M: Novedex, MRI Black Powder & Star Nutrition Rapid Creatine

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja apulus
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

apulus

TheAlphaSquad
Liittynyt
9.5.2009
Viestejä
7 568
Otsikon mukaiset lisäravinteet myytävänä.

Novedexia on avaamaton purkki, korkin "sinetti" on paikallaan. Ostin tämän ennen ku tiesin että millaisesta tavarasta on kyse ja sitten päätin että ei ole ehkä juuri minua varten. Hintapyyntö 35€

Black Powderia on kokeiltu yksi 20 gramman annosmitallinen, jäljellä on siis vielä 780 grammaa. Myyn pois, koska tämä teki mulle saman ku monet muut treeniboosterit eli laittoi mahan sekaisin. Makuna fruit explosion. Hintapyyntö 20€

Rapid Creatinea olen ottanut yhden annoksen eli 4 kapselia. Jäljellä on siis 176 kapselia. En saa nieltyä näitä kapseleita, yritin syödä puremalla mutta on niin hapanta tavaraa että varmaan hampaat tippuis suusta jos koko purkin noin söisi. Tarpeettomana siis lähtee. Hintapyyntö 15€

Saa tarjota ja tingata! Voin myydä pakettina tai erikseen. Tarjouksia/kysymyksiä voi esittää täällä tai sähköpostilla, pale1992 (ät) hotmail.com

Ostaja maksaa postikulut. Myös nouto täältä Pohjois-Pohjanmaalta onnistuu, tarkemmat tiedot sijainnista sähköpostilla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laskenpa Novedexin ja Rapid Creatinen hintoja. Novedex 30€ ja Rapid Creatine 10€. Koko läjä 55e plus postit.
 
Nämä on nyt näillä näkymin myyty, en kuitenkaan vielä sulje tätä ilmoitusta ennen ku varmistuu..
 
Black Powder on ainakin vielä jäljellä. Laitanpa myyntiin vielä vajaan purkin BSN No-Xplodeakin, arviolta vajaa puoli purkkia käytetty. Tämä on siis se isompi purkki, eli täydessä purkissa on 1025 grammaa jauhoa. Ei mene tuokaan mulla alas. Pyynniksi vaikkapa 15e plus postit.
 
Eipä tullut vielä kauppoja noista muistakaan, eli kaikki on vielä jäljellä. Niin paljon tullut tähän kirjoteltua että kertauksen vuoksi hinnat:

Novedex 30e
Rapid Creatine 10e
Black Powder 20e
No-Xplode 15e

Jos ostaa kaks purnukkaa nii 5e hinnasta pois ja jos ostat kaikki nii 10e pois. Ostajalle postikulut.
 
Vielä on jäljellä Novedex ja Rapid Creatine. Näistä on tarjottu 30e plus postikulut, jos ei parempia tarjouksia tule viikonlopun aikana niin laitan menemään. Eli tarjotkaapa enemmän nii saatte nuo edullisesti! Novedex on siis avaamaton purkki (sinetti paikallaan) ja Rapid Creatinesta on maistettu 4 kapselia, 176 siis vielä jäljellä. Fitnesstukullahan nämä maksavat siis yhteensä 59,80e plus postit eli nyt lähtee halvalla! Laittakaa tarjouksia tulemaan!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom