M: CRACK Revolutions 600g Orange -UUSI-

Status
Viestiketju on suljettu.
Liittynyt
31.10.2006
Viestejä
112
http://www.pakkotoisto.com/ravinto/96123-crack-revolutions-jauhe/

Myydään CRACK Revolutions 600g Orange
Päiväys: 10/2016
Kunto: Avaamaton, käyttämätön, kutistemuovisinetti päällä, täydellisessä kunnossa
Hinta: 100€ (pers aukiset turpa kiinni, voitte ostaa muualta)
Toimituskulut: Ostajalle nolla euroa, myyjälle ihan tarpeeksi
Toimitusehdot: Kun maksu näkyy tilillä lähtee taikapulveri postiin
Tarkemmat tiedot tuotteesta: googleta

Hinta on ja pysyy, jos ei rikasta bodaria löydy, joka nostaa penkin lisäksi pankista, niin syön jauheen itse, raakana ja purkkeineen.

Ja :)


Yhteyden otot: pltrnn@gmail.com
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan siitä syystä en pidä turpaani kiinni, että kiinnostaa miksi teet myynti-ilmon jos ei ole mitään aikomusta myydä? Saa olla aika hullu jos ostaa ykistyishenkilöltä 2 kertaa kalliimmalla, kuin mitä nettikaupasta saa.
 
Myynti ilmoitus on tehty koska aikomus on myydä, kokeile vaikka. Ja ostaja saa olla kuka vaan, vaikka hullu. Mistä mä voisin tilata näitä viidellä kympillä lisää?? Ja :)
 
Ihan suomalaisessa nettikaupassa on noita myynnissä alle 50 eskolla...
 
Ainakin Googlen ensimmäisien osumien perusteella näkyy vielä saavan, alle puoleen hintaan pyydetystä, suomalaisesta nettikaupasta... ADT:n listalta löytyy, muttei Evira ole ainakaan (toistaiseksi) ole kieltänyt...
 
Ainakin Googlen ensimmäisien osumien perusteella näkyy vielä saavan, alle puoleen hintaan pyydetystä, suomalaisesta nettikaupasta... ADT:n listalta löytyy, muttei Evira ole ainakaan (toistaiseksi) ole kieltänyt...

Kysyin tuosta ekasta puljusta sähköpostilla, niin ei sieltä saa, vaikka nettisivuilta näkyy löytyvän. Mistä tätä voi tilata Suomeen? Siis että suostuvat lähettämään myös Suomeen??
 
Tällä hepull oli hyvä posti toisessa myynti-ilmoituksessa > Tällä oli nyt liikaa hintaa kun ei mene kaupaksi. Joten ei kai tässä auta muu kuin ottaa pois myynnistä ja lähtee katsomaan itse. Ja jos joku vielä levyn haluaa niin osta Ebaystä, saat huomattavasti halvemmalla
Share
| Like
 
Insecure: Totta.
Hecca: No älä nyt. Mikä meni väärin?
Phase: Kiitos. Oli tuo kyllä hyvä, parempi kuin muistinkaan.

Olisko muilla kysymyksiä tuotteesta?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom