Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävitsä jo raiskaamassa?
[venom];2837486 sanoi:"Miten voi olla hysteerisellä tavalla suvaitsevainen?"
-Valehtelemalla ja tekemällä kaikkensa sen eteen että maahanmuuton ongelmista vaiettaisi.
Tuossa ollaan jo aika lähellä sitä kuuluisaa rasismia, kun aletaan niputtamaan kaikki maahanmuuttajat tuohon rikollisjengiin. On ehkä vielä jollain tapaa ymmärrettävää, että nuo taipumukset yhdistetään näihin ongelma-alueidin maahanmuuttajiin (afrikka, lähi-itä jne.) joilla on tilastollinen yliedustus ko. hommissa, mutta esim. olettamus siitä että Dopey olisi rikollisuuteen taipuvainen elintasopakolainen on aika kaukaa haettu.
Jokin roti jo noihin yleistykseen ja tuohon maahanmuuttajavastaisuuteen. Harvemmin eurooppalaisten maahanmuutto muutenkaan on johtanut erityisen suureen rikollisuuteen (ja rasisteille tiedoksi että sanoin harvemmin, joten turha tulla mussuttamaan romaneista).
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/urpilainen-haluaa-ennenaikaiset-vaalit/544102
Hieman näyttäisi siltä että maahanmuutto aihe tulee olemaan seuraavien vaalien yksi teemoista myös pääpuolueilla, halusivat nämä sitä itse tai ei. SDP avasi jo pelin. Hauska nähdä millaista keskustelua syntyy ja kuinka monta vaalilupausta unohdetaan vaalien jälkeen.
Valehteleminen tai kaikkensa tekeminen ei ole hysteriaa. Kts. sanakirja.[venom];2837486 sanoi:"Miten voi olla hysteerisellä tavalla suvaitsevainen?"
-Valehtelemalla ja tekemällä kaikkensa sen eteen että maahanmuuton ongelmista vaiettaisi.
No ainakaan itse en ole Euroopan sisäinen maahanmuuttaja. Olen aiemmin muuttanut USA:han ja takaisin ja nyt olen muuttamassa Intiaan. Olen siis erittäin maahanmuuttomyönteinen yksilö.[venom];2837535 sanoi:Eiköhän toi raiskausjuttu ollu sarkasmia? Kyllä suurin osa on tietoisia ettei euroopan sisäinen maahanmuutto oo ongelma.
Olen jo odottanut että koska pääpuolueet alkavat kalastella maahanmuuttokriittisten ääniä vaaleja silmälläpitäen, Urpis-Jutta availee peliä jo, kuka seuraavaksi? Kyllä Juttakin tietää mitä mieltä kansa on ja pakkohan se on käyttää hyödyksi. Kohta alkaa ilmestyä myös seuraavia teesejä ajavia pallinaamoja:
-Opiskelijoille paremmat tuet
-Nuorten pahoinvointiin satsattava enemmän resursseja
-Eläkeikä paaaaaljon alemmaksi
-Aseet pois kansalaisilta
-Joku muu mikä?
Yhteistä kaikille on että vaalien jälkeen asiat tuppaa unohtumaan, asioista on kyllä kysyttäessä perustettu työryhmä mutta raporttia saadaan vasta vuoden-parin päästä.
Eikö se vähän niin kuin kuulu demokratiaan, että poliitikot kuuntelevat kansaa ja ottavat vaaliohjelmiinsa sellaisia asioita, joilla näyttäisi olevan kansan keskuudessa kannatusta?
Kun itse luin demareiden maahanmuutto-ohjelmasta, niin ajattelin että mamu-kriittiset olisivat iloisia, sillä heidän aikaansaama julkinen keskustelu on nyt onnistunut vaikuttamaan pääpuolueiden linjauksiin. Sen sijaan ainakin John R tuntuu olevan sitä mieltä, että asialla ovat kansaa hyväksikäyttävät pallinaamat. Ikinä ei ole asiat hyvin..
Pistäppä demareiden viimeiset, noh vaikka 10 maahamuuttoon liittyvää kannanottoa listaan. Ja mitenkäs demarit äänestikään tuosta ulkomaalaislaista?
En ole aina ihan selvillä siitä, mitä mamukriitkot oikeastaan kaipaavat.
Eikö se vähän niin kuin kuulu demokratiaan, että poliitikot kuuntelevat kansaa ja ottavat vaaliohjelmiinsa sellaisia asioita, joilla näyttäisi olevan kansan keskuudessa kannatusta?
