Mäkkärin uutuudet, hyvät ravintoarvot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VelttoV
  • Aloitettu Aloitettu
Heikko sanoi:
No sehän oliskin kauheaa! Ajatella jos yhtenä päivänä omega-3/omega-6 rasvojen suhde muuttuisi 6.34 -> 5.64 ! Tai jos siinä onkin etyksooli-denolipuistokemisti-rasvafosfolipidiä vain 126mg gramassa?! Herrajestas!
No älä suutu, mutta nää hifistelyt aina pistää vähän hymyilyttämään. Eiköhän siinä voi olla vaikka sian ihraa käytetty, sama se on pitkällä tähtäimellä. Jos meinaa paniikkikohtaus iskeä niin ota muutama ylimääräinen kalaöljykapseli sitten kotona. :worship:

En suutu, reaktio oli ennemminkin :) :D :hyper: , joten :kippis1: sulle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
bacon ranch + grilled chicken tullut muutaman kerran vedettyä (ja hyvää on), mutta salaattikastikkeeksi saa valita noista web-sivuilla mainituista valinnoista poiketen myös "balsamico" kastikkeen, joka sisältää pääsääntöisesti balsamiviinietikkaa ja oliiviöljyä ja on kooltaan 30ml (nuo muut kastikkeet on 75ml).. viimeksi kun kävin niin tuon kastikkeen valitsemalla sain jostain syystä vielä yhden kaupan päälle :D :thumbs:

Käytiin tänään vaimon kanssa syömässä tollasen kanasalaatit, oli kyllä hiton hyvän makusia. Aika hintavia ovat, mutta kun mäkissä käyn niin tiedän mitän syön seuraavallakin kerralla.

snadi sanoi:
toi hesen sportti maistuu ihan helwetin pahalta.. rieska on karmaiseva ja kastike etikkalitkua.
toisaalta, "nää on niitä makuasioita" :sanoi koira kun bärsseä nuoli
Mun mielestä aivan sairaan hyvän makuinen! :kuola: Mutta toisaalta diettaavana henkilönä ja keitettyyn seitiin tottuneena maistuu kaikki tommonen hyvältä... :rolleyes:

Kokeilinpa tuota salaattia, kun Mäkkärissä käytiin. Joutuu välillä sinne myöntymään, kun 3,5v neiti sitkeästi väsytystaktiikalla sitä vaatii. Ei sillä, että sitä ruoka kiinnostais, mutta se pallomeri... (mikä off-topic, missä?).

Mutta siis tuo salaatti oli oikeasti hyvää! Se harmillista, kun nuo salaatit on tyyriimpiä kuin nuo muut sapuskat, noin niinkuin suhteessa. Varsinkin kun tällaisella ikääntyvällä poroporvarisakilla ;) on Mäkkärin perhe-etukortti, jolla saa jotain pysyviä alennuksia... Mutta eiköhän mies suostu tuon kustantamaan parin euron eron, niin pysyy vaimoke näpsäkkänä. Tai pysyy, kunhan sen tilan saavuttaa ensin.

Eli suosittelen! Juu, ja siis se salaatti tosiaan on mukavan iso.

Mäkin toi kanasalaatti (en rupee arpoo sitä englanninkielestä nimee tähän) oli hyvää ja sitä oli sopivasti. En sano riittävästi, koska eihän tosimies salaattia syö. Mun mielestä fiksu veto mäkiltä, sillä nyt sieltä löytää meikämannekin purtavaa.

Mutta asiasta lihamukiin. Taannoin oli city-lehdessä Suomen rankimmat snagarisatsit. Lahdessa sai (tais olla top5:ssa) eräästä kebabista Lihamukin. Eli muki täynnä kebablihaa jotka sai huuhdella alas mukin pohjalta löytyvältä rasvalla. Voittaja tais löytyä rekkamiesten kovassa suosiossa olevalta (ylläri) nakkikioskilta Varkaudesta. Annosta kuvattiin ennemminkin ämpäriksi ja jos vähän valehtelisin niin annoksen nimikin tais olla Rekkamies. Siinä oli iso lautasellinen makkaraperunoita (HK bleu + ranskis i olio) ja päälle oli paistettu kuus kananmunaa ja sitten päälle vielä majoneesit ja muut nannat. Siinä saattaas rekkakuskikollegat kattoa hitaasti kun ne ite vetäs kuuden munan Rekkamiestä Kari Tapion soidessa taustalla, kun ite sheikkailis protskuja.

Oli muuten pikkusen surkee toi saladplus mikä lie. hinta 5.90 johon ei kuulu edes juoma eikä kastike. Hikinen salaatti ja pieni kanapihvi paloiteltuna. Ens kerralla lähtee kyllä kunnon purilainen ja ranskikset sekä kolalla. Ja nämäki saa halvemmalla kuin saladplussan!! (silloin harvoinku käyn macissa)

Kävin eilen vetään sen Hesen Sportti purilaisen ja sehän maistui tosi hyvälle!Pitää testata viel Mäkin salaatti!

Tuo mäkin salaatti on kallis mutta todella hyvä. Itse ainakin ihastuin siihen. Tuo hesen sportti oli kuiva ja väkisin nieltävä, ei sitä enään uudelleen.

Pointtina olikin, että tuo salads plus sopii diettaajille. Jos mahan haluaa täyteen, niin mulla on yleensä vaihtoehtona on BicMac ateria + 1-2 tuplajuustoa. Mielestäni salaatin hintaan kuului kastike? Mua kyllä harmitti se, että ne veloitti vedestä. :curs:

Hesen aterioissa on minun ja kavereitteni makuun liikaa majoneesejä ja ovat jotenkin imeliä. Makuasioistahan VOI kiistellä... ;)

VelttoV sanoi:
Pointtina olikin, että tuo salads plus sopii diettaajille. Jos mahan haluaa täyteen, niin mulla on yleensä vaihtoehtona on BicMac ateria + 1-2 tuplajuustoa. Mielestäni salaatin hintaan kuului kastike? Mua kyllä harmitti se, että ne veloitti vedestä. :curs:

Hesen aterioissa on minun ja kavereitteni makuun liikaa majoneesejä ja ovat jotenkin imeliä. Makuasioistahan VOI kiistellä... ;)

Diettaajille tai muuten vähän kaloreita tavoittelevalle ne kait on tarkotettukin, vaihtoehtoja myös siihen asiakasryhmään, Ja kuuluu siihen kastikekin ja johonkin niistä ne leipäkuutiot. Ja vedestä ne velottaa mun mielestä lähinnä sen takia että se muki maksaa.

Samaa mieltä hesen safkoista...

Suositut

Back
Ylös Bottom