Luotettava käyttöauto alle neljällä tonnilla?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on viitisen vuotta ollut alla -98 Nissan Almera kolmiovisena. Ulkoasultaan ei vieläkään näytä rumalta, sisätilat ovat varsin hyvät ns. pienemmäksi autoksi, ja nokkaketjulla oleva kone vaikuttaisi olevan luotettava. Ei mitään valitettavaa tekniikasta tai kestävyydestä, ainoa huono puoli mikä tulee mieleen, on että kyseisen korimallin 1.6-litrainen kone on vielä suht mieto ja 5-ovisen kopan takaovi-ikkunaratkaisu on hieman oudon näköinen.

Almerasta kannattaa katsoa takahelmat(ruostuu helmasta pois viimeiset 20cm minkä katsastusmiehetkin tietää ja käy ekana niiden kimppuun) ja etuoven/lokarin välistä katsella sisälokariin päin ja putsata paskat sieltä pois niin pääsee vesi valumaan muuallekin kuin helman sisään. helpoin putsata kun irrottaa etu kuraläppien kolme ruuvia niin saa käännettyä sisälokaria sen verran että saa paskat pois.
ja almerassa kannattaa ne laatikko öljyt vaihdella 40tkm välein.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
itellä oli tollanen g astra, pikkasen vajaa parisatkua ajettu. 2001. Ei juuri mitään isompia vikoja. Jarrut siihen joutu kerran laittaa mun 3 vuoden aikana. jakopään joutu tekee, sekään ei ole kallis ainakaan tuohon 1.8 koneeseen. ainoa suht vittumainen vika oli kun sylki jäähd. nesteet kuskin jalkatilaan, mutta itse tekemällä sen korjas noin 25 euroon. mielestäni ihan näppärä vaihtoehto. käyntihäiriöitä tai mitään ei ilmennyt mun aikana. Öljyvuoto siihen tuli vähän ennen myyntiä mutta sekin öljynsuodattimen jalasta, eli uus tiiviste pari euroa vaikka seuraavan öljynvaihdon yhteydessä ja taas hyvä.

Heh, niimpä. Nää on taas niitä asioita mistä jokaisella on omat mielipiteet. Itelläkin Astra G enkä esim. termiä epämukava kyllä allekirjoita. Sitten taas joku Ford Focus... Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta mitä nyt joitakin tapauksia tietää niin ainakin ruoste raiskaa jo muutaman vuoden vanhojakin Focuksia. Itse kyllä lähtisin tuommoisen muutaman tonnin käyttikseksi hakemaan Toyotaa, tai mahdollisesti Hondaa tai esim. juurikin VW Golf tai vastaavaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom