Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Somalian kehitys ansaitsee tukemme - Heidi Hautala

"Suomi ilmoitti kansainvälisessä konferenssissa kaksinkertaistavan apunsa Somaliaan jo ensi vuonna."

En tiedä onko vanha juttu, mutta mitä vittua Vihreät ja Heidi Hautala?????
No onkohan vanha juttu, jos uutisen mukaan Heidi Hautala heiluu vielä ministerinä? Nyt niitä valoja.

Vihreiden pelleilyille on muutenkin ihan oma ketjunsa.

No siis onhan sitä äärioikeistoanarkismiakin olemassa. Sanotaan näin, että SUOMESSA viimeisten parinkymmenen vuoden aikana anarkistien ja poliisin kahakat ovat olleet enemmän vasemmiston puuhasteluita.

Mitä tulee Linnan juhlien vastustamiseen, niin jo 90-luvulla osallistujissa on ollut sekalainen sakki erilaisia hallitukseen pettyneitä ryhmiä. Pääpaino on ollut voimakkaasti vasemmalla, mutta mm. 2000-luvun alussa rajuimpina vuosina seassa oli todella monenlaista porukkaa. Joinain vuosina rajujen yt-syksyjen suututtamina jopa ammattiliitot olivat joidenkin pettyneiden jäsentensä kanssa paikalla. Järjestäjinä on ollut erilaisia porukoita, joskin aina hyvin vasemmistopainotteista.

Asia on kovin luonnollinen.. Sillä Suomessa ei oikein ole kuin vasemmistolaisia niin ei se ole kovin ihme että myös
Kaikki hilluvat idiootit on myös vasemmistolaisia.. Onhan suomi hyvin vasemmistolainen puolisosialismi.. Ja jos näiltä aktiiveilta kysytään olisi kuubakin oikeistolainen Suomeen verrattuna..

Mä olen itse vähemmistössä kun mun mielestä suomi on ihan liian vasurila..
Noista teinien raiskauksista: mun mielestä syyttää voi vain ruotsin hallitusta, ruotsin muita puolueita kuin ruotsidemokraatteja ja äänestäjiä.
Muslimisomalit ei ole ensisijaisia vastuuhenkilöitä, ne on sellaisesta kulttuurista että epäilen niitä voitavan ikinä länsimaistaa

Asia on kovin luonnollinen.. Sillä Suomessa ei oikein ole kuin vasemmistolaisia niin ei se ole kovin ihme että myös
Kaikki hilluvat idiootit on myös vasemmistolaisia.. Onhan suomi hyvin vasemmistolainen puolisosialismi.. Ja jos näiltä aktiiveilta kysytään olisi kuubakin oikeistolainen Suomeen verrattuna..

Mä olen itse vähemmistössä kun mun mielestä suomi on ihan liian vasurila..

Suomi nyt on sellaisen pehmososialismin murentama. Se aate on rappeuttanu yhteiskunnan ja kasvattanut löysiä sukupolvia. Suomessa saa toki yrittää, jos sattuu kuulumaan johonkin erittäin isoon firmaan. Mm. S-Ryhmä voi jyllätä mielensä mukaan, kunhan maksaa vaan oikein kunnolla veroja (suojelurahaa) ja "kokouspalkkioita" (lahjuksia) Jutku-Benille ja kumppaneille. Kun miettii tuota yhtälöä, niin ideologisestihan Kiina ei ole kummoisempi. Kommunistit johtaa sitä, mutta isot firmat saa toimia erittäin kapitalistisesti, kunhan maksavat poliitikoille eivätkä pidä liian kovaa mekkalaa mistään.

Joo eikös se Matti Vanhanen ihannoinut Kiinaa aika avoimesti..
Suomalaiset ihmiset kannattaa pääsääntöisesti melkoista DDR tason sosialismia..
Missähän muussa maassa esimerkiksi julkistetaan verotiedot lehdissä?

Joo eikös se Matti Vanhanen ihannoinut Kiinaa aika avoimesti..
Suomalaiset ihmiset kannattaa pääsääntöisesti melkoista DDR tason sosialismia..
Missähän muussa maassa esimerkiksi julkistetaan verotiedot lehdissä?

Onnistuu vain maassa, jossa on tapana kiikaroida varmuuden vuoksi naapuria ja miettiä sekä kuuluttaa ääneen hänen asioitaan hänen puolestaan.
stock-photo-13308209-nosey-neighbour-at-the-window-with-binoculars.jpg

Auttamista vai rahastusta? Kohuliikemies rakentaa 20 pakolaiskeskusta Ruotsiin - Ulkomaat - Uutiset - MTV.fi

Vittu mitä paskaa taas. Ottamatta kantaa uutisen pääpointtiin, eli bisnekseen ja rahoittajan tulomahdollisuuksiin, niin noille saatanan elukoille annetaan kuntosalit ja uima-altaat ja ruuat nenän eteen. Kumma kun eivät tahdo pois asuntolasta. Oi kumpa oisin syntynyt neekeriksi.

Edit. Kyllä taas ihmetyttää toi Dogin video. Kukaan ei tee yhtikäs mitään. Itse oisin vienyt tuon ulos salista ja hakannut valkoiseksi.

Auttamista vai rahastusta? Kohuliikemies rakentaa 20 pakolaiskeskusta Ruotsiin - Ulkomaat - Uutiset - MTV.fi

Vittu mitä paskaa taas. Ottamatta kantaa uutisen pääpointtiin, eli bisnekseen ja rahoittajan tulomahdollisuuksiin, niin noille saatanan elukoille annetaan kuntosalit ja uima-altaat ja ruuat nenän eteen. Kumma kun eivät tahdo pois asuntolasta. Oi kumpa oisin syntynyt neekeriksi.

Nyky-Ruotsi on kyllä puhtaasti vitsi. Ei pitäisi edes puhua enää Ruotsista, koska kyseessä on täysin eri maa kuin ennen. Voisivat oikeastaan nimetä itsensä uudestaan, etteivät tahraisi Ruotsin mainetta.

Toisaalta nyky-Eurooppakin on läntisen Euroopan puolelta jo hukannut kulttuurinsa ja tulevaisuutensa. Eilen Pomo piilossa -sarjaa (brittiversio) katsoessa kiinnitti huomion, että lähiöiden asukkaista suuri osa pukeutui arabikuteisiin ja kylteissä oli paljon arabian kieltä ym. Britannia tulee varmaan olemaan tulevaisuuden islamilaisen Euroopan vanhoillisimpia maita.

Mikä on oikea termi ihmiselle, joka ihannoi jotain "toista rotua"? Olisiko ollut vielä termi ihmiselle, joka ihannoi nimenomaan afroamerikkalaisia rotua? Termi on olemassa, mutta en sitä nyt muista.

Rasisti se on. Afroamerikkalaista rotua ei olekaan olemassa. Ne on sekarotuisia.

En nyt oikee tiiä mihin ketjuu tän laittasin mut ainaki tässä ketjussa on varmaa monasti lukijat näitä pohtinu päässään. Selvää saa ku tsuumailee
stoned.webp

Back
Ylös Bottom