Lumeton talvi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Näyttää että täälläkin on muka vähän lunta. Kävin sitten eilen vähän kuvauspaikkoja kevättä ja kesää varten etsimässä metsässä. En kauheen pitkiä matkoja edes kulkenut mutta viivyin silti 3 tuntia. Polveen asti tuolta lunta tuntui olevan ja ketutti kun en ottanutkaan suksia matkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Turussa on just paskin mahdollinen keli: päivällä lunta, vettä ja räntää vuorotellen ja sitten yöksi pakkasta niin että tiet ovat täynnä jäisiä uria. Varmaan ikinä ollut noin liukasta. Vedin tuossa kotimatkalla helvetin tyylikkäät lipat polkupyörällä ja nyt on kaikki vaatteet narulla kuivumassa.

Päättäisi nyt että tuleeko lämmintä ja vettä vai lunta ja pakkasta. Tuollaista eestaas sahaamista ei kestä kukaan.

Turun seudulla tosiaan vallitsee pitkään jatkunut loppusyksy. Loskaista, märkää ja liukasta.

Tämä talvi vetää kyllä pohjat jopa edellisiin..

Lapset pääsivät tänään ekaa kertaa pulkkamäkeen. Ihan säälittää, ku niillä on menny kohta koko lapsuus ilman kunnon talvikelejä. Muutaman kerran talvessa pääsevät laskemaan. Ku vertaa siihen miten paljon itellä kului aikoinaan aikaa pulkka- ja minisuksimäissä.
No, nyt asutaan täällä Salossa ja itse vietin lapsuuteni tuolla pohjois-karjalassa. Mutta kai täälläkin on ihan kunnon talvet olleet ennen.

Tää on ihan vitsi jo. Mies oli aamulla lenkillä ja joutuikin kiertämään puolet kauempaa koska meri tulvi lenkkipoluille. Vuosi sitten pääsi kuitenkin lenkkeilemään meren jäällä..

vituttaa tällanen paska. En muista yhtään näin surkeeta talvea. Viime vuonna oli sentään viikon tai pari yhteen menoon sitä lunta ja välillä suli pois, nyt sitä on tunnin tai pari, ja viimeistään yöllä sulaa.

Hyvää laskiaista vaan.

vituttaa tällanen paska. En muista yhtään näin surkeeta talvea.
Joo, ja mua alko vituttaan kun tota paskaa alko tippuun taivaalta. Sopisi aivan hyvin jos talvet olisi lumettomia. Säästyy monelta vaivalta. Olenkin puolitosissani miettinyt muuttamista johonkin etelämpään.

Minua ainakin vain rauhoittaa lumi. Tosi hieno kävellä puhtaan lumen päällä kaupungin hiljaisuudessa sunnuntai-iltana. Vittu, jos olemme tyrineet talvet täst edes lumettomiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom