Mörkö hyppää silmille, "laita äänet päälle". Mistä löytyy?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja WTA
  • Aloitettu Aloitettu

WTA

Banned
Ikä
42
Eli nyt tarvitsisi tuollaisen otsikon mukaisen hommelin. Mielellään sellainen jossa on jokin rauhallinen kuva tms. ja sit hyppää sellainen mörkö ruudulle ja säikäyttää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
wtf? Kradua netti möröistä?

No voiha jumalauta. Toisis olois oisin varmaa saanu sydärin..oli sen verran ruma eukko et en toista kertaa tota kato.

Noillehan on kokonainen oma sivu, kun nyt muistaisi mikä. Oli ikkunanraaputusta, piirroshahmon etsimistä ja kaiken maailman kirvespääkallo-hirviötä.

Niitä on täällä Pakkiksella ollut, mutta kuka jaksaa hakea satojen sivujen seasta.

Kaikkein vittumaisin on se laulu, joka soitetaan takaperin. Se kuuluu älyttömän hiljaa, joten on pakko laittaa äänet täysille. Lopun arvaattekin... :D

Ei tarvitsekkaan enää. Sain tehtyä powerpointilla. Tai no kerätään tähän siltä varalta jos tulee vaikka se hikka.

Vielä kun immeiset tajuaisivat olla tunkematta näitä joka ainoan mahdollisen foorumin joka ainoaan huumoriketjuun... Nykyään muodostunut tavaksi aina yhtään epämääräisempää linkkiä katsoessa vetää äänet nollille ja varautua siihen että ruudulle pomppaa 160dB voimakkuudella grindcorea ärjyvä neitsytverellä voideltu goatse josta kiipeää ulos itse hra. Hasselhoff (Jos tuollainen muuten on olemassa, niin pistäkää ihmeessä joku linkkiä).

Terve epäluulo alkaa vähitellen lähennellä paranoiaa, kun välillä kuvalinkeissäkin joutuu tarkistamaan tiedostopäätteen osoiteriviltä pariin kertaan, etenkin jos kyseessä on rauhallinen maisema/todella yksityiskohtainen tekele.

Mulla on todella epämiellyttävänä muistona jääny mieleen se, missä muutaman vuoden ikänen muksu laitettiin televisiosta kattoon joku tällanen...
Se säikähti niin sydäntäriipasevasti:(

Ainoa mihin olen mennyt niin oli että pitää mennä labyrintti läpi että näkee Britney Spearsin alasti, jossain kohtaa labyrinttia tuli joku ruumis esiin flashina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom