M-1 Global: Fedor vs Monson **Spoilers**

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oikein kiva nähdä Fedoria taas voiton tiellä. Kotiyleisö varmasti vaikutti tuohon vähän varmistelevampaan ottelutyyliin. Tai sitten häviöt veivät pois sen voittamattomuuden auran, ja kävi selväksi, ettei niillä käsillä ihan joka matsia voiteta ryntäilemällä.

Aika jänskä, että Putinkin oli yleisössä ja vielä kehässä puhumassa. Halosta ei varmaan ihan heti nähdä Cagessa ;) Hauskoja noi Putinin mediatempaukset. Vähän aikaa sittenhän tuo oli jossain Venäjän jääkiekkojoukkueen treeneissä, ja pisti vielä kiekon maalivahdin längistä sisään :D

Komea voitto Fedorilta! Nyt oli hyvä ottelutaktiikka ja oltu yliaggressiivisia. Tuolla tyylillä olisi kaatunut ainakin Werdum. Nyt pari voittoa ja sitten UFC:hen? :D

Komea voitto Fedorilta! Nyt oli hyvä ottelutaktiikka ja oltu yliaggressiivisia. Tuolla tyylillä olisi kaatunut ainakin Werdum. Nyt pari voittoa ja sitten UFC:hen? :D
Kyllä, nyt seuraavaksi se Judo Ishii ja sitten enough with this bullshit. Dana ja Vladim saakoot sopia erimielisyytensä.

3743_40.jpg

Jeff Monson

Mitä tällä tarkoitat ?
Varmaan sitä ettei ollut mikään super nopea 36s rear naked choke niinku tommosesta kannusta ois pitäny ottaa.
Vaan Fedor-setä otteli todella fiksusti, total domination, ei ottanut yhtään hittiä vaan käytännössä tuhosi Monsonin aivan täysin - siispä paskaa wörkkiä.

***The Last Emperor has returned*** :worship: :worship: :worship:

Upeaa katseltavaa oli Keisarin otteet kehässä. Kovan luokan mattomiehellä ei ollut mitään mahdollisuuksia Fedoria vastaan, täydellistä dominointia. Monson ei tainnut saada ainuttakaan osumaa perille.

Nyt takaisin Jenkkilään ja UFC:hen antamaan ensin turpasauna Horsereemille ja tämän jälkeen tittelimatsiin!

On tuo nyt hieman outoa, kun Amerikasta paikalle tilattu ottelija ei edes yritä vahingoittaa vastustajaansa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Varmaan sitä ettei ollut mikään super nopea 36s rear naked choke niinku tommosesta kannusta ois pitäny ottaa.
Vaan Fedor-setä otteli todella fiksusti, total domination, ei ottanut yhtään hittiä vaan käytännössä tuhosi Monsonin aivan täysin - siispä paskaa wörkkiä.

Ei se Monson mikään kannu ole. Cormierkaan ei saanut lopetettua häntä ennen täyttä aikaa.

Hyvältähän se Fedor näytti. Onhan se ennenkin decisioneita ottanut. Tämä oli vielä täyttä dominointia. Jos olisi mennyt Monsonin perään maahan tarjoamaan nyrkkiä, olisi hyvin voitu nähdä tko-voitto. Kolmen tappion jälkeen on vain todella tärkeää saada voitto alle.

Tuosta kun jotkut puhuu wörkistä yms. niin en itse usko siihen mutta ei noista ikinä tiedä ja onko loppujen lopuksi paljoa väliä? Voi hyvinkin olla esim. joku Fedor vs. Silva wörkkiä myös. Ja kun venäläisiä epäillään aina niin ei ihme että tälläisiä spekulaatioita on tullut esille.

Mun mielestä Fedor on aina ollut yliarvostettu, eikä tää voitto Monsonista imo oikeen mitään vielä todista, oli meinaan kaveri melkoisen passiivinen koko matsin ajan.

Eikä mulla oo mitään Fedoria vastaan, en vaan oo pitäny heppua ikinä P4P listan kärkipäässä. Kun vastaan isketään Hendon tai Bigfootin tasoinen tekijä niin nähdään että kyllä siinä alkaa loppua hälläkin keinot melko nopsaan. Vaikka toki otteli hienosti Big Nogia vastaan aikoinaan pari kertaa Pridessä, en muutoin hirveän vakuuttunut ole ollut.

Tää on siis mun mielipide, älkää pliis Fedorfanit tulko tyrmäämään viestiäni alusta loppuun:)

Monson oli kyllä paskin ottelija mitä olen kehässä nähnyt vuosiin :D vittu mikä kannu.

3 kertaa yritti lyödä, loput oli vaan helvetin huonoja huitomisia pohjustukseks alasvienneille. Nekin lähti 200metrin päästä. Ei helvetti :D

Tietty propsit fedorillekin tuosta.

Mun mielestä Fedor on aina ollut yliarvostettu, eikä tää voitto Monsonista imo oikeen mitään vielä todista, oli meinaan kaveri melkoisen passiivinen koko matsin ajan.

Eikä mulla oo mitään Fedoria vastaan, en vaan oo pitäny heppua ikinä P4P listan kärkipäässä. Kun vastaan isketään Hendon tai Bigfootin tasoinen tekijä niin nähdään että kyllä siinä alkaa loppua hälläkin keinot melko nopsaan. Vaikka toki otteli hienosti Big Nogia vastaan aikoinaan pari kertaa Pridessä, en muutoin hirveän vakuuttunut ole ollut.

Tää on siis mun mielipide, älkää pliis Fedorfanit tulko tyrmäämään viestiäni alusta loppuun:)
Vau

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom