Montakohan tarpeetonta uhria tarvitaan ennenkuin eduskunnan päättäjät saadaan vastuuseen lukuisista raiskauksista ja tapoista?
Mikä on sun henkilökohtainen raja?
Se vastuu saadaan fyysisesti hakemalla. Ei muuten.
Fasismi on nykyään ihan perseestä.
Kait se on ollut aikanaan ihan pätevää ja reilun tuntuista hakata mutantteja ja ulkomaalaisia loisia pois viljavarastoista ja kanaloista, siinä missä sudet ja karhutkin. Suojellakseen tietysti yhteisön tulevaisuutta ja muuta kaunista.
Nykyään fasismia voi harjoittaa mikätahansa sopimuksen tekevä katkera degenranttiryhmä, heidän kun ei enää tarvitse kyetä oikeasti edes näkemään toisaan kommunikoidakseen, ja kaikenmaailman aseet niille rakennettiin jotta voisivat osallistua työhön kunnialla. Kateus on kumma asia, nyt ne ampuaa meitä selkään.
-Ugh
Oletko jaksanut yhtään lukea tieteellisiä tutkimuksia aiheesta? Suomen kansan sisäiset erot ovat harvinaisen suuria muihin maihin verrattuna sen geenianalyysin mukaan, jonka minä näin vuosia sitten. Mistä tämä sisäsiittoisuus väite tulee?
En ole, enkä tiedä miksi tämän edellinen lainattu otti aiheeseen tämän haaran.
Se oli poimittu selkeästi sen tumman tädin artikkelista, en tiedä miten hän oli ajatellut sen liittyvän minun juttuihini.
Siksi kysyinkin että missä se raja menee, kosken tiedä.
Eipä tullut mun koulun käynnin aikana ikinä nähtyä tai kuultua että joku olisi veitsellä varustettuna liikkunut, tässä tapauksessa sen jo tietää että nämä takavarikot on suoritettu mutiaisilta. Tekisi mieli kertoa oma mielipide mitä noille satiaisille pitäisi tehdä, mutta eipä taida kannattaa..
Mulle veti veitsen kurkulle maiharipilottiteini kun lapsena ekaa kertaa lähdin polulle tien yli.
Jotkut rispektit yritti antaa ku sanoin että viillä homo mutta mitään et minusta irti saa... no en ole antanut rispektiä ja vähän hankalaahan olisi varmaan aloittaa nyt keskustelut kun olen ollu jo parikymmentä vuotta se päätä isompi, näin niinkuin loppuun asti
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: