M: Ellixia salijäsenyys PK-seutu 65 €/kk

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kroits
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.
Myyn Elixian salijäsenyyden hintaan 65 € kuussa. Jäsenyys on Espoon Leppävaaran Elixiaan, mutta kortilla saa käydä milloin vaan kaikissa Elixisioissa.

Ilmoita jos kiinnostaa niin sovitaan tapaaminen Sellon Elixiaan ja siirretään jäsenyys ostajalle. Maksan siirtokulut. Ostaja tekee suoraveloitussopimuksen Elixian kanssa ja sitten se maksaa sen 65 € joka kuussa.

Jäsenyys on määräaikainen ja voimassa syyskuun 2011 loppuun asti. (tai lokakuu 2011 jos muistan väärin)

yhteystiedot:
Risto Rouru
risto.rouru@gmail.com
0405704884.

Enpä sitten osannut päivittää omaa postiani : (, mutta hinta oli siis 64 € ja voimassa Elokuun 2011 loppuun.

Miten se on noin halpa? Mä maksan opiskelijana 68€/kk.

Anteeksi että häiritsen ketjuasi, mutta pisti silmään toi hinta..

Miten se on noin halpa? Mä maksan opiskelijana 68€/kk.

Anteeksi että häiritsen ketjuasi, mutta pisti silmään toi hinta..

Viime syksynä oli joku tarjous, että sai kehonpainon alennusta kuukausimaksuista ja se paino jaettiin 24 kuukaudelle ja vähennettiin normihinnasta. Vaimo otti sen ja sai tuolla hinnalla. Se sitten siirrettiin mulle, ku vaimo kypsy. Muuten kiva sali, mutta vapaan painon treenipaikka ei sovellu voimanostoon hirveän hyvin.... joten back to vanhalle salille sitten kun joku tän ostaa.

alennusta...

ei mee näköjään kaupaks, joten parannetaan tarjousta. Kuluva ja seuraava kuukausi ilmaiseksi!! eli säästät 128 euroa... ja tämähän käy siis kaikkiin elixioihin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Back
Ylös Bottom