M: Kahvakuula 48kg (Oulu)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaupunki
Oulu
Eli beasti ois myynnissä. Tällä nyt se venäläinen RKC-sertifikaatti haltuun ja fanipojilta rahat pois.

Uutena 192e.

Hintaa ois tällä möykyllä 140e. Rapian vuoden vanha, mutta luonnollisesti ei paljon käytössä kulunut. En ole heitellyt, ja sisällä olen säilyttänyt. Et erottais uudesta.

040-7575410 taikka vaikka FABOSSA privaviestiä niinku nykyihmiset tekee (Iiro Rantahalvari).

Noutajat luonnollisesti etusijalla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Beasti lähtis nyt kesäkuntohintaan 110e. Siis ei helvetti, melkein 32kg kuulan hintaan uuttavastaava 48kg? Ja vieläpä lujateräs?

Where do I sign?

Moro! Miks myyt hyvän kuulan :) Millainen kahva tossa lujateräsmallissa on, meinaan onko liian paksu? Mitä liikkeitä oot sillä tehny, varmaan TGU ja heilautukset onnistuu?

Beasti lähtis nyt kesäkuntohintaan 110e. Siis ei helvetti, melkein 32kg kuulan hintaan uuttavastaava 48kg? Ja vieläpä lujateräs?

Where do I sign?

Moro! Miks myyt hyvän kuulan :) Millainen kahva tossa lujateräsmallissa on, meinaan onko liian paksu? Mitä liikkeitä oot sillä tehny, varmaan TGU ja heilautukset onnistuu?

En kauheasti sillä treenaa kun teen noita kehonpainojuttuja. Ja iski nyt vasta ihan järjetön akkarikuume (kitara, ei ankka), muuten hinta pysyis samana hamaan tulevaisuuteen. :D

Ei ole liian paksu mulle ainakaan. Oon tehny rinnallevetoa, high-pullia ja etuheilautuksia, eli ihan hyvin toi yhessäki tassussa pysyy jos jaksaa puristaa.

Jos oot lähistöllä ni tuu vilkaseen ja testaamaan. :) Pidetään yhteistreenit.

Ja beastille uppia. 110e edelleen. Naurettavaa.

Tästä lisätehoa maastaveto/jalkatreenin viimeistelyyn. Etuheilautuksia niin monta ku menee. Alkaako takaketjussa pakottaan? Alkaa.

Zone-sarja -42%
Upsan.

Nönnii ja taas uppistalooraa. En koskaan muista vastata näihin, kandee tosiaan laittaa e-mailia, faboa tai tekstaria.

Hinta on nyt 105€.

Eli e-male = krimsonskorp@hotmale.com (nyt tarkkana)
Fabo = iiro rantahalvari
puhelinnumbero = 040-7575410

Latest posts

Back
Ylös Bottom