Itseäni tässä asiassa vaivaa tietynlainen voimattomuuden tunne. Miten suomalaiset pystyvät vaikuttamaan tilanteeseen kun vastassa on vastakkaista näkemystä edustava eduskunta, media, ja fanaattinen vasemmisto? Yksi ratkaisu on tietenkin äänestää Jussi Halla-Ahoa ja muita suomalaisten etua ajavia, muttä rittääkö se? Mitä yksi suomalainen voi osaltaan tehdä?
Sama vika. Joskus meinaa katketa suoni päästä, kun lukee hesarimaista uutisointia, jossa mamun tekemä ihanmikävaanrikos jää kauas taka-alalle, ja pinnalle nostetaan se, kuinka suomalaiset on niin hirveän rasistisia että ihan varmasti tästäkin joukkoraiskauksesta rajoittamattoman maahanmuuton vastustajat saavat vettä myllyynsä...
+ että kun median mamu-uutisoinnissa mamu on lähtökohtaisesti hyvä, tuli mistä tuli, ja teki mitä teki, ja kaikki paha on suomalaisten ansiota, niin aika monesti on saanut ihmetellä, että enhän minä helvetti ole tehnyt mitään, mutta jollain lailla olen syypää tämänkin tyypin raiskaussarjaan.
Ja yksikin yhteiskuntaan sopeutunut afrikkalainen tai musulmaani on suunnaton riemuvoitto ja vedenpitävä todiste siitä, millainen valtava potentiaali KAIKKIIN mamuihin todellakin sisältyy, kun taas jonkin ryhmän suunnaton rötöstely ei saisi antaa minkäänlaista aihetta yleistykseen ryhmän sopeutumisvaikeuksista.
Kun taas vähänkään rajoittamattoman maahanmuuton vastainen argumentointi antaa aidosti aihetta leimata kaikki suomalaiset rasisteiksi, ehkä leimaajaa itseään lukuunottamatta.
En tiedä mitä Halla-Aho voi saada aikaan, mutta minusta asia kannattaa selvittää, ja siis äänestää häntä.
Itse en voi häntä äänestää kun olen eri vaalipiirissä, joten äänestän hänen suosittelemaansa Teemu Lahtista.