Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Olen lukenut näitä juttuja jo melko pitkään mm.pakkiksella, enka ole itse juuri keskusteluun osallistunut, mut nyt tuli taas vaihteeksi yksi pätkä vastaan mikä liittyy niin ihanalla tavalla rakkaaseen länsinaapuriimme niin ajattelinpa sen nyt tänne postailla muidenkin nähtäväksi https://www.youtube.com/watch?v=FgNwql1SzXk

E jumalauta! Tykeintä kamaa, mitä pitkään aikaan nähnyt. Tuolla miehellä on sana hallussa :)

Olen lukenut näitä juttuja jo melko pitkään mm.pakkiksella, enka ole itse juuri keskusteluun osallistunut, mut nyt tuli taas vaihteeksi yksi pätkä vastaan mikä liittyy niin ihanalla tavalla rakkaaseen länsinaapuriimme niin ajattelinpa sen nyt tänne postailla muidenkin nähtäväksi https://www.youtube.com/watch?v=FgNwql1SzXk

Hyvä video, meni suvakki vähän hiljaseks eikä löytäny mitään järkevää sanottavaa. Ja joku vielä ihmettelee miksi ns. fasistiseksi puolueeksi leimattu puolue teki ennätysmäisen nousun joka tod.näk jatkuu seuraavissa vaaleissa. Normaali kansa siellä äänestää, nämä suvakit asuu Ruotsin rikkaimmilla alueilla ja eivät todennäköisesti edes nää näitä tummia rikastajia.

Hyvä video, meni suvakki vähän hiljaseks eikä löytäny mitään järkevää sanottavaa. Ja joku vielä ihmettelee miksi ns. fasistiseksi puolueeksi leimattu puolue teki ennätysmäisen nousun joka tod.näk jatkuu seuraavissa vaaleissa. Normaali kansa siellä äänestää, nämä suvakit asuu Ruotsin rikkaimmilla alueilla ja eivät todennäköisesti edes nää näitä tummia rikastajia.

Surkeinta tuossa on se, että tuo suvakki luulee edelleen olevansa oikeassa, vaikka mitään asiaa tai järkevää kommenttia ei osannut sanoakaan. Ja muut vastaavat suvakit tapattulevat selkään ja kehuvat kuinka hienosti tuli argumentoitua rasistia vastaan, vaikka meni vain henkilökohtaisuuksiin ja varmaan oli suuri houkutus haukkua toista rasisitiksi, mutta ei oikein uskaltanut.

Periaatteessahan pienempi joukko voisi vastustaa tätä Europpan tuhoa siten, että tuhottaisiin euroalueen talous. Esim. ruotsalaiset yritysten omistajat voisivat ulkoistaa tuotekehitystä ja teollisuutta pois maasta ja osaavat työntekijät pyrkiä ulkomaille töihin. Näin kehtitystä voitaisiin estää, vaikka mamutusta vastustavien määrä olisi reilusti alle 50%. Riiittäisi, jos kyvykkäin ja osaavin osa väestöstä alkaisi myyräntyöhön talouden tuhoamiseksi. Kun maan talous saataisiin tuhottua, rahoituspohja romahtaisi. Ei mamuttajissa ole yrittäjiä tai osaavia tietotyöläisiä.

Saattaa olla, että talouden tuho voi olla ainoita pelastuksia Euroopalle.

Itse teen omaa hiljaista protestiani tukemalla harmaata taloutta joka ikisessä palvelussa mitä joudun käyttämään ja missä se on mahdollista. Olen maksanut tuloistani verot 31% jo, sekä ajan autolla 900-1000 kilsaa/viikko.

Surkeinta tuossa on se, että tuo suvakki luulee edelleen olevansa oikeassa, vaikka mitään asiaa tai järkevää kommenttia ei osannut sanoakaan. Ja muut vastaavat suvakit tapattulevat selkään ja kehuvat kuinka hienosti tuli argumentoitua rasistia vastaan, vaikka meni vain henkilökohtaisuuksiin ja varmaan oli suuri houkutus haukkua toista rasisitiksi, mutta ei oikein uskaltanut.

Oli kyllä niin tainnoksissa tuo pappa, että veikkaisin jonkin sortin dementiaa sairastavaksi...paha että noita samanoloisia vaappujia tulee jo nuorissa vastaan.

