Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
EDIT:
En ole foliohattu, mutta oli kyllä mielenkiintoisia pointteja nostettu esille Hommafoorumin tätä uutista koskevassa ketjussa. Miten sadan auton tuhopoltto Tukholman naapurikunnassa on voitu vaientaa näin tehokkaasti kaikkien valtamedian julkaisijoiden kohdalla? Miksei kukaan uutisoi tästä? Ruotsin isoimmat lehtijulkaisutkin ovat tästä hipihiljaa. Voivatko kolmen viikon päästä olevat vaalit vaikuttaa?
Niin no kai nyt on selvää, että Yle välttää näistä uutisointia, koska Ylelle on hallintokoneisto antanut viralliset tehtävän levittää musumyönteistä sanomaa. Muutenkin vahvasti vasemmalle kallellaan olevana laitoksena hyysäys sopii Ylen linjaan mainiosti.
Miltähän näistä joukkoraiskausten uhreista (käytän monikkoa, koska poliisi sanoi lausunnossaan, ettei näistä yleensä tiedoteta julkisuuteen) tuntuu, kun ainoa seuraamus näyttää olevan kevyt vitsailu ja selkään taputtelu varsinaisten mamujen kanssa perjantai-illan A-Talkissa?
Huhu muuten kertoo että se laivalla rikastettu ainakin tappoi itsensä.
Ennenmuinoin haaveilin isoon kaupunkiin muuttamisesta, etenkin helsingistä. Että sitten joskus kun olen vanha ja rikas... mutta ei, nykypäivänä ei tulisi mieleenkään muuttaa ETENKÄÄN helsinkiin. Kiitos tämän maahanmuutto paskan. Täällä jumalan seläntakana keskellä metsää ei tarvi hermojaan menettää aivan jokapäivä sentään näitten yksittäistapauksien kanssa. Hirveintä paskaa mitä voisi tapahtua olisi se että yksittäistapaukset pakkosijoitettaisiin ympäri suomea "tasaisesti", silloin en voisi olla edes täällä hornanvitussa rauhassa. Parempi että pysyvät siellä helsingissä, menetetty tapaus koko kaupunki.
Eikö ruotsilla ole armeija? Mellakkapoliisi armeijan avustuksella; vesiletkuja ja kumiluoteja? Olenko ehdottanut tätä jo aiemmin, mut en vaan vieläkään tajua, miksei mellakanhallintajoukkoja mobilisoida?
Halla-aho naamakirjassa taakanjaosta. Suomen osuus vuodessa : 11 000 + perheenyhdistämiset.
https://www.facebook.com/jussi.hallaaho/posts/748071178646412
Huomioiden että perussuomalaiset(100%) ja jokin osa kokoomusta ja kepua(en tiedä onko enemmistö, toivottavasti on) on käytännössä ainoa taakanjakoa vastustava voima, on seuraavan hallituksen kokoonpano todellakin ratkaiseva.
On se maahanmuutto helevetin vaarallista. Itse olin vuosia saksassa perheen kanssa mamuna. Vein työpaikat ja naiset sakemanneilta. No en tainnut viedä. Kävin töissä, maksoin veroni ja opettelin kielen.
On se maahanmuutto helevetin vaarallista. Itse olin vuosia saksassa perheen kanssa mamuna. Vein työpaikat ja naiset sakemanneilta. No en tainnut viedä. Kävin töissä, maksoin veroni ja opettelin kielen.