Maahanmuutto

+Skinit oli sitten vielä kusseet sen uhrin päälle.

Muutenkin toi juttu on jo niin :urjo: ku olla voi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
siinä on jätkiä jotka ylistää rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä...suomen selkäranka in my ass!!...:lol2: :curs: :wall: ...

ne on aikamoisia laumaotuksia nuo skinit...itestään pojut muuttuu niin ujoiksi että oksat pois mutta laumassa on rohkeutta olla "mies"!...kokemusta on näistä tyypesistä!

kaikenlisäks tollanen ressukka oli toi uhri...pistää vihoiks tollanen!

Originally posted by tarkemo
Skninit ovat imbesillejä.
Ja jokainen joka pahoinpitelee jonkun ylivoimalla vaikka kaksi yhtä vastaan on täysi pelle, jolla on keltainen pelkurin maksa.
Tohon kuvaukseen sopii joskus käyttäytymisensä perusteella myös poliisit, poket, vartijat, kaljakaverukset, lätkäjengiläiset ja tyttöjengit. Kyllä musta ihminen on idiootti, vaikka se kävisikin vain yhden ihmisen kimppuun ilman oikeuttavaa syytä. Ja oikeuttava syy käyttää väkivaltaa on (vapaasti lainaten) tilanteessa, missä oma tai toisten ihmisten terveys tai oma tai toisten ihmisten omaisuus on uhattuna.

Originally posted by osku
Tietääkseni herra ankka ei ole ollut mukana tossa porukassa eikä näin ollen ole millääntavalla vastuussa tai selitys velvollinen siitä mitä joku rikollis lauma on tehnyt.

No ei ole tietenkään vastuussa. Aku on kuitenkin antanut kyseisen aatteen edustajista varsin lemmekkäitä lausuntoja ja muutenkin osoittanut perverssiä kiinnostusta tuon alakulttuurin suuntaan. Ilmeisesti hän saa nyt toimia asian suhteen jonkinlaisena sylkykuppina...?

Originally posted by Nitsku
No ei ole tietenkään vastuussa. Aku on kuitenkin antanut kyseisen aatteen edustajista varsin lemmekkäitä lausuntoja ja muutenkin osoittanut perverssiä kiinnostusta tuon alakulttuurin suuntaan. Ilmeisesti hän saa nyt toimia asian suhteen jonkinlaisena sylkykuppina...?

juuri näin.:thumbs:

Vitun idiootit.. tekis mieli lähteä antamaan takaisin, mutta ei taida hyödyttää..
Mistähän noita Oulusta löytäis?

Juntit siellä riehuu, muka skinejä BAH!! vittu mitä apinoita.

Hmm..käyppä kurkkaamassa Rajakylästä, siellähän ne kaikki vähempiosaiset majailee

Originally posted by osku
Tietääkseni herra ankka ei ole ollut mukana tossa porukassa eikä näin ollen ole millääntavalla vastuussa tai selitys velvollinen siitä mitä joku rikollis lauma on tehnyt.

Missähän kohtaa olen taas tuollaista sanonut, että olisi vastuussa jollain tavalla?

Originally posted by Kunta Kinte
"Uhrin selkään kirjoitettiin tussilla "jew" eli juutalainen."

Mieletöntä. Alkuasukkaat taas vauhdissa. Minä en ainakaan Kalevan jutun perusteella keksi pojille enää mitään käyttöä tässä elämässä. Toiseen käteen saippua, toiseen sininen pieni kide ja suihkuhuoneen ovesta sisään, MARS. :curs:

Surkeeta porukkaa.
Sitten vielä joku suojatyöpaikassa työskentelevä vammainen maksaa palkastaan veroa että nämä skinit voivat nostaa toimeentulotukea.

Originally posted by Jarek
Sitten vielä joku suojatyöpaikassa työskentelevä vammainen maksaa palkastaan veroa että nämä skinit voivat nostaa toimeentulotukea.

Onko tämä faktaa, että kaikki nostavat toimeentulotukea? Kai näihinkin voidaan todeta, että ei kannata yleistää. Ne jotka itse "tunnen", niin käyvät ainakin töissä. Tosin nämä hakkaaja skinit taitavat olla yleensä jotain kakaroita.

Originally posted by Raven
Onko tämä faktaa, että kaikki nostavat toimeentulotukea? Kai näihinkin voidaan todeta, että ei kannata yleistää. Ne jotka itse "tunnen", niin käyvät ainakin töissä. Tosin nämä hakkaaja skinit taitavat olla yleensä jotain kakaroita.

Ei kaikki nosta eikä missään nimessä saa yleistää.
Teon perusteella vaan arvelen että nämä skinit eivät voi olla menestyjiä.
Totta puhuen minua ärsyttää äärioikeistolaisten ryhmien mustamaalaaminen.Kun teeveessä puhutaan äärioikeistosta,näytetään aina jotain luuseriporukkaa.Koskaan ei puhuta hyvin pärjäävistä tai edes normaaleista "sinimustista"(näitä löytyy kyllä).Itse en äärioikeistoon kuulu,mun oma linja on työväen ja keskituloisten maltillinen oikeisto.

Yksi kaverini kirjoittaa aina nimensä lappuun kun joku uusi puolue yritetään perustaa.Olivatpa asialla kommarit tai skinit.Kaveri tekee omien sanojensa mukaan todellista demokratiaa ja antaa kaikille mahdollisuuden.Ihan hyvin sanottu mielestäni.

Öhhömm...

Sitä vaan, että tittelin varjolla voi tehdä näemmä mitä tahansa. Hyvä syyllistää tämä joukkio skineiksi, kun eivät sitä edes ole.

Sama, kuin nämä kunniamurhat. Voi tsiisus, se on joku lievennys, että on muslimi jos tappaa oman tyttärensä..

On siellä Suomenmaalla mennyt käsitteet sekaisin, harmi vaan.

Siis tuhannennen kerran, kaikki junttinahkapäät eivät ole skinheadejä. :wanha:

Vittu, kaljupäiset suomalaiset miehet kiduttivat vammaista ihmistä.

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kaikki kaljupäiset suomalaiset miehet pitäisi tappaa.

Oikeastaan tappaminen on heille liian helppoa.
Heidät pitäisi nylkeä niin, että heidän nahkansa lähtee yhtenä kappaleena ja sitten siihen nahkaan pitäisi hieroa suolaa ja se pitäisi ommella takaisin kyseisten kusipäiden päälle.

Vittu, tappakaa ja kiduttakaa kaikki suomalaiset kaljupäiset miehet.

On se muuten kumma, jos naapuri raiskaa neliraajahalvaantuneen suomalaisen lapsen niin sitä ei saa yleistää ja siitä ei oikeastaan saa edes puhua mutta, jos skini tekee jotain niin kaikki skinit ovat paskoja.

Vitun luuserit.............

Originally posted by Cthulhu

On se muuten kumma, jos naapuri raiskaa neliraajahalvaantuneen suomalaisen lapsen niin sitä ei saa yleistää ja siitä ei oikeastaan saa edes puhua mutta, jos skini tekee jotain niin kaikki skinit ovat paskoja.

Vitun luuserit.............

Selkeä selitys tuohon miksi skinien kohdalla yleistäminen on paljon hyväksyttävämpää kuin neekerien, että skinit ovat aattellinen ryhmittymä, eli jotta voi olla skini pitää ajatella jokseenkin samalla tavalla kuin muut skinit. Sen sijaan naapuri tarkoittaa vain ja ainoastaan tummaihoista ihmistä, eikä ota kantaa tämän kyseisen henkilön maailmankatsomukseen.

Originally posted by Gascoigne
Ei helvetti mitä jätkiä :curs: Ainoo oikee ratkaisu tässä tapauksessa on SAUNAN TAAKSE!!!

:rolleyes: Heheh se perinteinen Pakkis-syyttäjien perustuomio. :thumbs:
Mun mielestä tällaiset epäsikiöt pitäisi lähettää sinne mistä tulivatkin, eli valtamereen!

Mulle tuli helvetin huono fiilis tän viestiketjun lukemisesta. Oikeesti niin tolkuttoman raukkamaista toimintaa, että oksat pois. :(

Tässä tapauksessa näille eläimille eläinten kohtelu.
Eläinhän usein lopetetaan,kun se käy ihmisen kimppuun.
Arvakkaa vituttaako,kun toisinaan vähä-älyiset ihmiset luulevat mun(ja muutaman kaverini)olevan skinejä,kun on kalju tai tukka ajeltu pois?Miten nämä "päättelykyvyn jättiläiset" osaavat maantieteellisesti edes suunnistaa baariin,joissa heihin aika ajoin törmää?Yksi parhaista(pahimmista) oli,kun joku muija tuli kysyyn multa että miten tollanen nahkatukka voi pyöriä tollasen pitkätukan kanssa?Satuin oleen kaljalla yhen mun parhaista kavereistani kanssa.Tällaisen ulkonäön takia tapahtuvan yleistämisen takia usein käy niin,että todellinen kusipäisyys(oli sitten kyse rasismista tai muusta joukkoidiotismista)menee piloon.

Minkähän ikäisiä nämä pojat/miehet ovat olleet
uskon että nämä skinheadit ovat jotain Alle parikymppistä kloppi
porukkaa joka ei ole vielä perehtynyt omiin aatteisiinsa.
Mutta jos nämä ovat yli 25vuotiaita niin täytyy
sanoa että aika lapsellista.

taitaa olla ns. Wanna be Skinhead porukkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom