Myyn vain sen takia koska puku on jäänyt pieneksi. Tatami Estilo 5.0 on huippukimono. Googlettamalla löydät nopeasti, etten ole ainoa joka niin väittää. Samaisia Estiloita myydään eri väreissä nettikaipoissa uutena ~130€ hintaan, mutta mistään en nopealla googlettelemisella löytänyt enää näitä hienoilla camo-kuvioilla tehtyjä valkoisia A2L kokosia kimonoita. Loppu joka kaupasta. Eli tarkemmat specsit on:
- Tavara: Tatami Estilo 5.0 valkoinen/camo kokoa A2L (käytännössä A2 leveys ja A3 pituus)
- Kunto: Puku ollut mulla varalla ja sen takia sitä on käytetty vain ~10-15 treeneissä ja aina harjoitusten jälkeen pesussa. Eli puku on todella hyvässä kunnossa.
- Hinta: 60€ (+mahdollinen postimaksu yms)
Jos kimono kiinnostaa tai on vaikka jotain kysyttävää siitä niin nakkaa viestiä tähän tai mun meiliin: danielerla82@gmail.com , thänks! Kuvia:
- Tavara: Tatami Estilo 5.0 valkoinen/camo kokoa A2L (käytännössä A2 leveys ja A3 pituus)
- Kunto: Puku ollut mulla varalla ja sen takia sitä on käytetty vain ~10-15 treeneissä ja aina harjoitusten jälkeen pesussa. Eli puku on todella hyvässä kunnossa.
- Hinta: 60€ (+mahdollinen postimaksu yms)
Jos kimono kiinnostaa tai on vaikka jotain kysyttävää siitä niin nakkaa viestiä tähän tai mun meiliin: danielerla82@gmail.com , thänks! Kuvia: