Maahanmuutto

Sipilä: "Tällaiset päivät ää ää pääministerinä ovat ikäviä ja huolestuttavia"
Sipilä: "ää ää tämä on huolestuttava ja ää ää vakava tilanne.
Sipilä: "Saamme kuitenkin ää ää Suomessa turvalliseksi olomme kokea"

Otteita haastattelusta ---YLE-Uutiset just nyt

Mutta nyt on poijjaat nähty se "arvopohja", josta Sipilä ja se toinen downin syndroomaiselta silakalta näyttävä uuvatti, Orpo, tuossa kesäkuussa rohisivat. Tämä on se arvo ja pohja, johon näiden "vastuullinen" paskanhjauhanta on johtanut.

Kiitti tästä, pohjalla todella ollaan.

Sipilä: "Tällaiset päivät ää ää pääministerinä ovat ikäviä ja huolestuttavia"
Sipilä: "ää ää tämä on huolestuttava ja ää ää vakava tilanne.
Sipilä: "Saamme kuitenkin ää ää Suomessa turvalliseksi olomme kokea"

Otteita haastattelusta ---YLE-Uutiset just nyt

Lisäyksenä vielä se että "vaikuttaa yksittäiseltä teolta" ja "tällaisiin joudutaan valitettavasti varautumaan myös Suomessa" tjsp.

Aivan käsittämätöntä paskaa. Jotenkin sitä kuvittelisi että alkaisi pikkuhiljaa tulla edes jotain muutosta politiikkaan tai edes puheisiin, mutta vitut. Samat fraasit toistetaan ja itse ongelmaa ei haluta edes nähdä.

Ihmettelen jos saman menon jatkuessa joku ei yritä ottaa Sipilää pois päiviltä tulevaisuudessa. Siinä voi jonkun verran kiehahtaa jos olet juuri menettänyt läheisiäsi vastaavissa iskuissa ja sen jälkeen pääministeri alkaa lässyttää moista paskaa televisiossa.

Loppupeleissä nuo puukottajaa turpaanvetäneet saa kovemmat rangaistukset kuin poloinen kovia kokenut morattaja.

^ Tuskinpa. Tai no jos vertaa siihen mitä menetettävää molemmilla on, niin tietysti noilla jihadisti-hiekkaneekereillä ei ole mitään menetettävää, joten rangaistus on heille pienempi. Kiduttaa noita saatana pitäs.

Totta tuo on, valitettavasti. Suomalaiset katteli sivusta kun mamut juoksi puukottajan perässä ja antoi turpaan vaikka poliisi piteli kiinni. Siinä videossa ne kaksi muuta mamua juoksee puukottajan perässä ja huusi varokaa. Ne eivät siis kuuluneet samaan porukkaan. Puukottaja toimi yksin.

Joko valkopesu alkoi? Tai sitten suomilampaat vain märehtivät, ehkä tämä vielä varmistuu.

https://www.radionova.fi/uutiset/koti/a-149225?utm_source=ampparit&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

Tosin tässä videossa kaikki pidätyshetkellä olevat ulkopuoliset on suomalaisia.

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005331982.html?ref=rss
Täällä nyt on vitun tyhmiä ja pelokkaita poliiseita, ei tarvi kuin vähän kännissä ääntä korottaa niille niin lyödään rautoihin varsinkin jos on vähän isompi mies.Niillä ei ole koulutus ihan nykytilanteen ja yhteiskuntanormien tasalla.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Totta tuo on, valitettavasti. Suomalaiset katteli sivusta kun mamut juoksi puukottajan perässä ja antoi turpaan vaikka poliisi piteli kiinni. Siinä videossa ne kaksi muuta mamua juoksee puukottajan perässä ja huusi varokaa. Ne eivät siis kuuluneet samaan porukkaan. Puukottaja toimi yksin.

