Joo älä mulle tule kertomaan mistään kunniamurhasta koska en ole semmosesta mitään sanonutkaan tai edes viitannut. Lisäksi tosiaan jos vähänkään seuraan noita sturmiksen juttuja niin ne antaa tietyn käsityksen ja sen valossa tämä viimeisinkin quottaus on pelkkää kalastelua.
Puhuinkin vastapuolesta yleisesti, en pelkästään sinusta. Muistaakseni täällä on kunniamurhaan (tai vastaavaan) viitattu useastikin ja tehty isojakin johtopäätöksiä.
Ja siis väitätkö että MOpo kirjoitti itse ne viestit ja väitti jonkun Reinarin ne sille kirjoittaneen? :D Alan jo hivuttamaan et:tä vhs nauhuriin ->
Missä minä näin väitin ?
Sanoin vaan, että se ei vaikuta luotettavimmalta lähteeltä. Eikös kyseessä ole foorumi? Sellaiselle ainakin päädyin kun googletin. Vähän nyt lähdekritiikkiä, kaikkea ei tarvitse uskoa vaikka se netissä lukeekin...
Ja vielä edittinä sinunkin postistasi se oleellisin Vieläkö pitäisi ihmetellä miksi asiat ei täälä mene niinkuin toivottaisiin, koska ei yksinkertasesti kiinnosta ennen ku omalle kohalle sattuu! Pelkkää sokeutta ja tyhmyyttä koko helvetin maahanmuuttokeskustelu. Kiitos ja kuitti, lupaan taas pitää seuraavat 6kk hiljaisuutta tästä ketjusta, katsotaan mihin suuntaan pakkotoistolaiset edistyy.
No siis mua ei yksinkertaisesti kiinnosta, koska en asu siellä.
Olen kyllä maahanmuuttokriittinen sopivassa määrin ja pidän nykyistä politiikkaa paskana, mutta kohtelen ihmisiä mieluiten yksilöinä enkä pelkästään uskontona tai kansalaisuutena. Lisäksi jos pitää jotain yksittäistä tapausta arvioida, kuulisin mielelläni puolueettomat faktat ennen kuin syyllistän yhtään ketään... Eihän sitä oikeassa elämässäkään voi vaan mennä osoittelemaan toista sormella ja huutamaan "toi se oli! toi se oli! kato nyt, se on kiinalainen, joten sen on pakko olla syyllinen!"