M: Pinkki Nokia N9 -HALPA-

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cardio_
  • Aloitettu Aloitettu
Myynnissä reilu vuoden vanha N9. Väriltään siis pinkki. Itse puhelin on huippukunnossa, uudesta asti ollut pinkki silikonisuoja ympärillä, se on hieman kulmista tummunut. Puhelimen näyttö on naarmuton ja siinä on suojakalvo. Puhelin on ostettu viime vuoden toukokuussa, ja takuuta siis 5/2013. Kuitti ja akluperäinen laatikko löytyy. Puhelin EI ole kytky. Kaikin puolin toimiva peli! Muija vaihtoi Lumiaan ja tämä jäi nyt tarpeettomaksi, ja lähtee melko halvalla!

Hp; 150€

Oulu
Patrik
040 3687 149

Vastailtu. Nouto olisi tietysti paras vaihtoehto, mutta kyllähän tuo itellakin kuljettaa. _Iomppa - Sulle ei saa laitettua jostain syystä vierasviestiä. Laittakaa mielummin vaikka tekstaria, niin on helpompi sopia kaupoista-
- Patrik

Sääntöjen mukaan HP:n ensimmäisenä tarjonnu saa tuotteen... Ei ole mikään "yleinen huutokauppa" tämä pakkis.

Ok, 160e ja 5 centtiä postikuluineen! :)

.

En suosittele kenenkään tekevän kauppoja kyseisen myyjän kanssa , kyseessä ilmeisesti huijari.. 1,5vk kulunut siitä kun maksoin rahat ja lupasi laittaa paketin tulemaan, ei ole puhelinta näkyny. Ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin kun soitan omasta numerosta, vastasi kyllä heti puheluun viestillä kun soitin eri numerosta, mutta kun ilmoitin asiani; ei vastausta. Kellään tietoa kyseisestä kaverista? Pitänee ilmeisesti tehdä rikosilmoitus.

Sama jannu kusetti minua Matkapuhelinfoorumilla. Itse olen jo rikosilmoituksen tehnyt ja odotan vain Poliisin yhteydenottoa että miten edetään asiassa.

Juu googlella huomasin saman asian( myöhässä) . Tänään rupesi ilmoittamaan että voi maksaa rahat takaisin mutta jos puhelin tulee niin haluaa että rahat tai puhelin takaisin... Haluaa ilmeisesti tilinumeroni , mitähän se oikeen yrittää ? :P

Juu googlella huomasin saman asian( myöhässä) . Tänään rupesi ilmoittamaan että voi maksaa rahat takaisin mutta jos puhelin tulee niin haluaa että rahat tai puhelin takaisin... Haluaa ilmeisesti tilinumeroni , mitähän se oikeen yrittää ? :P

En kyllä suosittelisi antamaan. Itse tarjosin samaa vaihtoehtoa että voi maksaa rahat takaisin ja en mene poliisin puheille, ei taas kerran kuulunut mitään niin tein sitten rikosilmoituksen. Ei ole kyllä Poliisiltakaan kuulunut vielä mitään mutta kai siellä oma aikansa kestää. Ja eikös hän nyt näkisi tilinumerosi jos kerran olet jo maksanut puhelimen? :D

Ite maksoin tämmöselle tilille: 363630-10286540 ja sanoi olevan Tapiolan tili.

Näyttää ainakin näin päällisin puolin samalta kuin mihin itse maksoin. Luulisi että Poliisi saisi tuon tilin perusteella aika helposti tekijän kiinni vai onko jollain kokemuksia näistä? Se on sitten eri asia kuinka paljon poliisia kiinnostaa tälläisiä pikkuasioita hoitaa...

saahan ne kaverin kii, ja haluaahan poliisitki päästä eroon turhista paperiduuneista ku jengi tekee rikosilmoituksia, mutta harvemmin noilta mitään rahoja saa takas.. valitettavasti..
Niin paljon lukenut näistä kusetuksista, että itse en myy enkä osta muuten kuin nouto periaatteella.

Lykkyy pyttyyn äijille, ettei ois TÄYSIN paatunut tapaus, eli jos UO:n kautta joskus tulis vaikka hynkyt takas..

Onko -JJ- tehnyt jo rikosilmoitusta? Tee nyt ihmeessä niin saadaan nämä kusipäät edes kiinni! Netissähän tuon saa nopeasti nykyään tehtyä kunhan tunnistautuu pankkitunnuksillaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom