Ei tämä enää voi paikkansa pitää jos vähänkään mediaa seuraa.
Nytkin Ylen, HS:n ja Usarin Puheenvuorossa aiheesta.
Ruotsi ja mahdollisesti Ranska ovat jo menetettyjä tapauksia. Suomi ei.
Tosi moni vaan joko sivuuttaa tuon yksittäistapauksena toivoen parasta, että se kans olisi yksittäistapaus.
Lisäksi iso läjä akateemisesti koulutettuja naisia sekä heiltä pillua halajavia ymmärtää,
kun äidin pienillä simasuilla oli halipula ja paha olla.
Samat syyttävät tapauksesta persuja ja noin yleisesti kaikkia rasistisia ja juntteja suomalaisia, jotka epäilemättä huutelullaan
ja yrmyydellään ovat tätä pahaa oloa kullanmuruille aiheuttaneet.
Jaa lopulta aika vähän väkeä, jotka olisivat valmiit tekemään asialle jotain konkreettista.
Persut ratsasti tällä aiheella kuin Rocco Siffredi Anita Rinaldilla 90-luvun alussa, mutta ei nyt sit kauheesti asian eteen tehnyt;
Halla-aho kommentoi entiseen malliin, samoin Olli Immonen ja lisäksi Hakkarainen puhui neekeriukoista.
Skinejä ja muita kokeellisen huumorin marginaaliryhmiä en laske oikein merkittäviksi toimijoiksi.
En nyt varsinaisesti voi ihan vakavalla naamalla valittaa suureen ääneen "kun kukaan ei tee mitään", täysin munatonhan olen itsekin mitään tekemään.
Jos ny ei Halla-ahon äänestämistä lasketa, mutta se olisi rohkeaa ainoastaan jos äänestys tapahtuisi Ruotsissa.
Noh, Hesarin entinen suuri ajattelija Reetta Räty kommentoi, muistaakseni oman bloginsa kommenttiosastolla rasisteja torjuessaan,
että monikulttuurinen yhteiskunta ei synny ilman kipua, joskaan hän ei ihan varmuudella voi sanoa kuinka paljon ja mihin reikään
sitä kipua tulee. Tää on sitä kipuilua tämä kujeilu, luulen. Tai sen alkusoittoa.
Olen mennyt ajattelussani aika paljon samoille linjoille kuin Mike; koko Länsi-Eurooppaa koskien.
Mikään valtio ei halua tälle perseilylle tehdä mitään, perseilijöillä perseilyhalua riittää, perseilijöitä heittiä tulee aina vaan lisää,
heidän tuloaan ei haluta rajoittaa, ja kantaväestö ei kun vähenee.
Parinsadan vuoden päästä ei ole kuin muutama mutanttikersa, joka syntyy sinisten silmien kanssa, muistona että sellaisiakin ihmisiä oli.
Ja lapsen äiti saa Mohammedilta vähän -tun kovaa turpaan, kun Mo luulee akan pettäneen sillä aikaa kun hän pani neljättä vaimoaan tämän 13-vuotispäivänä.
Kait se jonkinlainen lohtu on, ettei itse tarvitse olla näkemässä. Ja toisaalta, jengi joka niin antaumuksella fanittaa BB:tä ja Vain Elämää:tä...ehkä se joutaakin pois.
Hiukan vituttais olla sotaveteraani; olet käynyt läpi helvetin, ja saat vielä nähdä kun kaikki se, minkä takia taistelit, annetaan hymyssä syin pois.