Eli joku homo yrittää logata sisälle eri palstalaisten nimimerkeillä, arpoo salasanaa, vaihtakaa salasananne vaikeiksi ja ilmoittakaa aina jos joku yrittää teidän nimimerkillä sisään. Jos sen laittaa tarpeeksi moneen kertaan väärin, tulee siitä maili, missä on ip-osoite logattuna, bannaan sitämenoa aina. 2 osoitetta on jo bannissa.
Mä voin opettaa noita homoja kuinka pakkiksella käyttäydytään. Mä voin viedä ne meillle mökille saunan taakse opetteleen kenen nimimerkillä pyritään sisään. :curs:
Ja jos mun nimimerkkiä on käytetty ilman lupaa, niin mä kiistän kaiken.
Kyllä mä vähän luulen, että se maili tulee käyttäjälle koska miten muuten sitä itse näkisi, että joku yrittää sun nickillä sisään. Ja ylläpito näkee noi loggaukset/loggaus yritykset muualtakin. Magi voisi ehkä käyttää järkeään jos sellaista on suotu(?)
Your account on Pakkotoisto.com has been locked because someone has tried to log into the account with the wrong password more than 5 times. You will be able to attempt to log in again in another 15 minutes.
The person trying to log into your account had the following IP address: 195.255.???.??"
Kyllä mä vähän luulen, että se maili tulee käyttäjälle koska miten muuten sitä itse näkisi, että joku yrittää sun nickillä sisään. Ja ylläpito näkee noi loggaukset/loggaus yritykset muualtakin. Magi voisi ehkä käyttää järkeään jos sellaista on suotu(?)
Ok, näytit olevan oikeassa. Ei siitä nyt herneitä nenukkiin olis tarvinnut vetää jos epäilin tuon toimivan toisinpäin :thumbs: . Ihan hyvin siitä voisi tulla ylläpidollekin mailia. Sain vain tuosta Miken postista sen kuvan, kun hän kertoi että "Jos sen laittaa tarpeeksi moneen kertaan väärin, tulee siitä maili, missä on ip-osoite logattuna, bannaan sitämenoa aina". Kuvittelin tuon tarkoittavan että Mikelle tulee maili, niin siitä näkee ip-osoitteen ja voi bannata suoraan.
Mitäköhän toi ilmoittakaa sitten tossa tarkottaa ;) Emmä herneitä nenään vetänyt, mutta ihmettelen monesti, että miten ihmiset voivat oikeasti olla niin tyhmiä kun ovatkaan. Mutta onhan täälläkin yli 10 000 käyttäjää niin mukaan mahtuu kaiken näköstä ;)