Kun itse luin demareiden maahanmuutto-ohjelmasta, niin ajattelin että mamu-kriittiset olisivat iloisia, sillä heidän aikaansaama julkinen keskustelu on nyt onnistunut vaikuttamaan pääpuolueiden linjauksiin. Sen sijaan ainakin John R tuntuu olevan sitä mieltä, että asialla ovat kansaa hyväksikäyttävät pallinaamat. Ikinä ei ole asiat hyvin...
Tämä on kyllä niin totta! Lisäksi Suomen oloissa pitää muistaa, että hurjimmatkin vaalilupaukset saattavat vesittyä kummasti siinä vaiheessa, kun vaalit voittaneet puolueet neuvottelevat hallitusohjelmasta.
Toisaalta, ei tämä demokratia nyt ihan mätäkään järjestelmä ole, ainakaan jos verrataan niihin muihin vaihtoehtoihin.
Eli olisiko sinun mielestäsi parempi asia, jos demarit eivät muuttaisi maahanmuuttoon liittyviä kannanottojaan huolimatta mediassa vellovasta mamu-keskustelusta?
En ole aina ihan selvillä siitä, mitä mamukriitkot oikeastaan kaipaavat. Jos valtavirran poliitikot kuuntelevat mamukriittisiä niin he ovat takinkääntäjiä, hyväksikäyttäjiä ja pettureita. Jos samaiset poliitikot eivät kuuntele mamukriittisiä niin he ovat maanpetokseen syyllistyviä elitistejä, jotka kansan tahdon vastaisesti mokuttavat Suomea. Mitä ikinä teetkään niin olet aina väärässä.
Ainoa ratkaisu tähän lienee, että perussuomalaiset saavat ensi vaaleissa 51 % kansanedustajan paikoista ja voivat yksin muodostaa hallituksen.
Valehteleminen tai kaikkensa tekeminen ei ole hysteriaa. Kts. sanakirja.
No ainakaan itse en ole Euroopan sisäinen maahanmuuttaja. Olen aiemmin muuttanut USA:han ja takaisin ja nyt olen muuttamassa Intiaan. Olen siis erittäin maahanmuuttomyönteinen yksilö.
Isoin ongelma ketjun kirjoittajilla tuntuu olevan sen kanssa, että tänne muuttavan ei tartte tehdä duunia kun sosiaaliturva on niin hyvä eikä niitä duunejakaan ole kun kerran suomalaisiakin on työttöminä. Itseäni vituttaa ihan yhtä paljon kotoperäinen kuin maahanmuuttajienkin toimesta tapahtuva elbailu yhteiskunnan tuella. Tuoreen tutkimuksen mukaan alle 50% nuorista on sitä mieltä, että heidän täytyy elättää itsensä palkkatuloilla. Ongelma ei ole maahanmuutossa vaan leväperäisessä sosiaalipolitiikassa - jos ilmaiset tuet lakkautettaisiin, niin samalla loppuisi tänne niitä hakemaan tulevien virta. Jos jollakin poliitikolla olisi munaa alkaa ajaa kaiken sosiaaliturvan eväämistä esim. Suomen kymmeniltä-, ellei sadoiltatuhansilta verovaroin sponsoroiduilta alkoholisteilta, niin minun etä-ääneni saisi samantien.
Tuoreen tutkimuksen mukaan alle 50% nuorista on sitä mieltä, että heidän täytyy elättää itsensä palkkatuloilla..
Näköjään ilmaisella puolella Hesaria oleva juttu on lyhyempi eikä tätä virkettä siinä näy, tässä linkki maksulliseen verkkolehteen.Kuulostaa aika hurjalta luvulta, ihan mielenkiinnosta johtuen haluaisin lähteitä tälle asialle.
Kun tuon pari kertaa tavaa, niin olin tulkinnut tuota ehkä liian tiukasti, mutta anyway tuo on aika karsea luku elleivät kaikki mieti jotain samaa neliraajahalvautunutta sinä ainoana poikkeuksena. K.o. jutussa taas siteerataan Kansallista nuorisotutkimusta, joka ilmeisesti pitää ostaa täältä.Vain puolet 15–30-vuotiaista ajattelee, että jokaisen tulee elättää itsensä omalla työllään eikä turvautua avustuksiin.
Ja tuosta Jutan komentista. Mitä ehdotuksia hän siinä mielestäsi teki maahanmuuttopolitiikkaan liittyen? Jotenkin muistan kuulleeni tuon maassa maan tavalla sanonnan ennenkin ja jotenkin muistan, että Jutta on myös ennen lainannut muiden fraaseja keksimättä itse mitään uutta.