Mun vaimon sisko on 42v, läski, ruma ja 4 lapsen yksinhuoltaja... ja meni 2 vuotta sitten naimisiin 25 v Algerialaisen vanhoillismuslimin kanssa. Tämä nainen on vakituinen sairaanhoitaja ja ukko ei luonnollisesti tee yhtään mitään, ei töitä, ei opiskele eikä puhu sanaakaan Suomea vaikka on asunut täällä vuodesta 2002 asti. Mies saa 960 euroa kuussa käteen kotouttamisrahaa, 160 euroa asumistukea (vaikka asuu tuon naisen luona) ja käy 2krt/vuodessa Algeriassa lomalla aina pari viikkoa.
Vasta mies osti uuden pesukoneen, mikron, pölyimurin ja kannettavan harkinnanvaraisella tuella. Jostain kumman syystä tuon työssäkäyvän vaimon tuloja ei oteta mitenkään huomioon vaan ukko saa kaikki tuet täysimääräisenä?????
Tämä sitten on faktatietoa, itse olen dokumentit nähnyt kun kylässä kävin ja niin auliisti he esittelivät kuinka hyvin nykyään tulee toimeen.

Maahanmuuttajana sinulla on oikeus kotoutumissuunnitelmaan, joka laaditaan yhteistyössä kotikuntasi ja TE-toimiston kanssa. Suunnitelmassa sovitaan sinulle tarpeellisista kotoutumista tukevista toimenpiteistä ja työllistymistä edistävistä palveluista.

Kotoutumissuunnitelma on laadittava viimeistään kolmen vuoden kuluessa ensimmäisen oleskeluluvan myöntämisestä. Suunnitelma laaditaan kerrallaan enintään yhden vuoden ajaksi.

Kotoutumissuunnitelman kesto määräytyy yksilöllisesti. Kotoutumissuunnitelman enimmäisaika on kolme vuotta, mutta sitä voidaan pidentää enintään kaksi vuotta, jos maahanmuuttaja tarvitsee kotoutuakseen erityistoimenpiteitä.Kaikille maahanmuuttajille ei laadita kotoutumissuunnitelmaa.

Jos sinulla on voimassa oleva kotoutumissuunnitelma, työmarkkinatuki maksetaan kotoutumistukena. Kotoutumistuki määräytyy samoin perustein ja on saman suuruinen kuin tavallinen työmarkkinatuki. Myös kotoutumistuki on tarveharkintainen.

Millä perusteella 12 vuotta maassa ollut voisi saada kotouttamistukea? Etenkin kun on tullut lapsena Suomeen? Ei sillä, etteikö kaikki olisi mahdollista.

Piti oikein laittaa naamakirjassa jakaen, erittäin asiallinen esiintyminen.

Millä perusteella 12 vuotta maassa ollut voisi saada kotouttamistukea? Etenkin kun on tullut lapsena Suomeen? Ei sillä, etteikö kaikki olisi mahdollista.

Sitä sietää ihmetellä, se muuten tosiaan saa aina 5 vuoden päätöksen kokouttamisrahassa. Eli tosiaan tuo 3+2 vuotta. Mutta jos "järkeilee" niin sehän ei ole kotouttunut kun ei osaa kieltä, ei ole "löytänyt" työ/ opiskelupaikkaa niin silloin... kotouttamisrahaa.
Se tyyppi tuli Ranskan-Saksan-Hollannin kautta Suomeen. Eli noissa maissa se kävi sitä ennen. Mutta sen isä ja äiti asuu edelleen Algeriassa? Eli onko se sitten tullut jonkun toisen perheen mukana, kun sen veli ja sisko jäivät kuitenkin Ranskaan.
Se on myös ovelaa, että se nostaa kaikki tuet aina tililtä pois ja sen kaikki rahat ovat kotona laatikossa, koska ei kuulemma luota pankkiin. Tili näyttää aina tyhjää ja voi voi... pitäis Ouluun taas päästä, kun Rovaniemellä ei ole kunnon Halal-kauppaa mistä saa rituaaliteurastettu lihaa.

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, ketkä ovat alunperin keksineet kotouttamistuen ja kokeneet, että mamut sopeutuvat paremmin, kun heille antaa kuukausittain vastikkeetta perus duunarin nettopalkan. Ajaakohan edes persut kotouttamistuen poistoa? Täysin sairasta ajattelua, että persaukisuuteen tottuneet mamut tarvitsivat rahaa ylipäätään ollenkaan.

Back
Ylös Bottom