M: Iso lisäravinne paketti

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JTS
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

JTS

Liittynyt
10.2.2003
Viestejä
237
Ikä
41
Tuttu lopetti tuossa hiljattain yritystoimintansa ja myi varastonsa pois, myös lisäravinteet ja niitä tulikin sitten aika läjä ostettua :)

Myyn niistä nyt puolet tässä ja puolet säästän omaan käyttöön, enempää tähän hintaa ei siis ole luvassa.

Paketti sisältää:

Reco 2 suklaa 1100g 4kpl
Reco 2 mansikka 1100g 2kpl
Whey 3 suklaa 800g 2kpl
Omega 3 2kpl
Creatine 600g 1kpl
Glutamine 500g 1kpl

Kaikki tuotteet ovat fastin ja niistä lisätietoa löydät parhaiten fastin nettisivuilta.

Myyn paketin kokoinaisena hintaan 275€. Laskin että uutena tämä noin 325€ eli ihan mukavat säästöt saa tällä.
Kaikki tuotteet ovat avaamattomia ja päiväykset on reilusti vuoden päähän.

kyselyt tänne tai spostiin loosecc@gmail.com

haku Tampereelta tai matkahuollon kautta muualle. Toimituskuluista 5€, loput maksan itse.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kukaan noin hullulla hintaa osta sulta noita ja varsinkin koska oot ite todennäkösesti suunnilleen ilmaseksi saanu nuo niin niin. :D Voisin kuitenkin harkita ostoa 130e koko höskä!
 
mikä urpo.. en todellakaan saanut näitä "suunnilleen" ilmaiseksi, niin kuin ei saanut mun tuttukaan joka on niistä joutunut maksamaan enemmän kuin tuo mainitsemasi summa. 50€ on mielestäni hyvä ale. Tiputetaan nyt hinta kuitenkin 250€. Jos ei mene viikonlopun aikana suljen threadin ja pidän itse :D eipähän tarvii ravata heti prode ostoksille :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom