Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Huoh. Sovitaan sitten niin. Pohdi nyt kuitenkin kerran vielä, että onko tuo kirjoitus sun mielestäs leimaava. Ja voiko tolla tasolla esittää asioita ihan miten sattuu.

Käsittämättömintä tässä on se, että itse raiskausongelman käsittelemisen sijaan sakotetaan Hirvisaarta.Tämä ei ole vielä tapahtunut, mutta olisin valmis lyömään vetoa, että niin tässä tulee käymään...Niin kävi jo Halla-ahollekkin.:jahas:

Niin, siinähän ei ole esim. mitään huolestuttavaa, että 34% Suomessa tapahtuvista raiskauksista on maahanmuuttajien tekemiä mutta jos joku sanoo sen ääneen, niin sitten ollaan huolissaan rasismista ja penalttia pukkaa. Tämä koskee erityisesti PS:n kansanedustajia.

Jonkin aikaa sitten oli "sossun palkkakuitti" facebookissa skannattuna ja siinä useampi tonni nettona korvattu mamulle. Siihen vielä päälle, muut tuet. Joten tämä ei ainakaan toteudu suomessa.

Mua nyt ei kiinnosta vittuakaan yksittäiset palkkakuitit jossain vitun facebookissa. Ja se, että Suomessa ollaan vielä niin tyhmiä, että rahoitetaan laiskojen paskojen elämää, on ongelma johon voi vaikuttaa äänestämällä.

Ei Ranskassa tai Briteissä ole kovin vahvasti mennyt kun alettua pamppua antamaan muslimeille. Autot palaa, mellakat jyllää ja itsemurha pommittajat yrittää räjäyttää itseään julkisilla paikoilla.

Sit sitä pamppua pitää antaa kovempaa ja jos ei se auta, niin sit siirrytään asetetta kovempiin välineisiin. Eikö tänkin nyt pitäis olla itsestään selvää, että valtion tulee säilyttää väkivaltamonopolinsa.

Ja noista itsensärjäyttelyistä. Montako räjähdystä tai yritystä noissa maissa on ollut viimeisen kymmen vuoden aikana.

Mamujen sijoittamisen suunnittelu on todella tärkeää. Ruotsissa on hyvä esimerkki siitä, kun kaikki on tyrkätty samaan kyllään ja ongelmat vain kasvavat. Suomessakin mamuja pitäisi sijoitella taisaisesti joka paikkaan, Ahvenanmaata myöten. Helsingissä keskustassa kävelee niin välillä näyttää, että joka kolmas tai neljäs vastaantulija on mamu. Kuitenkin huomioiden kuinka vähän mamuja on väkilukuun nähden, tuntuu aika epätodelliselta, miten Helsingissä on niitä niin paljon.

Toi sijoittaminen toki on ongelma, mutta siihenkin liittyy vahvasti näiden veijarien kyky elättää itsensä kohdemaahan päästyään. Työntekoon keskittyvät ihmiset eivät edelleenkään mellakoi tai ryöstele, vaikka asuisivatkin omiensa joukossa keskitetysti. Ja mielestäni olen sanonut, että muuta sakkia ei edes pitäisi Suomeen päästä. Tai no muutaman sata pakolaista voi ottaa, mutta ne ei mikään ongelma ole.
ps. Näiden Suomalaisten ympärimääilmaa kiertävien muslimi-palkkasotilaiden toimet pitäisi tutkia todella tarkaan ja tuomita sota-rikoksista jos mahdollista.[/QUOTE]

Sananvapaus ei myöskään tarkoita sitä, että poliittisesti korkeassa asemassa olevat saa laukoa ihan mitä sattuu ja kuitata ne aina pelkiksi aivopieruiksi. Nyt oikeasti se järki käteen.

Tarkoittaapas, muuten kyseessä ei ole sananvapaus.

Huoh. Sovitaan sitten niin. Pohdi nyt kuitenkin kerran vielä, että onko tuo kirjoitus sun mielestäs leimaava. Ja voiko tolla tasolla esittää asioita ihan miten sattuu.

Toki voi esittää, tai ainakin pitäisi voida, äänestäjät sitten päättävät, haluavatko he sellaista edustusta.

Kumpi on Tanen mielestä tällä hetkellä huolestuttavampi asia pohjoismaisessa yhteiskunnassa; maahanmuuttajien korkea raiskausprosentti vai kantaväestön kasvava maahanmuuttokriittisyys? Kumpaan olisi syytä puuttua ensin?

Tottakai raiskaukset on huolestuttava asia. Ratkaisu siihen ei ole se, että kaikille maahan tuleville lyödään pilleri suuhun. Edelleen yhtä lailla suomalaisille ei syötetä antabusta ulkomailla, se nyt ei vaan mene niin. Itse olen kyllä huolissani myös tuosta kriittisyydestä. Maahanmuuttokriittisyydessä itsessään ei ole mitään pahaa, mutta osalla tännekin kirjoittelevista se tuntuu menevän kovaa jakorkealta yli.

Suomessa ei ikinä ole ollut sananvapautta ja ei tule ikinä olemaankaan, toinen asia on että Suomessa ei ole tutkivaa journalismia.

Suomessa ei ikinä ole ollut sananvapautta ja ei tule ikinä olemaankaan,

Ei ainankaan niinkauan kuin marxistien annetaan mellastaa vapaasti oikeuslaitoksessa.

Missä mielenosoitukset sananvapauden puolesta? Missä mellakat? Missä kansalaistottelemattomuus? Missä tuomareihin kohdistuvat väkivaltaisuudet?

Ja noista itsensärjäyttelyistä. Montako räjähdystä tai yritystä noissa maissa on ollut viimeisen kymmen vuoden aikana.

Tästä kun lähdet kahlaamaan hittejä läpi niin 8.8miljoonasta jokunen itsemurha pommittaja/pommituksen yrittäjä Briteistä ja Ranskastakin löytyy varmasti.

Toi sijoittaminen toki on ongelma, mutta siihenkin liittyy vahvasti näiden veijarien kyky elättää itsensä kohdemaahan päästyään.
Pääsevätkö muslimit töihin Suomessa? Kuinka monta pronsenttia Suomen musilmeista on työllistetty?

Työntekoon keskittyvät ihmiset eivät edelleenkään mellakoi tai ryöstele, vaikka asuisivatkin omiensa joukossa keskitetysti. Ja mielestäni olen sanonut, että muuta sakkia ei edes pitäisi Suomeen päästä. Tai no muutaman sata pakolaista voi ottaa, mutta ne ei mikään ongelma ole.

Mikään mamu ryhmä ei saisi asua liian pienessä kommuunissa omiensa keskellä. Silloin irtaudutaan muusta yhteiskunnasta ja integroituminen tulo maahan epäonnistuu.

Tässä muslimien mielenosoituksesta briteissä ja ihan työssäkäyvän näköstä porukka siellä kulkee kyltit kädessä osoittamassa mieltä. Tästä huolimatta poliisien kimppuun käydään ihan surutta.

Tästä kun lähdet kahlaamaan hittejä läpi niin 8.8miljoonasta jokunen itsemurha pommittaja/pommituksen yrittäjä Briteistä ja Ranskastakin löytyy varmasti.

Ei mulla oo mitään intoa alkaa käymään goolelinkkejä läpi. Mitä jos sä nyt vaan laittasit suoraan tietoa siitä, kuinka monta itsemurhapommitusta tai sellaisen yritystä on Ranskassa tai UKssa ollut 2000-luvulla.

lieska sanoi:
Pääsevätkö muslimit töihin Suomessa? Kuinka monta pronsenttia Suomen musilmeista on työllistetty?

pääsevät, jos niillä on joku järkevä koulutus. Ja eikö se nyt mene sulle kaaliin, että mä en halua Suomeen mitään kouluttamatonta sakkia. Oon vaan sanonut, että sillä uskonnolla ei ole siinä työllistymisessä mitään tekemistä.

lieska sanoi:
Mikään mamu ryhmä ei saisi asua liian pienessä kommuunissa omiensa keskellä. Silloin irtaudutaan muusta yhteiskunnasta ja integroituminen tulo maahan epäonnistuu.

Joo ei se tietenkään ideaalitilanne ole, mutta vapaassa maassa ihmiset saavat muuttaa haluamaaansa paikkaan. Vai rajoittaisitko sä maahanmuuttajien oikeuksia muuttaa paikasta toiseen?

lieska sanoi:
Tässä muslimien mielenosoituksesta briteissä ja ihan työssäkäyvän näköstä porukka siellä kulkee kyltit kädessä osoittamassa mieltä. Tästä huolimatta poliisien kimppuun käydään ihan surutta.

No ei toi jengi nyt mun silmään mitenkään kovin välkyltä ja hyvätuloiselta näytä. Kertauksen vuoksi vielä, kun ei näytä menevän perille. Mä haluan maahan vaan KOULUTETTUA jengiä, en mitään turvapaikanhakijoita, monikulttuurikoordinaattoreita ja somalialaisia "koneinsinöörejä". Sillä uskonnolla ei ole mulle mitään väliä. Oon vaan sanonut, että se ei todellakaan ole se syy noihin ongelmiin.

Kaveripiirini lienee aika valikoitu, koska jokainen siihen kuuluva muslimi on töissä. Jopa iranilainenkin. Tosin jokaisella on vähintään yksi yliopistotutkinto suoritettuna, yhdellä jopa Stanfordista.

Muslimeista karkeasti puolet menee suoraan kortistoon ku naiset ei saa käydä töissä.

Muslimeista karkeasti puolet menee suoraan kortistoon ku naiset ei saa käydä töissä.
Jos katsotaan Afrikasta tulevia, niin luku lienee 70-80%. Vietnamin ja Kiinan muslimeilla lähellä nollaa.

Back
Ylös Bottom