Puukottajan perässä juosseilla mamuilla ilmeisesti oli varsin selvää, että mikä on homman nimi ja sen takia tekivät parhaansa estääksensä puukottajaa. Pointsit heille siitä. Suomalaisilla tuskin ihan heti välähti, että mistä on kyse. Turhaa kai tässä on suomalaisia alkaa syyttää, kun eivät heti väliin menneet? Ja kyllä, ilmeisesti puukottaja toimi yksin. Ehkä huomenna olemma viisaampia tämän asian suhteen, kun lisätietoa asiasta tihkuu.

Torimyyjä Vesa lähti puukottajan perään: "Juoksimme perässä niin kauan, että poliisi pysäytti hänet"

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708182200336872_u0.shtml?ref=juurinyt_desktop

Turun iskussa loukkaantunut Hassan Zubier kertoo Expressenillemenneensä auttamaan Turun kauppatorilla puukotettua naista.

- Nainen kuoli syliini. Minua puukotettiin neljä kertaa, eikä ole varmaa voivatko lääkärit pelastaa käteni, Zubier kertoo lehdelle.

Zubier oli lehden mukaan Turussa lomalla tyttöystävänsä kanssa. He olivat kauppatorilla, kun tekijä iski. Zubier kertoo lehdelle kuulleensa huutoa. Hän kääntyi ja näki naisen makaavan maassa.

- Kiirehdin auttamaan häntä. Yritin pysäyttää verenvuodon.

Zubier kertoo, että hyökkääjä yritti puukottaa hänen tyttöystäväänsä. Hän meni väliin, jolloin häntä puukotettiin. Tämän jälkeen hän kertoo palanneensa maassa makaavan naisen luokse, jolloin häntä puukotettiin uudestaan.

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708182200336748_u0.shtml?ref=juurinyt_desktop

Viimeksi muokattu:
Väliin menemisen seuraukset on nykyään sellaiset, ettei paljon innosta. Hilut ranteisiin ja koppiin hetkeksi. Sen jälkeen makselet vitun pitkään korvauksia jos sattuu musulla huuli halkeamaan...... Lisäksi tulee päälle näitten maailmanhalaajien julkinen mustamaalaus.....

Käy pian muuten tosi vittumaisesti Suomessa. Mä nään tämmöisen skenaarion. Suomalaiset kovin nuivana kansana alkavat välttelemään isolla kädellä kaikkia maahanmuuttajia. Kaduilla, kaupan kassalla, ravintoloissa, joka paikassa. Mennään eri jonoon mitä mamut, ei mennä ravintolaan jos siellä on mamuja. Bisnekset alkaa kärsimään, firmat alkaa paukuttaan miinusta eivätkä voi ongelmalle mitään, koska on rasistista suojella liiketoimintaansa estämällä mamujen tuleminen sinne. Näin sitten mamut saavat rellestää entistä vapaammin miten huvittaa, ne ei maksa joukkoliikenteestä ja kun mamu tulee bussiin, lähtee natiivit ulos. Jengi siirtyy massoittain yksityisautoiluun, joukkoliikenne ottaa ison damagen ja kaupunki tekee tappiota niin että soi. Autoliikkeet liputtaa, sentään ne hyötyvät.

En haluaisi olla lähiaikoina maahanmuuttaja, koska ne kunnolliset mamut saavat todella pahoja katseita, epäilyjä ja pelkoja osakseen.

Mielenosoituksessa tullaan näkemään! En kulje kaduilla enää pelkkien rystysten varassa. Sipilällä, risikolla, orpolla, halosella verta käsissä aivan helvetisti. Tää päivä on toivottavasti muutoksen päivä, sillä jumalauta jos kansa ei nosta päätään, niin sitten ei milloinkaan.

Nyt se alkoi, se on miehistä kii koska se loppuu.

