valtakunnallisesti tämmösiä vastakkaisreaktioita.

Ilja on feikki ja koko MV paska oli siltä vain pelkkää julkisuuden hakua ja tapa tienata rahaa, koska sitä se tarvitsi kipeesti. Niin pahoissa veloissa kun on.

Agendalle tekee hyvää nämä Huhtamot ja kumppanit jotka yksinomaan hyökkäävät isänmaallisten kimppuun. Sensuroidaan vastakkaiset mielipiteet ja pidetään kaikki rajat auki politiikan vaikutukset piilossa niin voidaankin hesarista sitten lukea kuinka maahanmuutto kannattaa ja nyt voitaisiin ottaa vielä enemmän pakolaisia. Se on tämä (((tolkun ihmisten agenda))).

Agendalle tekee hyvää nämä Huhtamot ja kumppanit jotka yksinomaan hyökkäävät isänmaallisten kimppuun. Sensuroidaan vastakkaiset mielipiteet ja pidetään kaikki rajat auki politiikan vaikutukset piilossa niin voidaankin hesarista sitten lukea kuinka maahanmuutto kannattaa ja nyt voitaisiin ottaa vielä enemmän pakolaisia. Se on tämä (((tolkun ihmisten agenda))).

Mä oon isänmaallinen. Mitä sä tarkotat tolla "isänmaallisten kimppuun"? Eli jos ei tue tota MV / Suomi ensin jne.. meininkiä, ni se tarkottaa automaattisesti sitä ettei ole isänmaallinen?

Siis olen samaa mieltä kanssasi siitä että homma on melkoista pelleilyä. Itse tartuinkin lähinnä vaan tuohon sairauden aiheuttamaan päätökseteko- ja jaksamiskykyyn sun muuhun toimintaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onko lisää uudenvuoden juttuja tulossa kun näin paljon propagandajuttuja tänään. Helsingin teineille monikulttuurisuus on itsestäänselvyys oli toinen paskannus hesarissa.

IMG_20180102_112401.png

Ilja on feikki ja koko MV paska oli siltä vain pelkkää julkisuuden hakua ja tapa tienata rahaa, koska sitä se tarvitsi kipeesti.

Silti jouduit viimeksi turvautumaan valeuutiseen, kun yritit huonoin tuloksin todistaa MV:n olevan valemedia. Tuohon varsin noloon virheeseesi et näköjään ottanut mitään kanta ja nyt sitten pienen tauon jälkeen sama laulu jatkuu - yhtä älyvapain perustein.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005510321.html

Tää Svedupetter -landian touhu alkaa olla jo tragikoomista

Ruotsissa jälleen joukkoraiskausepäily

Julkaistu: 2.1. 15:00

RUOTSI
Ruotsin poliisi tutkii sille tehtyä ilmoitusta joukkoraiskauksesta.
Poliisille ilmoitettiin uudenvuodenpäivän illalla naisen joutuneen usean miehen joukkoraiskaamaksi Österåkerissa noin 40 kilometriä Tukholmasta koilliseen.

SVT:n tietojen mukaan teko tapahtui noin kello 22 maanantaina illalla.

Poliisi on tutkinut tekopaikan, mutta ketään ei ole otettu kiinni epäiltynä.

Etenkin Malmössä Etelä-Ruotsissa on kohuttu joulukuussa joukkoraiskauksista. Muutaman viikon sisään kaupungissa on ilmoitettu neljästä erillisestä joukkoraiskauksesta, joiden ei kuitenkaan arvella liittyvän toisiinsa. Poliisilla ei ole tietoa tekijöistä.

Hölmölä seuraa Sveduja vain himpan jäljessä.

STATISTA-SEX-ASSAULT-CHART.jpg

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat...et-turvapaikanhakijamiehet/6717642#gs.tEm8tLs

Saksassa väkivaltarikokset ovat olleet tilastojen mukaan kasvussa jo tovin. Tilastojen mukaan väkivaltarikokset lisääntyivät maassa noin 10 prosenttia vuosina 2015 ja 2016.

Hallituksen rahoittaman tuoreen tutkimuksen mukaan suurin syy väkivaltaisten rikosten lisääntymiseen ovat maahan saapuneet nuoret miespuoliset turvapaikanhakijat. Tutkimuksen mukaan valtaosaan lisääntyneistä väkivaltarikostapauksista liittyy nuori, 14-30 -vuotias, turvapaikanhakijamies

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom