M: Monster Beats Studio By Dr.Dre White, Hki

Status
Viestiketju on suljettu.
Myydään 2pl valkoisia Monster Beats Studioita.katso liitettä 87220katso liitettä 87220
Kuulokkeet eivät ole aidot mutta vastaavat n.95% aidoista. Kuulokkeet ovat vain avattu pakkauksesta ja kerran testattu eli ovat oikeastaan käyttämättömät. Vertailin niitä aitojen kanssa nimittäin. Kaikki muut lisävarusteet muoveissa.

Rakenteltaan kuulokkeet ovat identtiset aitojen kanssa muutamaa pientä
yksityiskohtaa lukuunottamatta. Johto on vaaleampi ja headbandin pehmuste on hieman eri tavalla kiinnitetty.
Äänenlaatu on myös lähes identtinen aitojen kanssa. En kyllä hyvin osaa selittää miten ne eroaa. Aidoissa tuntuu olevan kenties isommat kaiuttimet, mutta ääni kyllä on yhtä kirkas. Ja basso kyllä jytisee molemmissa yhtä hyvin. Yksi positiivnen yllätys oli, että nämä vuotavat vähemmän ääntä eli tekee vähemmän ääntä ulkopuoliselle kuuntelijalle kuin aidot, jotka vuotavat aika pahasti.
Ovat kyllä niin erinomaiset kuullokkeet, että voisin melkein mainostaa näitä aitoina. Omistan itse aidot Studiot, jotka ovat minusta aika reilusti ylihinnnoitetut (270e->). Käyttäisin itse näitä kuulokkeita ellen olisi ostanut aitoja ensin.

On mahdollista testata näitä kuulokkeita ja verrata minun aitojen kanssa, jos on oikeasti kiinnostusta ostaa.
WP_000825.webpWP_000828.webpWP_000829.webpWP_000831.webpWP_000835.webpWP_000838.webpsälää.webpWP_000822.webp
Vieressä mustat aidot

Pakkauksessa tulee kuulokkeiden kanssa punainen monster cable, toinen musta handsfreejohto, kova suojakotelo, punainen monster mikrokuituliina, 5mm plugi + joku minulle tuntematon adapteri.

HP 105e pakkauksen kanssa, 100e ilman pakkausta ja liinaa

Vaihtoa voi ehdottaa takuulliseen Iphone 4s

Noutaa voi Helsingin keskustasta tai Vuosaaresta. Postipaketti/Smartpost 5e

yhteydenotot:
vilsami1@hotmail.com

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom