Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Joo hiekkanekke penikka jonka isä vielläpä on yks pahimpia rikollisia ketä tänne on päästetty pedofilia raiskauksineen ja ryöstöineen unohtamatta pahoinpitelyitä. Kulttuurinrikastaja perhe kyseessä.

Ja kaikki on suhteellista, mutta mun subjektiivisen näkökulman mukaan monikulttuurisuus nykyisellään aiheuttaa Suomessa suuria ongelmia. Rikollisuus, ghettoutuminen, työttömyys.. You name it. Toki meidän länsinaapurissa on astetta suuremmat ongelmat mutta niin se on pian Suomessakin.
Näin on. Siksi kysyinkin mihin muutat, koska varsin monessa Euroopan valtiossa ongelmat ovat asian tiimoilta suurempia kuin täällä Suomessa. Ja on ihmeellistä miten moni mokuttaja pitää sitä, että meillä ongelmat on toistaiseksi vähäisempiä kuin monessa muussa maassa jotenkin perusteluna sille, ettei pitäisi muuttaa linjaa tulevia ongelmia.

Olen ennenkin esittänyt tämän vertauksen, joten miksipä en nyt esittäisi myös: "Meillä maahanmuuton ongelmat on pienempiä kuin muualla toistaiseksi, joten jatketaan samalla linjalla!" ja "Naapurin Petellä on keuhkosyöpä, minulla ei, joten jatkan tupakointia!".

https://www.facebook.com/photo.php?...19009878.12735.100003934804581&type=1&theater

Tuokinhan on jonkinlaista positiivista syrjintää???? Ihme ettei normikansalaisille sitten voida maksaa vaikka pukumieheen 420e lahjakorttia joka vuosi kun paskanaamoille annetaan kulttuurihameeseen rahaa.

- - - Updated - - -

Ainakaan videolla ei poika ollut käymässä kenenkään kimppuun. Onko tästä asiasta muuta tietoa?

Kuhan huutelee jälkeen päin, että vittu melkee piti antaa opettajalle turpaan ku kävi mua tönimään...

Mutta olisi mielenkiintoista tietää, perustuuko arvailut pojan ja äidin henkilöydestä tuohon yhteen Fb-keskusteluun. Ei kuitenkaan vielä ihan täysin vakuuta.

Mulla on kanssa mielikuva, että tuo luokasta ulostyönnetty olisi ihan pellavapäinen perseilijä ja tuon fabossa kovuuttaan uhonneen uskallus olisi riittänyt vain siihen uhoamiseen.

Tuosta uutisesta ei selvinnyt, että onko tuossa perheessä sitten useampia lapsia kuin nuo kaksi? Toisessa uutisessa IL:ssä kerrottiin pojan olevan ihan normaali poika, joka saa hyviä kouluarvosanoja jne jne. Meinaan jos on 10 vuotta hyväksikäytetty isänsä toimesta, niin tuskin siitä normaalia hyviä arvosanoja saava poika tulee. En tiedä siksi kysyin.
Perheessä on viisi lasta ja kaikki ovat nyt huostaanotettuja.

Tuosta uutisesta ei selvinnyt, että onko tuossa perheessä sitten useampia lapsia kuin nuo kaksi? Toisessa uutisessa IL:ssä kerrottiin pojan olevan ihan normaali poika, joka saa hyviä kouluarvosanoja jne jne. Meinaan jos on 10 vuotta hyväksikäytetty isänsä toimesta, niin tuskin siitä normaalia hyviä arvosanoja saava poika tulee. En tiedä siksi kysyin.

Taisi niitä olla, jossain porukka oli penkonut noita tietoja enemmänkin, mutta parempi kun välttelee ite, tulee vaan huono olo. Jos kundin asianajana (sama henkilö kuin tossa isän jutussa) sanoo pojan olevan täysin normaali, niin se nyt ei taas tarkota mitään. Vaikka olis kuinka vatipää, niin pakko yrittää kiillottaa kuvaa. Tässä keississä kyl paljastuu käsittämättömiä juttuja, ton asianajan suhde äitiin ja työpaikkaa, äidin suhde rehtoriin. Huhhuh kun on taas pienet piirit, hyvä-sisko toimii.

Siellä missä ongelma ni siellä on Islam! Murha.infossa oli tiedot tosta isästä ja pojasta, laitoin tänne linkin mutta ilmeisesti se sivu on poistettu. Suomen rikoshistorian yksi pahimmista pedofiileistä tämä Turkin lahja Suomelle. Joku kysy pari sivua sitten mitä mieltä olen kazakeista vai mistä lie uzbekistanilaisista ni samaan nippuun kuin afgaanit ja pakit ja muut! Se on varmaan mamuttajien vaikea hyväksyä että TAAS jälleen kerran kun jotain tapahtuu ni mamuhan se siellä on. Mamuille pitäisi kokonaan olla ihan omat koulut ja sinne sais mennä opettamaan kaikki vihervasemmisto akat ja hinttari ukot, vois olla että jopa niillä aukeaisi jollain silmät. Rajua luettavaa noi vankilatilastot, onko disgustilla niihin kommentoitavaa?

Eikö se ruokalasta työnnetty ollut ihan suomalainen kakara? Tuo Facebookissa uhonnut oli vaan joskus aiemmin haastanut samaa opettajaa?

Edit. Tai Kuparikatto tuossa jo veikkailikin...

Menikö multa nyt jotain ohi; onko tämä pedofiili tämän Farhad Márdanin isä? Ja mistä moinen tieto?

Suosittelen SirMaxille Kazakstaniin ja Kazakkeihin tutustumista, ei todellakaan ole samaa kastia Afgaaneiden, Uzkebistanilaisten ja Iranilaisten kanssa.

Back
Ylös Bottom