Auttakaa joku nyt ihmistä hädässä ja kertokaa että minä vuonna ja missä mäessä Jari Puikkonen hyppäsi tasaselle ja loukkaantui pahasti(katkas jalkansa?) kaikki mahdollinen aiheeseen liittyvä trivia on tervetullutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
haba sanoi:Olisko ollut Oberstdorfissa kun tuuli heitti miehen rinteeseen ja päästä tuli verta.
KasperiKoiranen sanoi:Auttakaa joku nyt ihmistä hädässä ja kertokaa että minä vuonna ja missä mäessä Jari Puikkonen hyppäsi tasaselle ja loukkaantui pahasti(katkas jalkansa?) kaikki mahdollinen aiheeseen liittyvä trivia on tervetullutta.
Wall sanoi:Paikkana oli Planizan lentomäki, vuosi varmaan -81 tai aika lähelle
Originally Posted by haba
Oli muuten ennätysmies ponnistamisessa, mutta Ahosella taitaa nykyään olla vähintään yhtä korkea pomppu.
number_one sanoi:oho oho
Ois kiva nähä ketkä pomppaa eniten: mäkihyppääjät, painonnostajat, korkeushyppääjät vai kenties kori/lentopalloilijat
Mun veikkaus: painonnostajat
Mäntti sanoi:Keskimäärin ihan varmasti lentopalloilijat. Parhaat pistää reilusti yli metrin.
amf sanoi:Olis kyl mukava nähä yksikin lentopalloilija tai ihan kuka vaan jolla on reilusti yli metrinen staattinen pomppu.