Ei se mua yllätä jos persut saa äänivyöryn sunnuntaina. Ehkä ihmiset sit seuraavien vuosien aikana tajuaa, että paljon puhetta, vähän toimintaa.
Sulla on tietysti lukuisia esimerkkejä ton väitteen tueksi :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se mua yllätä jos persut saa äänivyöryn sunnuntaina. Ehkä ihmiset sit seuraavien vuosien aikana tajuaa, että paljon puhetta, vähän toimintaa.
Tänää tuli dokkari suomalaisista siirtolaisita/mamuista jotka 60-70 luvulla lähti ruotsiin duuniin, ku täältä katos omat. Vitut ne menny minnekään sossuun tai kelaan itkemään et pitäs saada sitä ja sitä tavaraa ja rahaa autoon. Ne meni saatana heti töihin ja kalusti kämpän omalla palkalla, ku eka siel oli rottia nurkissa ja pari pallia pöydän vieressä. Siinä vähän mallia näille elintasopakolaisille, jotka lähtee "sotaa" karkuun tänne. Ohan ne kyl sellasia taistelijarotuja et ei mitään järkeä ku rikostilastoja katsoo, vai onks ne oman maan viholliset liian pahoja vastuksia verrattuna suomen mummoihin ja naisiin, ni tullaan tänne heikompia hakkaamaan?
Vähän on toisenlainen meininki nykyään. Isopappani lähti 1800-luvun lopulla Amerikkaan metsuriksi ja palattuaan muutaman vuoden kuluttua Suomeen osti maatilan ja alkoi asumaan maata. Tila tulee aikanaan periytymään minulle ja veljelleni. Vastaavia esimerkkejä löytyy Suomesta tuhansia. Mitä veikkaatte, moniko näistä työvoimapulan paikkaajista palaa muutaman vuoden päästä kotimaahansa ja tekee (itse tienaamillaan) rahoilla jotain merkittävää?
Kävitkö heittää yläfemmat kaverilles, kun selvisi ilman tuomiota?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288335053979.html
Miettiny kans et mikä on se viimeinen tippa et alkaa riittämään ja alkaa se omankäden oikeus nousemaan. Olisi hiljakseen sen aika kyllä. Tietyllä tavalla on ikävä sitä 90-luvun nahkapäiden aikaa, kun oli ihmisiä jotka myös tekivät eivätkä vaan puhuneet ja voivotelleet. Ei muuta, kun autoa alle ja kyydityksiä kehiin. Sehän kuuluu meidän kulttuuriperintöön.Milläköhän tää kaikki saasta saatais kuoletettua tästä maasta?
Miettiny kans et mikä on se viimeinen tippa et alkaa riittämään ja alkaa se omankäden oikeus nousemaan. Olisi hiljakseen sen aika kyllä. Tietyllä tavalla on ikävä sitä 90-luvun nahkapäiden aikaa, kun oli ihmisiä jotka myös tekivät eivätkä vaan puhuneet ja voivotelleet. Ei muuta, kun autoa alle ja kyydityksiä kehiin. Sehän kuuluu meidän kulttuuriperintöön.Milläköhän tää kaikki saasta saatais kuoletettua tästä maasta?
Persut eivät ole missään nimessä täydellinen puolue mutta ainoastaan heitä äänestämällä voi saada jotain muutosta aikaan nykyisessä, täysin järjettömässä mamupolitiikassa. Monikulttuurinen yhteiskunta ei ole realistinen tavoite.
"Hieman" lämmittää sisältä sekin että Jytky 2:n lisäksi Virheät ovat menettämässä huimasti paikkoja kotikentällään pääkaupunkiseudulla.![]()
Monikulttuurinen yhteiskunta ei ole realistinen tavoite.
Kävitkö heittää yläfemmat kaverilles, kun selvisi ilman tuomiota?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288335053979.html
Käytkö ä at kavereilles, kun ne ei joudukkaa lähtee?
Enkä tiedä voidaanko muiden maiden idiotismi lukea minkäänlaiseksi perusteluksi. Tokihan Suomenkin pitää mennä kaulaa myöten paskaan ku muutkin on menny..
Sitä mä tässä hain takaa, kun ilmeisesti Euroopan maat joissa tuo % osuus on moninkertainen Suomeen verrattuna, sitä ei pidetä ongelmana. Ei ainakaan niin isona että se näkyisi uurnilla. Eli sitä ulkomaalaisten isoa osuutta ei pidetä kaulaa myöten paskassa olemisena.. Mutta sulla on oikeus mielipiteeseesi. Se vain erottuu aika suuresti massasta.