Luomulakritsitee

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onko mimmit löytäny tätä lakuteetä Turusta? Oon kiertäny keskustan suurimmat kaupat ja mistään ei oo ottanu silmään. Vinkkejä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko mimmit löytäny tätä lakuteetä Turusta? Oon kiertäny keskustan suurimmat kaupat ja mistään ei oo ottanu silmään. Vinkkejä?

Turun Ruohonjuuri on osoitteessa Yliopistonkatu 12 A, 20100 Turku eli sieltä lähtisin ekana kattomaan, heillä on paljon Clipperin tuotteita. Tampereella Punnitse & Säästä on paras paikka tällaisiin vähän hipahtaviin tuotteisiin mieltyneille, mutta sellaista ei näytä Turussa olevan. Pyydä jotain tamperelaista kaveria lähettämään :)

Maahantuojalta kyselin mistä tätä teetä saa ostaa kun en täältä Poristakaan sitä löytänyt. Kertoivat, että kuuluu Prismojen ja suurimpien S-Markettien valikoimiin. Sekä löytyy valikoiduista luontaistuotekaupoistakin.

Turun Ruohonjuuri on osoitteessa Yliopistonkatu 12 A, 20100 Turku eli sieltä lähtisin ekana kattomaan, heillä on paljon Clipperin tuotteita.

Kiitän ja kumarran, suuntaan huomenna tuonne.

Kiitän ja kumarran, suuntaan huomenna tuonne.

Hei kertoisitko täällä että löytyikö tuota Ruohonjuuresta?:) Mäkin mielelläni kävisin kanssa hakemassa yhden sieltä kokeiltavaksi.

Hei kertoisitko täällä että löytyikö tuota Ruohonjuuresta?:) Mäkin mielelläni kävisin kanssa hakemassa yhden sieltä kokeiltavaksi.

Oli siellä, parin laatuistakin. Ja erittäin ystävällinen myyjä-täti :)

Oli siellä, parin laatuistakin. Ja erittäin ystävällinen myyjä-täti :)

Kiitos!:love: Nyt suunnistan sinne itsekin huomenna hakemaan tätä herkkua.

Zone-sarja -42%
Prismasta olen tuota ostanut, ihan tavallisesta teehyllystä löysin. Näkyi olevan kaupan myös Punnitse ja säästä -kaupassa. Monta vuotta sitten jälkimmäisessä putiikissa oli jotakin muuta puhtaasti lakritsiteetä, jonka paketissa suositeltiin käyttämään sitä esim. muun teen makeuttamiseen. Silloinkin kittasin sitä ihan vaan lakritsin himooni. Olin onnellinen, kun tämä uusi versio löytyi :hyper:

Tänään ostin S-marketista teehyllystä tota, kun kiinnostuin niin kovasti tän ketjun perusteella tuosta tuotteesta:D

Mukillisen jo join , hmm, :rolleyes: Ei pahaa, mut sen verran jännää, et saa nähdä meneekö koko paketti ;)

Vaihteluu :) Ei kyllä auttanut mun makeenhimoon, vaan piti kuitenkin kaivaa pakastimesta omenapiirakkaa :lol2: No se oli aika terveellisen resptin mukaan tehty, ei vehnäjauhoja ja rasvana öljyä ja nesteenä A-jugurrttia, eli siis tosi terveellistä :D

ugh, makuasioista ei voi kiistellä. mukillisen yritin juua mutta eipä mennyt alas, lopun paketin annoin naapurille muttei tykännyt sekään :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Back
Ylös Bottom