Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kurjaahan tuo on, jos eivät työhaluiset ja pätevätkään maahanmuuttajat pääse töihin, koska heidän maahantuloaan vastaan ei kai kenelläkään ole mitään.

Kurjaahan tuo on, jos eivät työhaluiset ja pätevätkään maahanmuuttajat pääse töihin, koska heidän maahantuloaan vastaan ei kai kenelläkään ole mitään.

Vielä kurjempaa että suomalaisetkaan eivät pääse töihin. En mä tiedä millä logiikalla varsinkaan lukutaidottomat täysin vieraasta kulttuurista tulevat mamut saa helpommin töitä.

Just noinhan se menee :jahas:

Joo niin menee.

1.3 Etnisen yhdenvertaisuuden edistäminen positiivisin toimenpitein
--
"Esimerkiksi työhönotossa voidaan ottaa huomioon hakijan etninen tausta palkkaamalla tehtävään työmarkkinoilla aliedustettuun ryhmään kuuluva henkilö, vaikka tämä ei olisi aivan yhtä pätevä kuin paremmin edustettuun ryhmään kuuluva."
--
http://www.hel.fi/wps/wcm/connect/4ef3cc004a17783fb09ef83d8d1d4668/rasisminestaminen.pdf?MOD=AJPERES

Eli lukutaidoton Hamdi ja koulutettu Seppo, kun hakevat samaa työtehtävää, niin Hamdille lyödään kulkulupa ja lounassetelit käteen? Salli mun nauraa :lol2: Ei se kuule ihan noin mustavalkoista ole.

No se jää työnantajan tulkinnanvaraisuuteen, mitä tarkoittaa se, että etnisen taustan omaava työnhakija "ei ole aivan yhtä pätevä". Varmaa on, että "positiivinen" syrjintä mahdollistaa kantasuomalaisten systemaattisen syrjinnän työhönotossa.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/47133-lompakkovarkaat-ahkeroivat-ravintoloissa-%E2%80%93-uhreina-naisia

– Valtaosa tekijöistä on ulkomaalaisia, jotka rahoittavat varkauksilla elämistään, Laaksonen selvitti.
Hiukan aiheen ohi ja en halua uhreja syyllistää mutta sen verran oon seuraillut asiaa että vois sanoa keskivertohelsinkiläisen huomiokyvyn olevan aika nolla. Nokka pystyssä tai luuri naamalla, ei kuulla ei nähdä, törmäillään toisiin ihmisiin, jäädään ratikoiden alle yms. Melko paratiisi taskuvarkaille.
Sillä että seuraa ympäristöään ja on edes vähän hereillä karkottaa jo suurimman osan taskuvarkaista, kyllähän ne uhrit profiloidaan ja mitään turhia riskejä ei oteta.

Jos joku tulee sulle kadulla vittuilemaan, sä et tee asialle mitään?

No, ite en kyllä ala pieksemään. Vaikka oltais vkl kaveriporukalla viettämässä iltaa ja joku timppa alkaa haukkumaan. Käsken monesti menemään pois ennenkun kosken, ja koskeminenkin olisi sellaista ravistelua, ja poliisille koitettaisi tätä ennen varmaan soittaa. Nää on aina nyrkit pystyssä, kerrankin junassa yks kaveri timppa junaan etten päässy ulos, sanoin sitten että päästetään eka ihmiset ulos. Heti oli alottamassa tappelua. Onneks oli treeni edessä, ja tulikin uudet mave-enkat. Tossa jos mun tilalla olis ollu vaikka toinen timppa, olis tappelu ollut 100% varma.

On alkanut ottamaan niin pahasti tämä mamujen riehuminen päähän, että jo sen takia aion äänestää persut vaalivoittoon. Katainen ja stubbi ei huomaa sieltä korkealta, että duunarit paiskoo hommia ja on väsyneitä ja mamut puolestaan riehuu, laiskottelee, ja on ilosia näin kärjistäen.

duunarit paiskoo hommia ja on väsyneitä ja mamut puolestaan riehuu, laiskottelee, ja on ilosia näin kärjistäen.

Kertoo susta aika paljon, kun et voi kutsua mamua duunariksi. Mä tunnen henk. koht. kymmeniä maahanmuuttajia, enkä valehtelematta yhtäkään työtöntä. No yhden kyllä, mut anyway. Ja se että mamut vaan riehuu ja laiskottelee on kyllä sellaista yleistämistä että hyvää päivää vaan sullekin. Kato suomen nuoria/nuoria aikuisia ja tuu kertoo, että ketkä riehuu ja laiskottelee ja ketkä ei.

Vielä kurjempaa että suomalaisetkaan eivät pääse töihin. En mä tiedä millä logiikalla varsinkaan lukutaidottomat täysin vieraasta kulttuurista tulevat mamut saa helpommin töitä.

Saadaan tilastoja kaunistettua,ja kehua kuinka ahkeria nämä maahanmuuttajat ovat.

sen verran oon seuraillut asiaa että vois sanoa keskivertohelsinkiläisen huomiokyvyn olevan aika nolla. Nokka pystyssä tai luuri naamalla, ei kuulla ei nähdä, törmäillään toisiin ihmisiin, jäädään ratikoiden alle yms.

Tiedätkö, mitä keskiverto tarkoittaa? Kuinka monta asukasta on Helsingissä ja kuinka moni niistä on koskaan jäänyt sporan alle? Keskiverrot helsinkiläiset eivät myöskään törmäile. Törmäily on harvinaista.

Kertoo susta aika paljon, kun et voi kutsua mamua duunariksi. Mä tunnen henk. koht. kymmeniä maahanmuuttajia, enkä valehtelematta yhtäkään työtöntä. No yhden kyllä, mut anyway. Ja se että mamut vaan riehuu ja laiskottelee on kyllä sellaista yleistämistä että hyvää päivää vaan sullekin. Kato suomen nuoria/nuoria aikuisia ja tuu kertoo, että ketkä riehuu ja laiskottelee ja ketkä ei.

Espoon keskustan lähellä tai rautatieasemalla näitä norkoilijoita riittää, eikä usein saa rauhassa kävellä.
Puhumattakaan tutuista muijasta, jotka on kärsiny niiden ahdistelusta. Ja monesti on tutuilta viety lompakko niiden toimesta, ei ikinä suomalaisen. Oon helvetin suvaitsevainen, mutta kamelin selkä alkaa pikkuhiljaa katketa.

Tiedätkö, mitä keskiverto tarkoittaa? Kuinka monta asukasta on Helsingissä ja kuinka moni niistä on koskaan jäänyt sporan alle? Keskiverrot helsinkiläiset eivät myöskään törmäile. Törmäily on harvinaista.
Ratikkajuttu nyt oli hiukan liioiteltu mutta kylllä se oma ympäristö vaan pitää ottaa hallintaan ja katseella haastaa kaikki lähistöllä pyörivät epämääräiset tyypit.
Pitää varmaan lähteä vaikka Itäkeskukseen käväseen kun kaikki kertoo mamuongelmista ja ite en millään asemilla oo törmänny mihinkään vielä. :lol2:

Mee itikseen tai kompassille pyörimään vasta illalla. Eihän päivällä yleensä mitään ongelmia tuukkaan.

Näin on. Näin tänään klo 07:15-08:00 satoja ihmisiä ja kaksi(2) ulkomaalaistaustaista julkisen vaihtoja sisältävän työmatkani aikana. Kertoo siitä kuinka ahkerasti esim somput ja romanit ja timpat painelee arkiaamuna röihin. Etenkään naispuoliset. Klo 12 näitä parveilee kyllä niin hemmetisti kun käy lounasostoksilla tms työmaakäynnillä julkisilla.Työperäinen maahanmuutto on tottakai jees :thumbs:

Näin tänään klo 07:15-08:00 satoja ihmisiä ja kaksi(2) ulkomaalaistaustaista julkisen vaihtoja sisältävän työmatkani aikana.

Tähän on pakko sanoa, että kesällä menin joka aamu töihin 5:40 junalla Espoon asemalta ja tähän aikaan ulkomaalaistaustaisia työmatkailijoita oli asemalla reilusti yli puolet, myös naispuolisia.

Mitä tästä voi päätellä? Tuskin mitään.

Tähän on pakko sanoa, että kesällä menin joka aamu töihin 5:40 junalla Espoon asemalta ja tähän aikaan ulkomaalaistaustaisia työmatkailijoita oli asemalla reilusti yli puolet, myös naispuolisia.

Mitä tästä voi päätellä? Tuskin mitään.

No ite oon melkeen aina ainoa suomalainen ku ootan espoon asemalla n.klo 19-20 junaa 3-4 x viikossa kun menossa kotiin. Tästä voikin sitten päätellä jotain. Ja kyllä, mamut on jees, mutta voisivat olla maassa maan tavalla. Esim salilla tulee jauhettua paskaa näiden kanssa. Käyvät toki pummilla ja pöllivät tavaraa, esim pari viikkoa siten lähti pukkarista kamaa parempaan talteen. Siellä ei suomalaisia käynyt itteni lisäksi :/

No ite oon melkeen aina ainoa suomalainen ku ootan espoon asemalla n.klo 19-20 junaa 3-4 x viikossa kun menossa kotiin. Tästä voikin sitten päätellä jotain. Ja kyllä, mamut on jees, mutta voisivat olla maassa maan tavalla. Esim salilla tulee jauhettua paskaa näiden kanssa. Käyvät toki pummilla ja pöllivät tavaraa, esim pari viikkoa siten lähti pukkarista kamaa parempaan talteen. Siellä ei suomalaisia käynyt itteni lisäksi :/

Oot sinäkin punttiksen löytänyt. Miten se on pysynyt pystyssä, jos sä olet ainoa maksava asiakas?. Tämä sun yleistäminen vaan jatkuu. Viestiesi perusteella voidaan päätellä, että espoon juna-asemalla on vain ulkomaalaisia. Ja jos siellä nyt näkyy se yksi suomalainen, niin se olet pexi sinä. Käyt salilla ainoana suomalaisena, sali on pystyssä vain sinun kuukausimaksuilla eikä yksikään ulkomaalainen maksa itseään sinne sisälle ja vielä jokainen niistä on varas.

Oot sinäkin punttiksen löytänyt. Miten se on pysynyt pystyssä, jos sä olet ainoa maksava asiakas?. Tämä sun yleistäminen vaan jatkuu. Viestiesi perusteella voidaan päätellä, että espoon juna-asemalla on vain ulkomaalaisia. Ja jos siellä nyt näkyy se yksi suomalainen, niin se olet pexi sinä. Käyt salilla ainoana suomalaisena, sali on pystyssä vain sinun kuukausimaksuilla eikä yksikään ulkomaalainen maksa itseään sinne sisälle ja vielä jokainen niistä on varas.

Ei kaikki ole. Tyhmiä oletuksia. Yleisesti useammin kun suomalaiset. Kaupingin salit ei vaadi kauhean isoja panostuksia, ei tässä varaa ole missään elixialla käydä, hinta 35€/6kk, ja tosiaan jotkut ei maksa mitään ja monesti kuulee just näiden kebujen puhuvan kovaan ääneen " hohoho en mä mitään maksa". Siihen aikaan kun multa lähti kamat, ei ollut kun minä ja muutama kebu, joku puolet yleensä on suomalaisia siellä. Omaat aika päällekäyvän ja ikävän kirjoitustyylin :/ Tervetuloa raivotreeneihin jo tänään \,,/

Niin ja Espoon asemalla iltaisin tosiaankin suurin osa on ulkomaalaisia. Vastalauseena vaan siihen että aamukuudelta puolet on Suomalaisia. Hali<3

Back
Ylös Bottom