Lyhyelle jätkälle vaatteita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nousuun
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Jooph semmosta ongelmaa vaan, ettei tahdo löyty sopivia vaatteita ollenkaan. Farkut voi aina lyhentää, paidatkin kyllä sopii yleensä, mutta juhlavaatteet. 168 senttimetriä pitkä jätkä ei tahdo löytää sopivaa puvuntakkia kun kaikki tuntuu olevan polviin asti. Lasten vaatteitakaan ei kehtaa parran kanssa mennä ostamaan. Sitä paitsi ei ne hartioista edes meniskään, kun sattuu olemaan tyyliä salilla käynyt.

Kattelin kuitenkin tuota jotain ikivanhaa pituusthreadia ni onhan mulla kohtalontovereita. Mistähän ihmiset vaatteensa ostavat? Mittatilaustyötäkään ei viittis tehdä ku tuskin nuo hartiat tähän lopettaa kasvunsa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ethän sä nyt NIIN lyhyt ole ja jos vähäänkään on lihasta varressa, niin pitäisi ihan hyvin normaaleista kaupoista pukuja löytyä, ainakin pääkaupunkiseudulta.

Minä 170cm ja harteikas jonkun verran myöskin.
Jokaisen pukuni olen löytänyt ihan normaaleista kaupoista.
Viimeisin kesällä ostettu löytyi Jyväskylän Sokokselsta, mutta monessa muussakin paikassa oli ihan passeleita malleja.
Onnea etsintään....

Pituutta löytyy ihan kokonaiset 167cm ja ihan normaaleista kaupoista vaatteeni ostan. Puvun taisin viimeksi hakea dressmanista. Löytyi helposti sopiva koko.

Nimim. ostin puvun, käytin kerran ja nyt se on kaapissa pölyyntymässä...

Kyllä sitä dressmannista on puvut tullu ostettua, mutta on kyl yleiseen tasoon nähden pitkiä. Hihoista ihan passelit ja nuo vähän leveemmille tarkotetut puvut on ihan ok hartioistakin. Nojoo kaikkea ei voi saada.

Sama pituus täälläkin. Dressmanista irtoaa puku vieläkin, mutta kiristää kainaloista vähän. Eihän se istuva ole, mutta ajaa asiansa. Pakkohan se on jo melkeen mittapukua etsiä, jos oikeasti istuvan haluaa.

Ei muuta kuin kunnon pukuliikkeeseen eikä mihinkään dresmaniin. Itse hankin viime viikolla uuden puvun ja sopi kuin nyrkki silmään. Menin sisälle ja sanoin että tarvitsen puvun..herrasmiespuvussa sanoin että ootas ja mittasi silmillä. Se oli siinä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom