Disgustilla menny kuppi nurin, jätkähän floodaa koko ketjun täyteen :D:D
Melkosia väitteitä nuo "Ihan vitun uskomattoman tyhmiä, ahdasmielisiä ja yksinkertaisia.". Voitko vähän määritellä lisää ja laittaa omia settejä pöytään? Itse olen kouluttautumassa insinööriksi, kovin tyhmät ei pääse sinne edes sisään. Mikä sun koulutus- tai elämäntausta on? Tuohon yksinkertaisuus korttiin voisin kaivella sun avautumia sun naisongelmista täällä foorumilla. Sössit asiat ite, koska olit niin vitun yksinkertainen ja tyhmä. Jatkanko vielä ahdasmielisyydestä?
Anteeksi off-topic, mutta ei meidän Mestari Disgustkaan sitä harrasta.
En ole lukenu sun juttuja tai en ainakaan muista niitä sen kummemmin. Et vaikuta tyhmältä, etkä yksinkertaiselta. Ehkä vähän putkinäköiseltä ja ahdasmieliseltä kylläkin.
Mä oon ihan vitun surkee aina ollut naisasioissa Oon liian pinnallinen ja sen takia on monet suhteet päättyny. Ehkä ajoittain oon ollu jopa ahdasmielinen mitä tulee parisuhteisiin. Nyt kuitenkin onnellisessa sellaisessa. En viitsi sen enempää taustojani tässä availla, mutta se mitä teen ni väitän olevani siinä yksi alan parhaista. Mutta tää ketju ei perustu mun ja sun täydellisyydelle tai epätäydellisyydelle. Kunhan kommentoin mv lehden seuraajia ja niitä jotka tuon paskan juttuja netissä jakaa. Aivottomia lampaita, olkootkin kuinka koulutettuja.