Kova hinta maksettavaksi siitä että ollaan poliittisesti korrekteja ja suvaitsevaisia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sipilä: "Tällaiset päivät ää ää pääministerinä ovat ikäviä ja huolestuttavia"
Sipilä: "ää ää tämä on huolestuttava ja ää ää vakava tilanne.
Sipilä: "Saamme kuitenkin ää ää Suomessa turvalliseksi olomme kokea"
Otteita haastattelusta ---YLE-Uutiset just nyt
Täällä nyt on vitun tyhmiä ja pelokkaita poliiseita, ei tarvi kuin vähän kännissä ääntä korottaa niille niin lyödään rautoihin varsinkin jos on vähän isompi mies.Niillä ei ole koulutus ihan nykytilanteen ja yhteiskuntanormien tasalla.Joko valkopesu alkoi? Tai sitten suomilampaat vain märehtivät, ehkä tämä vielä varmistuu.
https://www.radionova.fi/uutiset/koti/a-149225?utm_source=ampparit&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Tosin tässä videossa kaikki pidätyshetkellä olevat ulkopuoliset on suomalaisia.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005331982.html?ref=rss
Totta tuo on, valitettavasti. Suomalaiset katteli sivusta kun mamut juoksi puukottajan perässä ja antoi turpaan vaikka poliisi piteli kiinni. Siinä videossa ne kaksi muuta mamua juoksee puukottajan perässä ja huusi varokaa. Ne eivät siis kuuluneet samaan porukkaan. Puukottaja toimi yksin.
Mielenosoituksessa tullaan näkemään! En kulje kaduilla enää pelkkien rystysten varassa. Sipilällä, risikolla, orpolla, halosella verta käsissä aivan helvetisti. Tää päivä on toivottavasti muutoksen päivä, sillä jumalauta jos kansa ei nosta päätään, niin sitten ei milloinkaan.
Mihinkään tavalliseen pahoinpitelyyn en menisi väliin. Tuollainen puukottaminen olisikin sitten paha paikka, mahdotonta sanoa etukäteen miten itse reagoisi. Kuoleman pelko vaikuttaa eri ihmisiin eri tavalla. Siinä voi toimintakykykin hyytyä.Väliin menemisen seuraukset on nykyään sellaiset, ettei paljon innosta. Hilut ranteisiin ja koppiin hetkeksi. Sen jälkeen makselet vitun pitkään korvauksia jos sattuu musulla huuli halkeamaan...... Lisäksi tulee päälle näitten maailmanhalaajien julkinen mustamaalaus.....
Mä en taas haluaisi elää tässä ajassa, vaan 50 vuotta taaksepäin, tai eteenpäin että tää ois ohi, tai ei alkanut.Käy pian muuten tosi vittumaisesti Suomessa. Mä nään tämmöisen skenaarion. Suomalaiset kovin nuivana kansana alkavat välttelemään isolla kädellä kaikkia maahanmuuttajia. Kaduilla, kaupan kassalla, ravintoloissa, joka paikassa. Mennään eri jonoon mitä mamut, ei mennä ravintolaan jos siellä on mamuja. Bisnekset alkaa kärsimään, firmat alkaa paukuttaan miinusta eivätkä voi ongelmalle mitään, koska on rasistista suojella liiketoimintaansa estämällä mamujen tuleminen sinne. Näin sitten mamut saavat rellestää entistä vapaammin miten huvittaa, ne ei maksa joukkoliikenteestä ja kun mamu tulee bussiin, lähtee natiivit ulos. Jengi siirtyy massoittain yksityisautoiluun, joukkoliikenne ottaa ison damagen ja kaupunki tekee tappiota niin että soi. Autoliikkeet liputtaa, sentään ne hyötyvät.
En haluaisi olla lähiaikoina maahanmuuttaja, koska ne kunnolliset mamut saavat todella pahoja katseita, epäilyjä ja pelkoja osakseen.
Mua on puukotettu kerran, ja olen ollut naamatusten sen kanssa sen jälkeen kahesti, molemmilla kerroilla olen tullut siihen tulokseen että en ainakaan ilman lyöntiä lähde, ja täällä olen vieläkin.Mihinkään tavalliseen pahoinpitelyyn en menisi väliin. Tuollainen puukottaminen olisikin sitten paha paikka, mahdotonta sanoa etukäteen miten itse reagoisi. Kuoleman pelko vaikuttaa eri ihmisiin eri tavalla. Siinä voi toimintakykykin hyytyä.
Käy pian muuten tosi vittumaisesti Suomessa. Mä nään tämmöisen skenaarion. Suomalaiset kovin nuivana kansana alkavat välttelemään isolla kädellä kaikkia maahanmuuttajia. Kaduilla, kaupan kassalla, ravintoloissa, joka paikassa. Mennään eri jonoon mitä mamut, ei mennä ravintolaan jos siellä on mamuja. Bisnekset alkaa kärsimään, firmat alkaa paukuttaan miinusta eivätkä voi ongelmalle mitään, koska on rasistista suojella liiketoimintaansa estämällä mamujen tuleminen sinne. Näin sitten mamut saavat rellestää entistä vapaammin miten huvittaa, ne ei maksa joukkoliikenteestä ja kun mamu tulee bussiin, lähtee natiivit ulos. Jengi siirtyy massoittain yksityisautoiluun, joukkoliikenne ottaa ison damagen ja kaupunki tekee tappiota niin että soi. Autoliikkeet liputtaa, sentään ne hyötyvät.
En haluaisi olla lähiaikoina maahanmuuttaja, koska ne kunnolliset mamut saavat todella pahoja katseita, epäilyjä ja pelkoja osakseen.
Ei tuossa oo mitään että pian vaan koko ajan ollaan menossa siihen, kattokaa huviksenne miten asiat on ollu mm. jenkeissä jo kauan niin kaikki nuo samat ongelmat, luokkaerot ja rikollisuus tulee tänne ja se johtuu vain siitä että tänne päästetään ja otetaan nykyään kaikki.Tämä maa on jo pilalla, ei mikään vitsi.Kaikki jolla on järki päässä niin tämä ei tuu yllätyksenä. Voimia omaisille ketä tämä koskettaa.