M-1 Global Japan December 31

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fool
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ai että. Nyt nään vaan märkiä päiväunia jos Diaz vs Aoki olis toteutunu. Olis Nickillä kerrankin ollu ehkä tekemistä subien välttelyssä. Sen verran äijän kannattajaksi silti lukeudun, että Nick olis hoitanut homman kotiin.

M-1 tarvitsee nyt mainetta ja kunniaa. Siksi sen on järkevää järjestää megatapahtuma. Myöhemmin voi sitten laittaa tasapainoisempia iltoja joihin tuodaan uusia kykyjä esiotteluihin.

M-1 ei järjestä tätä vaan ex-dse työntekijät. M-1 ja K-1 vain antavat muutaman ottelijan otella illassa.

choivsfedor2-570(1).jpg

20071229-00000006-spnavi-fight-view-000.jpg

Choi näyttää pienehköltä.

Onko tietoa näkeekö Fedorin matsia netistä suorana mistään??? niin, siis ilmaiseksi. Jostain muistelen vilauksen nähneeni tällaisesta vihjauksesta. Jos näkyy, niin mihinkähän aikaan se ois suomen ajassa tuo turnaus?

jep 7.00 alkaa itekkin on kyselly vaikka mistä ja sendiny emailia mut ainoa mistä tiiän et HDnet ja Sky perfectTV:tä näkyy mut eriasia miten ne saa näkymää tääl

En kyllä usko, että tuolla jättiläisellä on mitään saumaa Fedoria vastaan, vaikka sillä mitä ilmeisimmin on aika raskaat lyönnit, siihen malliin Sapp heilui kun tuo mötkäle osui. Vahvahan tuo on kun on vähän tuota vipuvartta jätkässä ja ainakin tässä videossa riepottelee tuota kaveria miten sattuu. Näyttäisi kaatuvan kyllä Choi aika helposti, enkä usko että kauaa pystyssä on Fedoria vastaan. Mutta jos pääsee noilla polvilla rokottamaan, niin se sattuu varmasti.

http://www.youtube.com/watch?v=5dQpgFKVR68&feature=related

Hong man choi by KO.

Fedor ei saa vietyä Choita maahan eikä huojutettuakaan lyönneillään, Choi on niin jättimäinen ja on harrastanut sitä painiaan, Youtubessa oli videoita, ei ne saanu lähellekään kaadettua sitä ne vastustajat siinä painissa vaan Choi vei maahan. Fedorilla ei ole tyrmäysvoimaa pystyssä ja jos oikeasti GNP:tä verrataan olen täysin varma että Choi lyö paljon kovempaa matossa.

Kun Crocop ei ollut vielä väsynyt, ei Fedor tullut lähellekään maahanvientien kanssa. Choin ruho on niin iso ettei Fedor sitä sinne mattoon saa vietyä.

Choi voittaa KO:lla ensimmäisessä erässä, Fedor on selällään ja saa kunnon jättiheijareita kuonoon ja lysähtää sinne alle. MMA-maailma menee sekaisin ja kaikki valittaa miten epäreilun iso Choi oli. Pystyssä ottaa muutaman polven vastaan myös.

Kyllä näin se meneepi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Katsos fedor vs. Zuluzinho. Fedor pudotti 10 sekan sisään KAHDESTI Choita isomman kaverin :)

Choi on paljon isompi kuin se läskivuori Zulu ja paljon urheilullisempikin.

Lebannerin lyönnit kahdessa ottelussa ei tuntunut Choilla missään vaiheessa yhtään miltään, Fedor lyö lähinnä paljon heikommin kuin Lebanner. Mighty Mo oli ainut joka Choin tiputti heijarillaan, joka onkin kovimpia lyöntejä K-1sessa.

Toki voin olla väärässä tässäkin matsissa, mikäs siinä sittenpä olen. Nyt vaan tuntuu että Choi saisi viedä, mulla ei sen kummempia lämpimiä tunteita ole Fedoria kohtaan eli ei haittaa vaikka tulis sille pataan

Itse taas näen tämän, että Fedor laittaa Hitaamman ison ukon tonttiin ja sieltä ei pois pääse. GNP:tä on ihan turha vertailla kun Choi ei ikinä pääsisi kunnolla matossa Fedoria lyömään. Itsekkään en erityisemmin fanita Fedoria, mutta toivon syvästi, että isommalta sedältä lyödään taju pois mahd. nopeasti. Ihan vain siksi, että ei tarvitsi spekuloida tätäkään enään.

Hong man choi by KO.

Fedor ei saa vietyä Choita maahan eikä huojutettuakaan lyönneillään, Choi on niin jättimäinen ja on harrastanut sitä painiaan, Youtubessa oli videoita, ei ne saanu lähellekään kaadettua sitä ne vastustajat siinä painissa vaan Choi vei maahan. Fedorilla ei ole tyrmäysvoimaa pystyssä ja jos oikeasti GNP:tä verrataan olen täysin varma että Choi lyö paljon kovempaa matossa.

Kun Crocop ei ollut vielä väsynyt, ei Fedor tullut lähellekään maahanvientien kanssa. Choin ruho on niin iso ettei Fedor sitä sinne mattoon saa vietyä.

Choi voittaa KO:lla ensimmäisessä erässä, Fedor on selällään ja saa kunnon jättiheijareita kuonoon ja lysähtää sinne alle. MMA-maailma menee sekaisin ja kaikki valittaa miten epäreilun iso Choi oli. Pystyssä ottaa muutaman polven vastaan myös.

Kyllä näin se meneepi
Aika rohkeeta spekulointia :D itekkin tosin ajattelin lyödä vetoa choin puolesta..lähinnä siksi että jos fedor nyt sattuis häviämään niin sais aika hyvät massit. Nyt pitää muistaa että vapaaottelussa on huommattavasti monipuollisemmat mahikset viedä maihin ku siina mikä-lie-korealaisessa-sumo-painissa ja että CC alasvienninpuolustukset on aikahelvetin hyviä. Fedor vie yhdestä jalasta maahan, antaa moukkua suuhun ja tekno koljatti huomaa että se ei ole kivaa ja taputtaa. Voi myös päättyä tuomarin keskeytykseen.

Tämänvuoden teema on ollut nuo yllättäjät, ja tämäkään eventti ei taida tuoda muutosta. Meinasin laittaa jo rahani Azeredon ja Choin puolesta, mutta pupu tuli pöksyyn. Sanokaa kuitenkin mun sanoneen! Kerroin olisi muuten ollut 22 ja panoksena 50€, pikasesti laskien 1100€ :hyper:

itekkin olin laittamassa 10e choille kerroin oli 8 mut sit aatteli et kyllä se fedor vie ei sitä kukaan tuu koskaan voittamaan...paitsi mä;)

Suositut

Back
Ylös Bottom