Luomi päässä

Pakkiksen lääkärit nyt kommentteja!Mulla on tossa korvan yläpuolella tommonen luomen tapanen hieman punertava jälki joka on ollut siinä aina ja nyt kysymys kuuluu että voiko sen leikata itse pois vai mennäkkö ihan lääkäriin kun haluan sen pois

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
taimikko sanoi:
voiko sen leikata itse pois

Öööh, ehkä ei...

cat3.JPG

taimikko sanoi:

Ooksä tosissas? Pakko olla trolli.

Totta kai se onistuu. Otat fiskarssit ja juot pullon viinaa(kipulääkkeeks). Laitat silmät kii ja nipsaset turhat pois. :thumbs:

taimikko sanoi:
Pakkiksen lääkärit nyt kommentteja!Mulla on tossa korvan yläpuolella tommonen luomen tapanen hieman punertava jälki joka on ollut siinä aina ja nyt kysymys kuuluu että voiko sen leikata itse pois vai mennäkkö ihan lääkäriin kun haluan sen pois

:rolleyes: ootko kirurgi? saattaa muuten tulla itku kun katsoo seuraavan kerran peiliin. :itku:

Kyllä sen varmaan saa nirhattua pois mutta voi olla sen verran iso vekki että vaatisi neulan ja lankaa.

Ei ole mitään järkeä ottaa itse pois, kun lääkärissä poistavat sen kymmenessä minuutissa ja puudutettuna ja tikkaavat haavan umpeen. Toki jos sellaista tosimiesratkaisua hakee, että veri lentää ja sattuu, voi kokeilla itsekin.

Kyllä luomen saa pois itsekin helposti. Se tosin mitä tulee tilalle tai jää siihen tuskin miellyttää silmää sen enempää. Siis, jos syyt ovat kosmeettiset. Olenpa nähnyt lääkärinkin toimesta poistettuja pieniä luomia joiden tilalla on nyt kolikon kokoinen tulehtunutta finniä muistuttava arpi, paise tai mikä lie.

Riippuu ihan luomesta voiko ottaa ite pois vai ei. Lääkärille näytin yhtä ihan pientä joka mulla on kaulassa, ja se sano että voit sen ite nyppästä pois jos haluat. Niin se kuulemma lääkärin toimestakin poistettais. Suuremmat luomet onkin sitten eri asia ja ne pitää leikata.

N.O.Kummonen sanoi:
Olenpa nähnyt lääkärinkin toimesta poistettuja pieniä luomia joiden tilalla on nyt kolikon kokoinen tulehtunutta finniä muistuttava arpi

Joka kerta kun katson peiliin näen moisen(ei kovin paha kylläkään). Saatanan lääkärit! Noh, onneksi ei tuo oman naaman ulkonäkö hirveästi haittaa. Parempi näin kun karvanen luomi tilalla.

Mummoni ruukasi kynsiä pikkuhiljaa luomet pois. Suosittelisin kuitenkin lääkäriin menoa.

taimikko sanoi:

Lekuri kyllä poistaa luomen jos pyytää. Jos ei muuten niin voit vihjata et tulee revittyy se kammalla/hiusten leikkuukoneella usein ja se kutiaa aika paljon.Winkwink. :lol2:

Pyydä sit tikkaa kunnolla se poistamisen jälkeen, itsellä ne laittoi liian vähän tikkejä ja arpi venyi turhaan puoli senttiseks.

Paikallispuudutuksella ei sattunut tippaakaan. Hieman puudutuksen loputtua jomotti ohimoon mistä luomi poistettiin.

taimikko sanoi:

Totta kai voi. Olikohan se nyt toisiks uusin pirkka jossa oli niksiosastolla tämä näppärä värkki.

skull-drilling.jpg

mua kiusas pitkään luomi päässä mikä aukes pikkasen aina kun ajoin pään. no sinne se jäi pari vuotta sitten rauman kuntosumpun suihkun lattialle kun rmj:n aikaan käytiin peseytymässä siellä niin tuli pienessä pöfnässä ajeltua, tuli muuten vähän vitusti verta. eipä ole sen jälkeen vaivannut.

AustinPowers_Mole.jpg

"Mole mole mole moooouuuleeeeee!!!"

Siis jos sen haluaa pois niin lekurille mars. Ja mitä mummojen "asiantuntevaan" apuun tulee niin eiku raapimaan vaan luomea. Saadaan se syöpä siihen prkel...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom