Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kurjaahan tuo on, jos eivät työhaluiset ja pätevätkään maahanmuuttajat pääse töihin, koska heidän maahantuloaan vastaan ei kai kenelläkään ole mitään.
En mä tiedä millä logiikalla varsinkaan lukutaidottomat täysin vieraasta kulttuurista tulevat mamut saa helpommin töitä.
Just noinhan se menee :jahas:
1.3 Etnisen yhdenvertaisuuden edistäminen positiivisin toimenpitein
--
"Esimerkiksi työhönotossa voidaan ottaa huomioon hakijan etninen tausta palkkaamalla tehtävään työmarkkinoilla aliedustettuun ryhmään kuuluva henkilö, vaikka tämä ei olisi aivan yhtä pätevä kuin paremmin edustettuun ryhmään kuuluva."
--
http://www.hel.fi/wps/wcm/connect/4ef3cc004a17783fb09ef83d8d1d4668/rasisminestaminen.pdf?MOD=AJPERES
Joo niin menee.
Eli lukutaidoton Hamdi ja koulutettu Seppo, kun hakevat samaa työtehtävää, niin Hamdille lyödään kulkulupa ja lounassetelit käteen? Salli mun nauraa :lol2: Ei se kuule ihan noin mustavalkoista ole.
Hiukan aiheen ohi ja en halua uhreja syyllistää mutta sen verran oon seuraillut asiaa että vois sanoa keskivertohelsinkiläisen huomiokyvyn olevan aika nolla. Nokka pystyssä tai luuri naamalla, ei kuulla ei nähdä, törmäillään toisiin ihmisiin, jäädään ratikoiden alle yms. Melko paratiisi taskuvarkaille.http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/47133-lompakkovarkaat-ahkeroivat-ravintoloissa-%E2%80%93-uhreina-naisia
– Valtaosa tekijöistä on ulkomaalaisia, jotka rahoittavat varkauksilla elämistään, Laaksonen selvitti.
Jos joku tulee sulle kadulla vittuilemaan, sä et tee asialle mitään?
duunarit paiskoo hommia ja on väsyneitä ja mamut puolestaan riehuu, laiskottelee, ja on ilosia näin kärjistäen.
Vielä kurjempaa että suomalaisetkaan eivät pääse töihin. En mä tiedä millä logiikalla varsinkaan lukutaidottomat täysin vieraasta kulttuurista tulevat mamut saa helpommin töitä.
sen verran oon seuraillut asiaa että vois sanoa keskivertohelsinkiläisen huomiokyvyn olevan aika nolla. Nokka pystyssä tai luuri naamalla, ei kuulla ei nähdä, törmäillään toisiin ihmisiin, jäädään ratikoiden alle yms.
Kertoo susta aika paljon, kun et voi kutsua mamua duunariksi. Mä tunnen henk. koht. kymmeniä maahanmuuttajia, enkä valehtelematta yhtäkään työtöntä. No yhden kyllä, mut anyway. Ja se että mamut vaan riehuu ja laiskottelee on kyllä sellaista yleistämistä että hyvää päivää vaan sullekin. Kato suomen nuoria/nuoria aikuisia ja tuu kertoo, että ketkä riehuu ja laiskottelee ja ketkä ei.
Ratikkajuttu nyt oli hiukan liioiteltu mutta kylllä se oma ympäristö vaan pitää ottaa hallintaan ja katseella haastaa kaikki lähistöllä pyörivät epämääräiset tyypit.Tiedätkö, mitä keskiverto tarkoittaa? Kuinka monta asukasta on Helsingissä ja kuinka moni niistä on koskaan jäänyt sporan alle? Keskiverrot helsinkiläiset eivät myöskään törmäile. Törmäily on harvinaista.
Mee itikseen tai kompassille pyörimään vasta illalla. Eihän päivällä yleensä mitään ongelmia tuukkaan.
Näin tänään klo 07:15-08:00 satoja ihmisiä ja kaksi(2) ulkomaalaistaustaista julkisen vaihtoja sisältävän työmatkani aikana.
Tähän on pakko sanoa, että kesällä menin joka aamu töihin 5:40 junalla Espoon asemalta ja tähän aikaan ulkomaalaistaustaisia työmatkailijoita oli asemalla reilusti yli puolet, myös naispuolisia.
Mitä tästä voi päätellä? Tuskin mitään.
No ite oon melkeen aina ainoa suomalainen ku ootan espoon asemalla n.klo 19-20 junaa 3-4 x viikossa kun menossa kotiin. Tästä voikin sitten päätellä jotain. Ja kyllä, mamut on jees, mutta voisivat olla maassa maan tavalla. Esim salilla tulee jauhettua paskaa näiden kanssa. Käyvät toki pummilla ja pöllivät tavaraa, esim pari viikkoa siten lähti pukkarista kamaa parempaan talteen. Siellä ei suomalaisia käynyt itteni lisäksi :/
Oot sinäkin punttiksen löytänyt. Miten se on pysynyt pystyssä, jos sä olet ainoa maksava asiakas?. Tämä sun yleistäminen vaan jatkuu. Viestiesi perusteella voidaan päätellä, että espoon juna-asemalla on vain ulkomaalaisia. Ja jos siellä nyt näkyy se yksi suomalainen, niin se olet pexi sinä. Käyt salilla ainoana suomalaisena, sali on pystyssä vain sinun kuukausimaksuilla eikä yksikään ulkomaalainen maksa itseään sinne sisälle ja vielä jokainen niistä on varas.