Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää olla vipZevor sanoi:miten mä saan kuvan tohon nimen alle?? eli sen avatarin... pitääks olla joku vip jäsen tai jotai ju ei näy onnistuvan..
Siinä lainattavan viestin alanurkassa on sellainen "reply"-nappi. Paina sitä tai pistä quotet manuaalisesti [.QUOTE=Anonymity] [./QUOTE]Anonymity sanoi:Mä taas en tajua sitä, että kuinka tuohon tekstiosioon saa liitettyä kuvan mukaan tai kuinka omaan tekstiin pystyy liittämään lainauksen toisen kirjoittajan tekstistä sillä tavalla, että se tulee sen harmaan laatikon sisään ja yläreunassa lukee kirjoittajan nimimerkki ja kirjoitusaika. Olen vähän onneton näissä jutuissa, kuten arvata saattaa... (Yritän opetella hirveästi).
Anonymity sanoi:Mä taas en tajua sitä, että kuinka tuohon tekstiosioon saa liitettyä kuvan mukaan tai kuinka omaan tekstiin pystyy liittämään lainauksen toisen kirjoittajan tekstistä sillä tavalla, että se tulee sen harmaan laatikon sisään ja yläreunassa lukee kirjoittajan nimimerkki ja kirjoitusaika. Olen vähän onneton näissä jutuissa, kuten arvata saattaa... (Yritän opetella hirveästi).
[.img]tähän se sun kuvasi osoite[./img]
[.url=tähän se sun urlisi]tähän se mitä haluat urlin paikalla näkyvän[./url]
[.email=sähköpostiosoite]tähän se mitä haluat näkyvän osoitteena[./email]
[.quote]tähän se mitä haluat lainattavan[./quote]
Hyväntahtoinen aurinko katseli heitä. Se ei missään tapauksessa ollut heille vihainen. Kenties tunsi jonkinlaista myötätunto heitä kohtaan.
Aika velikultia."
[.b]tähän se mitä haluat näkyvän lihavoituna[./b]
[.i]tähän se mitä haluat näkyvän kursivoituna[./i]
[.u]tähän se mitä haluat näkyvän alleviivattuna[./u]
[.list]
[.*] asia 1
[.*] asia 2
[.*] asia 3
[./list]
[.center]tähän se mitä haluat näkyvän keskitettynä[./center]
[.right]tähän se mitä haluat näkyvän oikealla[./right]
[size=n]tähän se mitä haluat näkyvän[/size]
[.font=verdana]tähän se mitä haluat näkyvän alleviivattuna[./font]
[.color=red]tähän se mitä haluat näkyvän värillisenä[./color]
[.spoiler]tähän se mitä haluat näkyvän alleviivattuna[./spoiler]
[.code]tähän se mitä haluat näkyvän alleviivattuna[./code]
[.url=tähän se urli minne kuvaa klikkaamalla halutaan mentävän]
[.img]tähän sen kuvan osoite[./img][./url]
Sun avatarisi on niin hotEugen sanoi:Mä olen niin vip.
Orava to Eugen sanoi:Sun avatarisi on niin hot
MomentuM sanoi:No niin on... Melissa on ihan liian hot :haart:
Tahtoo lisää