Väliin menemisen seuraukset on nykyään sellaiset, ettei paljon innosta. Hilut ranteisiin ja koppiin hetkeksi. Sen jälkeen makselet vitun pitkään korvauksia jos sattuu musulla huuli halkeamaan...... Lisäksi tulee päälle näitten maailmanhalaajien julkinen mustamaalaus.....
Mihinkään tavalliseen pahoinpitelyyn en menisi väliin. Tuollainen puukottaminen olisikin sitten paha paikka, mahdotonta sanoa etukäteen miten itse reagoisi. Kuoleman pelko vaikuttaa eri ihmisiin eri tavalla. Siinä voi toimintakykykin hyytyä.

Käy pian muuten tosi vittumaisesti Suomessa. Mä nään tämmöisen skenaarion. Suomalaiset kovin nuivana kansana alkavat välttelemään isolla kädellä kaikkia maahanmuuttajia. Kaduilla, kaupan kassalla, ravintoloissa, joka paikassa. Mennään eri jonoon mitä mamut, ei mennä ravintolaan jos siellä on mamuja. Bisnekset alkaa kärsimään, firmat alkaa paukuttaan miinusta eivätkä voi ongelmalle mitään, koska on rasistista suojella liiketoimintaansa estämällä mamujen tuleminen sinne. Näin sitten mamut saavat rellestää entistä vapaammin miten huvittaa, ne ei maksa joukkoliikenteestä ja kun mamu tulee bussiin, lähtee natiivit ulos. Jengi siirtyy massoittain yksityisautoiluun, joukkoliikenne ottaa ison damagen ja kaupunki tekee tappiota niin että soi. Autoliikkeet liputtaa, sentään ne hyötyvät.

En haluaisi olla lähiaikoina maahanmuuttaja, koska ne kunnolliset mamut saavat todella pahoja katseita, epäilyjä ja pelkoja osakseen.
Mä en taas haluaisi elää tässä ajassa, vaan 50 vuotta taaksepäin, tai eteenpäin että tää ois ohi, tai ei alkanut.

Löytyy liikaa liimapäitä ketkä ei tajua miten hommat menee, ja jos menet itse ojentamaan, saat isomman tuomion. + duunit menee alta. Se ehkä vituttaa eniten, mulla on 2 penskaa joista oon vastuussa, jos mä lähen tonne kylille kertoo mitä mä oon oikeasti mieltä ja teen sen mukaisesti,. ni sit oon kortistossa. Koska femakot pystyy somemaalaamaan niin hyvin.

Mihinkään tavalliseen pahoinpitelyyn en menisi väliin. Tuollainen puukottaminen olisikin sitten paha paikka, mahdotonta sanoa etukäteen miten itse reagoisi. Kuoleman pelko vaikuttaa eri ihmisiin eri tavalla. Siinä voi toimintakykykin hyytyä.
Mua on puukotettu kerran, ja olen ollut naamatusten sen kanssa sen jälkeen kahesti, molemmilla kerroilla olen tullut siihen tulokseen että en ainakaan ilman lyöntiä lähde, ja täällä olen vieläkin.

Jokainen tosin tehköön miten haluaa.

Toi kuoleman pelko on uskomaton juttu. Mulla meni moneksi sekunniksi pää ihan tyhjäks. Aivot löi niin sanotusti täysin tyhjää. Uhkaaja kerkes puhumaan kokonaisen lauseen, ennenkuin mun aivot rekisteröi uhkan......

Kaikki jolla on järki päässä niin tämä ei tuu yllätyksenä. Voimia omaisille ketä tämä koskettaa.
Ei tuossa oo mitään että pian vaan koko ajan ollaan menossa siihen, kattokaa huviksenne miten asiat on ollu mm. jenkeissä jo kauan niin kaikki nuo samat ongelmat, luokkaerot ja rikollisuus tulee tänne ja se johtuu vain siitä että tänne päästetään ja otetaan nykyään kaikki.Tämä maa on jo pilalla, ei mikään vitsi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom