Luovuta verta ja haasta kaverikin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äiskä
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulee käytyä säännöllisesti. Veriryhmä on sellainen että jopa soitellaan. Lisäksi kuulun luuydinluovuttajarekisteriin ja kulkeepas mukana elinteluovutuskorttikin. Joku saa sitten mun jättimeisselin...

Tästä ois mielenkiintoista vääntää taas Pakkis-proggis(vrt. Samsungkisa). :D

EDIT: Tuolla on näköjään myös sarja yhteisöille.

Ei sais vinoilla mutta melkoinen harava kävis kun kielletyt aineet lista pitäisi allekirjoittaa :D

Muro taitais viedä tässä :D

^Listalla kun on vielä myös tuoreet tatuoinnit ja uudet seksikumppanit ym. niin nörtit saa liikaa etumatkaa...

Voiko noissa veripalvelutoimistoissa vaan käydä ihan tuosta vaan ja sanoa, että haluais luovuttaa verta?

Mulla olis maanantai ainoa päivä seuraavaan puoleen vuoteen kun voin käydä.

Dymond: Voi käydä. Itse vaan yksipäivä katsoin oman kaupungin verenluovutuspäivämäärän ja kävelin paikan päälle. Meni joku 25min, kun olin ensikertalainen. Piti siis lukea joku shitti läpi ja täyellä monivalintatehtävät ja sitten luovuttamaan verta. Niinjoo, aluksi otetaan hemoglobiini.

Ok, kiits tiedosta. Ei vältsysti ehdi huomenna, mut pitää yrittää.

^Listalla kun on vielä myös tuoreet tatuoinnit ja uudet seksikumppanit ym. niin nörtit saa liikaa etumatkaa...

Voiko noissa veripalvelutoimistoissa vaan käydä ihan tuosta vaan ja sanoa, että haluais luovuttaa verta?

Mulla olis maanantai ainoa päivä seuraavaan puoleen vuoteen kun voin käydä.

Ainakin isommissa kaupungeissa veripalvelun pisteet ovat auki joka arkipäivä. Ei tarvi kun kävellä sisään (tietty aukioloaikoina:D )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom