Luovutan :D
No ei vais. Joo ei mua tuo ph juttu oikeestaa tossa kiinnosta vaan tuo et saven todettu sitovan hyvin raskasmetalleja ja muitakin epäpuhtauksia sekä sisältävän mineraaleja kohtuu mukavasti. Siis itse vois tota kokeilla pelkästään ton puhdistumis jutun takia. Ja toisaalta, savea käytetään luontaistuotteena vatsaongelmiin, tiedä sit auttaako mutta jos meikän murahtelut vähenee ni hyvä niin.
Eniten mua tosiaan kiinnosti kuulla et onko kukaan täällä koskaan kokeillut tota tai kuullu siitä mitään pos/neg asioita. Tällähetkellä näyttää et ei oo, sen puolesta nuo onnenkivi ja paska kommentit on melko hyödyttömiä.
Sen takiahan tässä kommentoinkin onnenkivistä, koska ihmettelen sitä, että miksi ostaa jotain jonka vaikutuksista kellään ei ole mitään sanottavaa. Lisäksi vaikutukset eivät pohjaudu mihinkään tutkimuksiin. Eli siis aivan yhtä totta tuo onnenkivi voisi olla. Kukaan teistä ei ole kokeillut onnenkiveäni, eikä ole tutkimuksiakaan sen vaikutuksista. :D Toisaalta en lähde tuomitsemaan näitä luonnonaineesiin hurahtaneita. Itsekin innostuin pakurikäävästä muinoin. Ja yllätyin positiivisesti.